Toon posts:

opleidingen gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel hier van die paar maandige opleidingen voor zoveel duizend piekjes etc :) in de trand van een Photoshopje, een flashje, een 3dmaxje, een mayatje, een javascriptje, een html'etje :) ik ben nml zojuist erachter gekomen dat ik geen zin heb om dit jaar af te maken voordat ik me grafische opleiding kan volgen die vervolgens weer 4 jaar zal duren, ik wil doelgericht, en zonder achterlijke bijvakken waarvan je het nut niet ervan ziet. Ik heb zelf veel ervaring met photoshop. Ik zoek dus een beetje opleidingen in de trend van multimedia design (web, reclame, etc etc) bvd !

Verwijderd

Topicstarter
tevens ook, bedrijven waar je werkt, en ondertussen leert, opleidingen van rhino3d was ik ook vergeten ertussen te zetten :-)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 14:57 schreef Prammenhanger het volgende:
Google: opleiding webdesign
Google: cursus flash
HTML-opleiding
Cursus Javascript
ik dank je hartelijk ! :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:00

Pelle

🚴‍♂️

U
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=opleiding+webdesign&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=opleiding+webdesign[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart

T
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=opleiding+multimedia&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=opleiding+multimedia[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart

F
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=opleiding+reclame&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=opleiding+reclame[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart

S
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=opleiding+design&data%5Border%5D=relevance#hitstart]http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?data%5Bq%5D=opleiding+design[/url]&data%5Border%5D=relevance#hitstart

Verwijderd

Topicstarter
lots of bla :)
yeah i know :) im leazy :)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 12 oktober 2001 15:02 schreef Predjee het volgende:
yeah i know :) im leazy :)
Gelukkig kan je er zelf wél om lachen...

Verwijderd

GRafisch Lyceum Eindhoven geven ze verschillende cursusen met diploma oa Photoshop, illustrator, flash, director etc.

Is wel mbo, maar ja...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:39 schreef funksngrooves het volgende:
GRafisch Lyceum Eindhoven geven ze verschillende cursusen met diploma oa Photoshop, illustrator, flash, director etc.

Is wel mbo, maar ja...
daar kom ik dus net vanaf en heb daar schoon genoeg van :) al die idioote bijvaken, ik wil DOELGERICHT

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:11 schreef Pelle het volgende:

[..]

ach, gelukkig zijn we niet allemaal chagerijnig en zeikerds.. (hint hint)

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 12 oktober 2001 15:45 schreef Predjee het volgende:
Misschien dat je je moeder het verschil tussen 'chagerijnig/zeikerd' en 'cynisch' nog eens moet navragen.

't is voor de mensen die hier al wat langer zitten dan 10 dagen behoorlijk vervelend als elke dag dezelfde vraag langskomt die helemaal niet gesteld hoeft te worden als de vraagsteller eerst zelf eens op zoek zou gaan.
Om d'r toch nog een beetje lol in te houden, wordt je daar vanzelf wel een beetje cynisch van. En als je daar niet tegenkan, dan kan je maar beter de TMF-chatbox op gaan vrolijken met je overbodige vragen (hint hint).

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:11 schreef Pelle het volgende:

[..]

Lachen houdt je gezond :D

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

* Anoniem: 2 vindt pelle stoer

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:55 schreef Pelle het volgende:

[..]

Misschien dat je je moeder het verschil tussen 'chagerijnig/zeikerd' en 'cynisch' nog eens moet navragen.

't is voor de mensen die hier al wat langer zitten dan 10 dagen behoorlijk vervelend als elke dag dezelfde vraag langskomt die helemaal niet gesteld hoeft te worden als de vraagsteller eerst zelf eens op zoek zou gaan.
Om d'r toch nog een beetje lol in te houden, wordt je daar vanzelf wel een beetje cynisch van. En als je daar niet tegenkan, dan kan je maar beter de TMF-chatbox op gaan vrolijken met je overbodige vragen (hint hint).
ja, het grappige is dat ik elke zin door een robot stem door me boksen gedicteerd krijg, waardoor ik overduidelijk kan horen wanneer iets cynisch is of niet. Zelf op zoek gaan, mischien was ik wel druk bezig met iets anders, en had ik geen tijd om dat zelf ook nog eens allemaal te gaan opzoeken, terwijl mensen mischien wel paar linkjes klaar hadden liggen (ooit wel eens gehoord van werken en deadlines ?) He, weet je wat je anders ook kan gaan doen ? bij mama uithuilen dat er allemaal n00bs rondhangen op jouw forumpje die allemaal dezelfde vragen stellen. Of nog beter, pleeg zelfmoord en do us all a favor.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Op vrijdag 12 oktober 2001 15:45 schreef Predjee het volgende:

[..]

Heeft er iemand nog een ban liggen :?

én een slechte topic titel
én de search niet gebruiken
én een topic dat 3x per dag voorbij komt
én niet dankbaar voor de links
én een veel te grote mond tegen Pelle
én dat zo vlak voor het weekend!

hoe bont kun je het maken?

Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:32 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

beter lezen idioot, anders ga jij ook ff terug naar je houten box

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 12 oktober 2001 16:32 schreef DeFeCt het volgende:

[..]

ik ga ff me best doen!!

>:)

"You're only as good, as what you did last week."

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Op vrijdag 12 oktober 2001 16:35 schreef Predjee het volgende:
Now you've done it.. DeFeCt heerschte hier al voordat jij geboren werd. Wij zitten hier niet om een flamewar uit te lokken, maar mocht je toch graag je puber-vibes kwijt willen dan geef je maar een gil, dan vechten we het wel even via email uit.

Het getuigt in ieder geval niet van volwassenheid door je ongezouten mening hier even on-onderbouwd te gaan spuien.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op vrijdag 12 oktober 2001 16:35 schreef Predjee het volgende:

[..]

Je klinkt in elk geval waanzinnig gemotiveerd voor je opleiding/cursus or whatever. Wens u ook veel succes. Probeer anders ook es www.goudengids.nl

Je kunt hier zoeken op GoT als je daar te lui voor bent prima, wees dan in elk geval met de hulp van de heren webdesigners die zichzelf reeds bewezen hebben in het vak en die opleiding niet meer nodig hebben. Steken ook vrijwillig tijd in je onderwerp.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.