Toon posts:

welke multitrackrecording-software?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Isis, en die doet het erg goed (nooit problemen mee gehad). Het enige is dat ik niet zo goed kan opschieten met Logic. Komt omdat ik het niet echt gebruiksvriendelijk vind, maar ook omdat het teveel functies biedt.

Ik gebruik geen midi, alleen zang basgitaar, gewone gitaren, etc. via versterker --> mic --> input ISIS.

Mijn drumritmes kan ik niet zelf opnemen op mijn kamer omdat de buren het daar niet mee eens zullen zijn. Daarom heb ik een aantal SoundPool-CD's van Magix Music maker gekocht, die drumsamples zijn best ok.

Nou wil ik een ander programma wat eenvoudig is, stabiel en toch ook redelijke afmix-mogelijkheden biedt.

Iemand een suggestie?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:21

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Persoonlijk vind ik Cubase erg fijn om mee te werken. Heeft veel MIDI-functionaliteit, maar audio is ook erg fijn. Je kunt ook kijken naar Cakewalk.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Cubase is wel makkelijker te gebruiken, maar Cakewalk nog veel makkelijker idd. Maar misschien is een programma als Magix Music Maker 6/7 wel veel beter geschikt. Het is de laatste tijd steeds beter geworden.

Persoonlijk zweer ik bij Logic, maar dat is persoonlijk. Misschien kun je beter in een goed boek over Logic investeren, zodat je als je later meer functies nodig hebt gewoon met hetzelfde programma kunt blijven werken.

Mijn advies:

1) Koop een boek over Logic

of:

2) Haal Music Maker in huis. Leer ermee werken. Als je dan verder wilt groeien, neem Logic, want Music Maker is op Logic gebaseerd, maar veel makkelijker te gebruiken.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

-

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik heb maar 1 keer op de knop gedrukt :?

• spine
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

spine

VISHUDDHI

1 keer was niet genoeg?

Ik gebruik Steinberg Nuendo en FaSoft N-track
N-track is lekker simpel in gebruik :)
Nuendo vereist wat meer kennis...

[BSDFreaks.nl] [www.Dark-Future.org] [Alizarin.nl]

Verwijderd

Topicstarter
Welke versie van Magix moet ik dan hebben? Ik zit op de website te kijken, en ik kan kiezen uit:

Music Maker 7
Music Maker 7 Deluxe
Music Studio 7
Music Studio 7 Deluxe

Wat een onoverzichtelijke site trouwens. Weet jij welke ik moet hebben?

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op vrijdag 12 oktober 2001 12:28 schreef casper21 het volgende:
Welke versie van Magix moet ik dan hebben? Ik zit op de website te kijken, en ik kan kiezen uit:

Music Maker 7
Music Maker 7 Deluxe
Music Studio 7
Music Studio 7 Deluxe

Wat een onoverzichtelijke site trouwens. Weet jij welke ik moet hebben?
In jouw geval zou ik voor Music studio gaan. Vergelijk ff wat de Deluxe meer biedt ten opzichte van de normale uitvoering, en of je dat de meerprijs waard vindt.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op vrijdag 12 oktober 2001 12:14 schreef sPiNe het volgende:
1 keer was niet genoeg?

Ik gebruik Steinberg Nuendo en FaSoft N-track
N-track is lekker simpel in gebruik :)
Nuendo vereist wat meer kennis...
Ja, dat ging dus per ongeluk. Nuendo lijkt me niet echt geschikt :) Ik neem aan dat je m ook niet zelf gekocht hebt :P

Pagina: 1