hehe.. je WON ID klopte deed het zeker niet meer bij counterstrike 
Ik heb hem laatst (paar maanden geleden) gekocht bij Dynabyte.. kostte 60 piek ofzo..

Ik heb hem laatst (paar maanden geleden) gekocht bij Dynabyte.. kostte 60 piek ofzo..
jawel hoor , doet et gewoon goed (mn WON ID) maar ik vind dat dit spel et gewoon verdient om gekocht te worden..... Soms heb ik zo'n bui , niet vaak hoor....
Hier ligt ie nog bij Dynabyte en Discovery (speciaalzaak) in Enschede. (week terug tenminste nog
)
)
www.cd-express.nl kost ie 39,95 plus 12,50 verzend kosten. Kreeg alleen het &%&^$# klantnummer pas na een week. www.pcmedia.nl
kost ie 49,95 maar kun je met vooruitbetalen met maar 4,95 verzendkosten krijgen.
Alleen veel zaken kampen met het uitverkocht probleem
zo ook pcmedia

ben nog altijd aan het wachten op mijn half life cd'tje plus code, had gvd beta 7 als 1 van de eerste mensen binnen, iets van 15 a 30 min na release
kost ie 49,95 maar kun je met vooruitbetalen met maar 4,95 verzendkosten krijgen.
Alleen veel zaken kampen met het uitverkocht probleem
zo ook pcmedia

ben nog altijd aan het wachten op mijn half life cd'tje plus code, had gvd beta 7 als 1 van de eerste mensen binnen, iets van 15 a 30 min na release
Je had Half-Life als 1 van de eersten moeten hebben
.
.
Verwijderd
Loop gewoon de eerste de beste BartShit Interzooi of CD zaak binnen en kijken of ze hem hebben. Is 50piek.
Ik heb hem bij cd-express.nl gehaald
.. Werkte perfect!
.. Werkte perfect!
ik zou hem niet halen bij ibazar ofzo! misschien heeft die gast waarvan je hem overneemt al al ze vrienden dezelfde key gegeven! ken je mooi je geld in de plomp keilen
Ik ben heeeeeeeeel trots dat ik de eerste Almeerder was die HL kocht 
Ik wilde 'm notabene naar 20 min. spelen al terug ruilen
Maar de verkoper vond dat ik een slappe excuus had, dus ik kon 'm niet terug ruilen
(ik moet die verkoper nog een keertje kussen
)
Dus toen hou ik 'm maar
en kijk nu
Toch wel de succesvolste spel van de millenium

Ik wilde 'm notabene naar 20 min. spelen al terug ruilen

Maar de verkoper vond dat ik een slappe excuus had, dus ik kon 'm niet terug ruilen
(ik moet die verkoper nog een keertje kussen
)Dus toen hou ik 'm maar

en kijk nu
Toch wel de succesvolste spel van de millenium
heb ik niet meer :P
HL ruilen? whaaa toen ik de previews in de bladen zag werd ik al gek
.
.
Verwijderd
OK OK, ik ben al sinds het begin een verstokte Rainbow6 fan en haalde het complete spel uit de US. 2 jaar geleden en speel het sindsdien online....
maar nu na al dat gelul over counter-strike ga ik morgenochtend vroeg alle mogelijke winkels af om dat ding te vinden en die mod eens te spelen..volgens mij lijkt het aan de screenshots te zien verdacht veel op R6.. 
(Misschien kan YAZZz net zo goed worden in CS als in R6.....)
YAZZz
maar nu na al dat gelul over counter-strike ga ik morgenochtend vroeg alle mogelijke winkels af om dat ding te vinden en die mod eens te spelen..volgens mij lijkt het aan de screenshots te zien verdacht veel op R6.. 
(Misschien kan YAZZz net zo goed worden in CS als in R6.....)
YAZZz
Vind CS stukken mooier, maar zal wel komen omdat er wat meer actie inzit.
Verwijderd
Tja het is wachten op HL2 die er zeker gaat komen (heb ik me laten vertellen) Dan wordt het echt
hoop ik
hoop ik
aaaaaah stop, ik wordt nou al knots van die game
.
Heb alleen 1 probleem, wou voor de gein singleplayer spelen...loop met ogen dicht naar de HEV...knal ik tegen een muur! Snap er niks van, ipv een gang is er gewoon een muur..kan helemaal niks meer
.
.Heb alleen 1 probleem, wou voor de gein singleplayer spelen...loop met ogen dicht naar de HEV...knal ik tegen een muur! Snap er niks van, ipv een gang is er gewoon een muur..kan helemaal niks meer
.
Verwijderd
Heb dus vanochtend zo'n 10 winkels in Den Haag en Zoetermeer afgereden maar heb geen Half-Life kunnen vinden. Alleen een free ruk shop in Z-meer had nog het add-on pack 
Gelukkig kan ik nog R6 spelen

Als iemand nog een zaak weet in de buurt van R-dam die het nog heeft liggen "fiets" ik er morgen nog wel even langs

YAZZz seelt nu lekker een rondje R6 eagle-watch
Verwijderd
Heb dus vanochtend zo'n 10 winkels in Den Haag en Zoetermeer afgereden maar heb geen Half-Life kunnen vinden. Alleen een free ruk shop in Z-meer had nog het add-on pack 
Gelukkig kan ik nog R6 spelen

Als iemand nog een zaak weet in de buurt van R-dam die het nog heeft liggen "fiets" ik er morgen nog wel even langs

YAZZz seelt nu lekker een rondje R6 eagle-watch
Verwijderd
hey, gekkos (just joking)
ik w8 nog ff met het kopen van halflife,
ik heb hem al, alleen dan iets minder legaal, ietsje maar hoor
)
ik heb gekeken in amersfoort,
daar ligt ie bij dynabite, kost ie wel 60 piek!!
(
drom w8 ik nog ff, maar ik ga hem zeker kopen, want ik wil multiplayeren!! is echt heeel wijs!!
ik w8 nog ff met het kopen van halflife,
ik heb hem al, alleen dan iets minder legaal, ietsje maar hoor
ik heb gekeken in amersfoort,
daar ligt ie bij dynabite, kost ie wel 60 piek!!
(drom w8 ik nog ff, maar ik ga hem zeker kopen, want ik wil multiplayeren!! is echt heeel wijs!!
He YAZZz: ben je zeker niet bij Dynabyte in Den Haag geweest? Hebben ze hem gewoon hoor!
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
60 piek vindt ie teveel...als er nou 1 game is die het verdient is het deze wel.
Pagina: 1