Toon posts:

Mijn pc doet het niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik heb een Pentium 166, die ik gisteren op 180 had lopen, toen deed ie het goed, zonder een enkel probleem.

Vandaag probeerd ik uhm weer op te starten, dat leek allemaal goed te gaan, totdat ik bijna in windows was, toen ging het beeldscherm uit en gebeurde er niks meer...

Ik heb nog een paar keer overnieuw proberen te starten, maar iedere keer hetzelfde, wat zou dit kunnen zijn?!?!?!?!

Hôje!!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
Probeer 'm weer even onder te clocken (gewoo op 166 Mhz) en kijk wat er dan gebeurt.

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:53
Geeft ie nog een piep bij het opstarten?

Verwijderd

Topicstarter
Dat had ik al gedaan, hij staat nu weer op 166, maar dan doet ie nog steeds hetzelfde.

• cenix
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 11:50
Eventjes BIOS resetten... batterij van moederbord halen, PC aanzetten... batterij weer terugplaatsen... doet wonderen... hoop ook in jouw geval..

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 13:59 schreef Banpei het volgende:
Geeft ie nog een piep bij het opstarten?
Ja, na het checken van de IDE sloten geeft ie 1 piep en gaat ie verder.

Verwijderd

Eens in dos modus opstarten en kijken hoe lang het goed gaat. Volgens mij is je windows installatie aan gort, of de refresh rate van je monitor staat te hoog. Dan moet je even in safe-modus opstarten.

• Banpei
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:53
Dan doet ie het volgens alle specs gewoon normaal (behalve dat je geen beeld hebt...) Stomme vraag: kabeltjes gecontroleerd enzo?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 14:06 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Eens in dos modus opstarten en kijken hoe lang het goed gaat. Volgens mij is je windows installatie aan gort, of de refresh rate van je monitor staat te hoog. Dan moet je even in safe-modus opstarten.
In safe modus start ie wel gewoon op, volgens mij heeft dat slimme broertje van mij een virus binnengehaald, tjah.

• Glewellyn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 08:40

Glewellyn

is er ook weer.

Zou een virus kunnen zijn, maar het is waarschijnlijker dat de refreshrate of resolutie te hoog is voor je monitor.

*zucht*

Pagina: 1