Net me nieuwe kaartje binnen, moest mijn Hercules GeForce 2 GTS vervangen (maakt niet veel uit, maar koste me ook niet veel meer oid).
Maar het volgende gebeurt:
Zodra ik hogere resoluties gebruik dan 'bibbert' het beeld als er actieviteiten zijn in de pc. Als ie idle is ziet het er goed uit. Ook in games bibbert ie, maar als ie idle is ziet het er goed uit. Aangezien mijn vorige GF2 het ook prima deed en de OSD niet trilt, vermoed ik dat de kaart niet goed is? In dos/bios/lage res. trilt ie niet, ik draai nu 1280x1024@85Hz op een Iiyama VM pro 410.
Systeem is een P3 750@933 en 512Mb op een Abit BE6-2. Agp voltage staat op 3.3 maar op 3.5 (std bij abit) doet ie het net zo erg. Het bibberen geschied alleen in horizontale richting, en tis behoorlijk storend. Ik draait nieuwste drivers e.d., maar aangezien het altijd perfect werkte met me Hercules vrees ik het ergste, of zie ik iets over het hoofd?
Iemand suggesties ?
edit: Als ik over knopjes cruise dan trilt ie om die knoppen nog ff meer, als ze van kleur veranderen e.d. ik wordt er een beetje duizelig van eigenlijk.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.