proxy server & kennisnet

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 11:39
zit hier op een school (stage lopen) en daar draait een proxy server (ms proxy 2.0) die verbinding heeft met kennisnet. Alleen dat gare %$#@!$#2 kennisnet heeft ook weer een proxy server. ik krijg er dus niks doorheen. zelfs getright gaat niet werken :(
op de proxy server zelf heb ik net wel ffe msn kunnen starten met proxy.kennisnet.nl poort 8080 maar door een 2e proxy gaat dat zo lastig :(

iemand nog ideen? ik wil iniedergeval koetje en als het kan icq/msn kazaa en edonkey is ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt uitsluitend via de proxy van kennisnet naar buiten, hiervoor zul je dus ICP of eoa CERN methode moeten configgen op je lokale proxy die verwijst naar de Kennisnet proxy. Zou niet weten hoe je dit met de MS proxy doet, maar daar zal vast wel documentatie voor zijn. Mocht je proxy dit niet ondersteunen ( wat me sterk lijkt ) overweeg dan een goede proxy server ;) zoals Squid of BorderManager....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:08

asusk7m550

Athlon 550@500

Ik had ook via kennisnet internet. En inclusief twee proxies. Ik heb de koeien aan de praat gekregen (natuurlijk erg belangrijk) msn doet het daar ook, kazaa en edonkey heb ik er ook gewoon aan de praat gekregen.
Waarom krijg je het niet aan de praat, alles kan toch gewoon via poort 80 werken, geen probleem toch??

Ik heb verder niet veel raars ingesteld, ja de proxy (op school) moet doorsturen naar de proxy van kennisnet.

Oja nog even een vraag off topic, weet iemand of het ook mogelijk is om te internetten zonder de proxy van kennisnet (gewoon even nieuwsgierig)

Om even op het topic terug te komen, gewoon alles via de 1e proxy instellen, wil dat niet, dan moet je je eigen proxy opnieuw configureren.

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-10 11:39
Op vrijdag 12 oktober 2001 13:59 schreef Rosink het volgende:
Je kunt uitsluitend via de proxy van kennisnet naar buiten, hiervoor zul je dus ICP of eoa CERN methode moeten configgen op je lokale proxy die verwijst naar de Kennisnet proxy. Zou niet weten hoe je dit met de MS proxy doet, maar daar zal vast wel documentatie voor zijn. Mocht je proxy dit niet ondersteunen ( wat me sterk lijkt ) overweeg dan een goede proxy server ;) zoals Squid of BorderManager....
als de systeembeheerder weer weg is zal ik wel weer ffe gaan kijken. ik kan er niet zomaar een andere proxy server opknallen. ben nu ook ffe aan t kijken naar perproxy dat ik iniedergeval koe aan de gang krijg.
had ook al een idee om via het loginscript heel het gebouw in 1x te infecteren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:27 schreef weareborg het volgende:
had ook al een idee om via het loginscript heel het gebouw in 1x te infecteren >:)
zeker doen.... haal je waarschijnlijk wel een voldoende voor je stage....

(ppl who think they know what they are doing are the worst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asusk7m550
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:08

asusk7m550

Athlon 550@500

Maar als je echt weet wat je doet, en het nog netjes kan verbergen zodat niemand er last van heeft. Dan doe je het echt goed (zoals ik) :-)

It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperTrooper
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-09 23:55

SuperTrooper

Weet hoe het is

Op vrijdag 12 oktober 2001 14:00 schreef asusk7m550 het volgende:

[...]

Oja nog even een vraag off topic, weet iemand of het ook mogelijk is om te internetten zonder de proxy van kennisnet (gewoon even nieuwsgierig)

Om even op het topic terug te komen, gewoon alles via de 1e proxy instellen, wil dat niet, dan moet je je eigen proxy opnieuw configureren.
Yep... Alleen dan SUPERtraag en heel veel 404 wegens time-outs... Waarschijnlijk wordt het via de Firewall van kennisnet nog allemaal ff gescand op p0rn etc...

Waarom moeilijk doen als het met z'n tweeën kan... | LanParty's!

Pagina: 1