Toon posts:

UD-Monitor gebruikers LET OP!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Van UD:

v1.6.2a 12.10.2001 By UD - Jeff Lawson: "One thing to keep in mind with UDMon. The use of "shared cs.ud" files across your multiple cached workunits is not compatible with the new Agent. It is necessary to have separate hostid registrations[known as Device ID] for each instance."

So, this option is no longer available in UD Monitor.
(and this is the only difference from the previous version)

FF Opletten allemaal. Je kunt dus je cache nog wel gebruiken maar blijkbaar niet allemaal onder dezelfde naam!

Downloaden van de nieuwste versie van UD Monitor kan op:
http://www.distributed.fromru.com/udprog-e.htm

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 12:45 schreef Tinus het volgende:
Van UD:

v1.6.2a 12.10.2001 By UD - Jeff Lawson: "One thing to keep in mind with UDMon. The use of "shared cs.ud" files across your multiple cached workunits is not compatible with the new Agent. It is necessary to have separate hostid registrations[known as Device ID] for each instance."

So, this option is no longer available in UD Monitor.
(and this is the only difference from the previous version)

FF Opletten allemaal. Je kunt dus je cache nog wel gebruiken maar blijkbaar niet allemaal onder dezelfde naam!

Downloaden van de nieuwste versie van UD Monitor kan op:
http://www.distributed.fromru.com/udprog-e.htm
Ik heb ze maar verwijderd, anders staan ze dadelijk voor niets te werken. Gelukkig waren het er maar 7.

• goddijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-05-2021
Ik heb UD monitor 1.4.2 en ik vind daarin zo'n optie niet. Bij het aanmaken van extra cache-klussen moest ik telkens een nieuwe naam opgeven (hoewel mijn subsubteamnaam "goddijn" wel bleef staan). In dat geval kan ik gewoon doorwerken met UD monitor is 't niet? Just checking...

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 18:31 schreef goddijn het volgende:
Ik heb UD monitor 1.4.2 en ik vind daarin zo'n optie niet. Bij het aanmaken van extra cache-klussen moest ik telkens een nieuwe naam opgeven (hoewel mijn subsubteamnaam "goddijn" wel bleef staan). In dat geval kan ik gewoon doorwerken met UD monitor is 't niet? Just checking...
Ja, dan kun je gewoon doorgaan met UDMon.