Hacker en dan?

Pagina: 1
Acties:

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
Kan ik überhaupt mijn eigen post dan nog wel wijzigen, als Topix mij als hacker bestempeld?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Tuurlijk, dan ben je toch l33t, als hacker zijnde enzo? Moet dat vast wel kunnen :+

Maar ff serieus.. melding krijg je als de server bokt.. later nog eens proberen.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Maar ff serieus.. melding krijg je als de server bokt.. later nog eens proberen.
Euh, jij wil zeggen dat elke keer als ik een topic move vanuit w&l naar een ander forum en hij stuurt me door dat de server bokt? Oftewel 100% van de keren dat ik dat doe bokt de server.

Mwah, de server bokt wel vaak.. maar niet zo vaak hoor :+

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:54 schreef morgoth het volgende:

[..]

Euh, jij wil zeggen dat elke keer als ik een topic move vanuit w&l naar een ander forum en hij stuurt me door dat de server bokt? Oftewel 100% van de keren dat ik dat doe bokt de server.

Mwah, de server bokt wel vaak.. maar niet zo vaak hoor :+
Hmz. Ik geen last van. Jij gebruikt zeker Opera ?

(Toen ik Opera gebruikte had ik er namelijk ook last van... Een van de redenen hoezo ik het nu niet meer gebruik, en de memory usage van Opera vond ik ook minder...

Diclaimer : Ik weet niet of dit aan Opera ligt of aan de manier hoe Opera zijn pages binnenkrijgt...)

Aannames zijn fataal.

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 20:11
De server is maar een gekke bok :+

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:54 schreef morgoth het volgende:

[..]

Wa? Krijg je dan elke keer een Hacker melding :? Dan doe jij of doet Topix iets toch wel erg fout..

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 12 oktober 2001 16:45 schreef RickJansen het volgende:

Wa? Krijg je dan elke keer een Hacker melding :? Dan doe jij of doet Topix iets toch wel erg fout..
Wat hij fout doet is dat hij Opera gebruikt. ;)

(Of dat is een topix fout, dat laat ik ff in het midden als je het niet erg vind... ;) )

Aannames zijn fataal.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:48

Cyphax

Moderator LNX
Kunnen jullie niet gewoon die melding "Hacker?" veranderen in "De server DENKT dat je een hacker bent, maar jij en ik weten beter: die server bokt weer lekker" ofzo? :)

Saved by the buoyancy of citrus

Verwijderd

De server scheldt mij ook uit voor elke code in z'n repertoire.

Je kent het wel .. Code #23, gevolgd door Code #24 , gevolgd door Code #19.

All hail de back-knop en CTRL-C :)

• Morgoth
  • Laatst online: 22-11 00:21
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:13 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Hmz. Ik geen last van. Jij gebruikt zeker Opera ?

(Toen ik Opera gebruikte had ik er namelijk ook last van... Een van de redenen hoezo ik het nu niet meer gebruik, en de memory usage van Opera vond ik ook minder...

Diclaimer : Ik weet niet of dit aan Opera ligt of aan de manier hoe Opera zijn pages binnenkrijgt...)
Hmmz, weer een thing to fix zal ik maar zeggen. Ik ga niet een andere browser gebruiken doordat topix niet comaptible is gemaakt. :)
Op vrijdag 12 oktober 2001 16:45 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Topix i guess :+
Pagina: 1