Toon posts:

MSI K7 TURBO + bios update 2.9

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me met een update van 2.9 een aantal dagen een instabiel systeem gehad, dit kwam doordat deze update mijn diskette station in de bios op "none" had gezet.

Ik zou graag willen weten of meer mensen dit probleem hebben gehad, want het maakt je windows bij het opstarten een beetje blauw "blauwe jongen" met leuke errors.

Dus mocht je ook problemen hebben met deze update, check dat dan even en dan hoor ik dat graag.

• stean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:30
nee geen problemen gehad hoor :9~

• Nono_home
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-12-2021
niets dan goeds over 2.9 *D

"Beam me up Scotty; there is no intelligence down here" System specs

Verwijderd

Nop, hiero ook nog geen problemen.
Alles loopt nog als een zonnetje!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hier geen probleem, 3 draait ook lekker

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Ik heb ook nooit problemen gehad met bios versie 2.9.

* _mARCO_ draait ondertussen al weer met v3.0 trouwens :)

sigloos

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem gisteravond opgelost door in de bios mijn diskette station te activeren, maar ik vind het wel vreemd dat een bios update mijn diskette station op "none" zet, en waardoor mijn windows nerveus van word :) .

was wel benieuwd of meer mensen dit hadden, in windows werd vermeld dat er een ms-dos conflict, blablabla was .

trouwens die update v 3.0 heeft toch geen enkele nut als je een 1,2 GHZ AMD hebt. is toch alleen voor die XP processor.

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Geen enkel probleem met 2.9
versie 3 heb ik nog niet, loopt die een beetje goed? En wat zijn de belangrijkste updates van v3.0 ?

Signature

Verwijderd

Ik weet wat je bedoelt, maar volgens mij komt dit doordat 'ie na flashen altijd fail-safe settings instelt....

Het eerste wat je geacht wordt te doen na het flashen van je BIOS is de juiste settings weer in te stellen, toch ???

..over die instabiliteit: ik ben er ook wel eens te laat achtergekomen dat m'n flop nog niet enabled was, maar dit zorgde niet voor instabiliteit (nog nooit zo'n stabiel bordje gehad :) )

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Hmmm, ik heb de overklokkers BIOS (v1.0B16) en ik kan niet meer flashen naar een nieuwere BIOS omdat awdflash dan altijd de melding "Unknown Flash Type" geeft...Weet iemand hoe je dat kunt omzeilen? Gelukkig is alles wel stabiel, zelfs op 148Mhz FSB >:)

Verwijderd

lees eventjes de opmerking die op de MSI-site bij het oc-bios staat vermeld; je moet een parameter toevoegen aan het flash-commando (ik dacht uit 't hoofd /n/b/l )

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 12 oktober 2001 11:02 schreef slain het volgende:
trouwens die update v 3.0 heeft toch geen enkele nut als je een 1,2 GHZ AMD hebt. is toch alleen voor die XP processor.
ik blijf graag bij :)
Pagina: 1