Toon posts:

Waarom al die slotjes??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, waarom worden topics hier zo snel gesloten??

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Omdat veel mensen zich niet aan de FAQ houden.

Money for nothin' and your chicks for free

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Omdat er een overschot aan slotjes is? Of omdat er een minimale afname in het contract met Axa/Hoogoverns staan? De prijzen van metaal (en dus sloten) zijn nogal ongunstig geloof ik, tegenwoordig...

Of omdat het nodig is? Wie zal het zeggen?

Virussen? Scan ze hier!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Omdat je de Search niet gebruikt, voor je een vraag stelt moet je wel aangeven dat je er iets voor hebt gedaan en dat is niet het geval.

Verwijderd

Omdat de meeste mensen geen zin hebben ofzo om de search te gebruiken of de FAQ te lezen. Ze gaan op slot omdat je
A - geen voorbeeld geeft
B - interessante topics verdwijnen.

A - Als je tig keer welke koeler moet ik nemen ziet staan open je zelf ook zo'n topic en is het binnen de kortste keren een enorme rotzooi en de interessante topics vallen helemaal niet meer op.
B - Goede en nog nooit gestelde vragen zakken te snel naar beneden in de topiclijst.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Wat een rare vraag eigelijk....

Ik bedoel alsof ze het expres doen of zo

|:(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:00 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ik bedoel alsof ze het expres doen of zo
We doen het ook expres >:) Maar wel met argumenten :)

Soms is het een tijdje voldoende om alleen de dingen die in SU gemeld worden te sluiten (blijkbaar ergert niemand zich aan de andere topics), maar op den duur loopt het dan de spuigaten uit met overbodige topics. Dan moet er gewoon weer consequent gemod worden om het netjes te houden.

Soms is het goed om weinig in te grijpen, maar het kan af en toe ook heel erg nodig zijn.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:06 schreef Exirion het volgende:

[..]

We doen het ook expres >:) Maar wel met argumenten :)
HEHE lijkt me logisch.

Mooie uitvinding trouwens zo'n slotje :)

Money for nothin' and your chicks for free

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Wat wel opvalt is dat de eerste reply's vrij belangrijk zijn. Reageren de eerste 3 zeer negatief en direkt met het al bekende "Slotje!", dan komt er vaak ook een slotje op. Maar ookal is de topic vrij/nogal doelloos en de eerste reply's zijn positief dan blijft ik vaak open (tot het te ver gaat).

Zo das mijn conclusie....

Slotje!Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/devilslock.gif ;)

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Moet je maar eens gaan kijken wat jeroen-O zelf allemaal hier aan het uitspoken is...

Trollkoning van de dag! :(

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:57 schreef Manic het volgende:
Wat wel opvalt is dat de eerste reply's vrij belangrijk zijn. Reageren de eerste 3 zeer negatief en direkt met het al bekende "Slotje!", dan komt er vaak ook een slotje op. Maar ookal is de topic vrij/nogal doelloos en de eerste reply's zijn positief dan blijft ik vaak open (tot het te ver gaat).

Zo das mijn conclusie....

Slotje![afbeelding] ;)
Als het een simpele vraag is en er komen zulke reacties gaat hij snel op slot ja. Wordt er een supersimpele vraag gesteld maar de reacties zijn goed en behulpzaam kan het topic best openblijven (met de search levert dat weer nieuwe dinge op dan :) )

Verwijderd

Topicstarter
trollkoning??? WTF?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 15:12 schreef MisterDon het volgende:
Moet je maar eens gaan kijken wat jeroen-O zelf allemaal hier aan het uitspoken is...

Trollkoning van de dag! :(
Misschien dat je deze ongenuanceerde uitspraak even toe zou willen lichten aan de hand van wat voorbeeldjes? Want wat ik zo snel zie als ik op zijn naam klik valt het allemaal bijzonder mee hoor?

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 12:05 schreef DeeJee het volgende:
Omdat veel mensen zich niet aan de FAQ houden.
tip schotel users de eerste keer dat ze komen na registratie de FAQ voor

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
[topic=284338/1/500]

slotjuh :X

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op dinsdag 30 oktober 2001 15:11 schreef DKtje het volgende:

[..]

tip schotel users de eerste keer dat ze komen na registratie de FAQ voor
werkt niet
is hetzelfde als die gebruikersovereenkomsten van windows ed eigelijk
accept, next

bla...dus helpt denk ik niet

en wie heeft er zin in om zo een mega lap text te lezen?
de faq is gewoon megagroot, maar hij is wel goed opgezet, tis zeg maar niet erg om te lezen, je hebt wel eens van die baggerfaq's, maar deze is wel goed te doen, maar dan nog ;)
Pagina: 1