Toon posts:

Webcam software geeft ZWART beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Indien ik software opstart die kennelijk een webcam-driver gebruikt springt mijn beeld spontaan op zwart. (Netmeeting, webcam32, Visiong PE, webcam van yahoo messenger). Mijn PC hangt niet maar werken is uiteraard onmogelijk. Wie komt dit bekend voor en weet een passende oplossing.
AMD 1,1 Ghz, Win 98 SE, via Chipset (laatste drivers reeds geinstalleerd) :r

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:09 schreef DblDutch het volgende:
Indien ik software opstart die kennelijk een webcam-driver gebruikt springt mijn beeld spontaan op zwart. (Netmeeting, webcam32, Visiong PE, webcam van yahoo messenger). Mijn PC hangt niet maar werken is uiteraard onmogelijk. Wie komt dit bekend voor en weet een passende oplossing.

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:08
dopje van de lens afhalen ? :P

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

misschien overlay van je videokaart :?
maar dan zou je er met webcam32 geen last van moeten hebben...
probeert de webcam misschien je videokaart op een andere resolutie te zetten die je monitor niet aankan :?
anders ff bij apparaatbeheer kijken, lijkt op een conlfict met een ander apparaat

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
IS ER NU NIEMAND DIE DIT PROBLEEM BEKEND VOORKOMT ???
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:09 schreef DblDutch het volgende: