Toon posts:

heb weer een jscript challenge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moek dit in godsnaam doen,
Het pass = denk ik ,NerdHacker/hackingisgr8
en de login: moet die cipher code opgelost zijn, hoe wil je dit doen???
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
<script src="javascript">

var cipher = new String("askjs.dfiuplrfs.3d58jn.sefuhs7dfieru78.sd,s,sdaud9sa.umt");
var send_em_on = cipher.substr(11, 1) + cipher.substr(16,1) + cipher.substr(10, 1) + cipher.substr(0,2) + cipher.substr(39,1) + cipher.substr(52,1) + 
             cipher.substr(27,1) + cipher.substr(55,1) + cipher.substr(54,1)  + cipher.substr(11,1);

</script>
<form name="myform" action="javascript:CheckPass(myform.Username.value, myform.Password.value);">
  <p>Enter the correct UserName and Password to continue to the next level</p>
  <table width="350" border="0" cellspacing="0" cellpadding="10" align="center">
    <tr valign="top"> 
    <td nowrap align="left"> 
      <p>UserName:</p>
    </td>
    <td align="left"> 
      <input type="text" name="Username" style={background:#00CC00} >
    </td>
    </tr>
    <tr valign="top"> 
    <td align="left"> 
      <p>Password:</p>
    </td>
    <td align="left"> 
      <input type="password" name="Password" style={background:#00CC00} >
    </td>
    </tr>
    <tr valign="top"> 
    <td align="left"> 
</td>
    <td> 
      <input type="Button" name="Submit" value="Login" style={background:#00CC00}  onclick="CheckPass(myform.Username.value, myform.Password.value);">

</td>
    </tr>
  </table>
</form>
</body>
</html>
<script language="javascript">

function checkPass(un, pw)
{

if (un == 'NerdHacker')
    {
        if (pw == 'hackingisgr8')
        {
            alert(';0)');
            location.href = send_em_on;
        }
        else
            alert('oops');
    }
    else
        alert('um....no');
}
</script>

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wat is het probleem hier ??? :P

Verwijderd

Hey prima dat je aan een wedstrijdje hacken in 10 stappen mee doet, maar *JIJ* doet mee niet *WIJ* dus wat zou je er van zeggen om het fijn *ZELF* uit te zoeken of *NIET* mee te doen als je het niet kan? 't idee achter hacken is vindingrijkheid niet "WHiiii ik kom er niet uit, wie helpt me nou??"

Verwijderd

:Z

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik snap echt niet wat het probleem is :P
hij weet het password etc...

:? :? WHAT IS THE PROBLEM! :? :?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op vrijdag 12 oktober 2001 12:55 schreef westcoastleader het volgende:
<script src="javascript">

</script>
Kijk eerst maar wat er in dat bestandje staat.
Enneh, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/185180/1?limit=999.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit komt van de site http://www.loginmatrix.com/hackme/ Hack me Challenge.

Er staat een post in Stuffis Generalis (volgens mij) hierover. Zijn ze met een groepje bezig om die 'puzzels' door te lopen.

Komt deze poster er waarschijnlijk niet uit, gaat hier dan vragen hoe het moet (het antwoord staat trouwens gewoon in het scriptje, maar ok) en wil dan zeken showen dat hij het wel weet!!! |:(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

heeft ie toch een toepasselijke nick met Leader er in, zelf geen hol weten maar toch intresant doen door andere het vuile werk te laten doen, klinkt als iemand die later op een managment functie terrecht gaat komen :Y)

Verwijderd

Topicstarter
OF ik wil gewoon leren hoe het moet, ik doe heu sniet mee voor die prijs hoor, er zijn toch allemaal wizzkids die het wel weten, Ik vind het leuk om te zien hoe het gedaan moet worden, Heeft nikz te maken met iemand anderz de vuile klusjes laten doen, Slaat nergenz op. Zulke dingen leer je niet op school en dit is puur logisch nadenken en ik kom er gewoon niet uit, ik weet nie waar ik moet opletten enzo. :r Ga niet van die onzinnige dingen zeggen als:
Op vrijdag 12 oktober 2001 13:19 schreef BtM909 het volgende:
Komt deze poster er waarschijnlijk niet uit, gaat hier dan vragen hoe het moet (het antwoord staat trouwens gewoon in het scriptje, maar ok) en wil dan zeken showen dat hij het wel weet!!!
Op vrijdag 12 oktober 2001 13:22 schreef Yarvieh het volgende:
heeft ie toch een toepasselijke nick met Leader er in, zelf geen hol weten maar toch intresant doen door andere het vuile werk te laten doen, klinkt als iemand die later op een managment functie terrecht gaat komen
neem niet meteen aan dat iedereen dezelfde mentaliteit heeft als jij,of dingen verondersteld die jij vroeger graag deed of nog steeds doet en dat er daadwerkelijk mensen zijn die zulke shit gewoon voor zichzelf doen. |:(

Het probleem is: Ik moet de LOGIN hebben, en die wordt bepaald door die cipher-shit, en ik weet nie hoe ik da moet lezen.

en dit is het hele bestand, er staat nergenz een .js bestand dis de hele meut.

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:15 schreef westcoastleader het volgende:
Het probleem is: Ik moet de LOGIN hebben, en die wordt bepaald door die cipher-shit, en ik weet nie hoe ik da moet lezen.
en dit is het hele bestand, er staat nergenz een .js bestand dis de hele meut.
Het probleem hier is misleiding niet die cyphershit, Rick duwt je er met je neus BOVEN op en nog wil je het niet zien , wat verwacht je dan van ons?

Verwijderd

Topicstarter
Ik vatte het gewoon nie, sorry hoor

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-07 15:42

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Jeetje! :D

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 17:00

Dommel

Professioneel Software Sloper

Ik geef achter elkaar toe dat ik geen hol snap van dat hele javascript gebeuren, heb ik iets nodig dan rip ik het wel van javascript.internet.com en pas ik het aan, maar bij javascript wordt toch gestart met <script language="javascript"> in plaats van <script scr="javascript"> :? Of heb ik dat verkeerd :? Dat eerste stuk heeft dan toch eigenlijk geen nut of wel :?

Als iemand mij dat kan uitleggen of een link weet waar dat uitgelegd wordt dan is mijn dank groot :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

Topicstarter
k was ook wel een domme actie, ik vatte het nie omdat er geen extensie achter zat.

Sorry guyz :D

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-07 15:44

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

tis echt zoooooo moeilijk :D

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
da was de challange dat je SRc= zag normaal kijk je daar snel overheen, ik had er gister lang naar zitten kijken en ik kijk daar ook gewoon overheen :S
Pagina: 1