Twinview? Die kaart heeft helemaal geen 2 aansl.!

Pagina: 1
Acties:

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Ik heb hier een Asus GF2MX (V7100 Magic zonder tv-out of wat dan ook). Hij heeft dus alleen een vga-out.
Echter, als ik windhoos ME heb geinstalleerd en de bijgeleverde drivers install, krijgt hij plotsklapz 2 monitoren :/
Nou is dat natuurlijk erg leuk, maar sommige spellen stretchen het menu dan iets te ver zodat de helft niet leesbaar is (ja, dat zit op de andere monitor..) en het staat ook gewoon niet echt netjes.. (het is niet mijn pc)

Kan ik dit oplossen door de kaart gewoon in windhoos weg te gooien en dan de nuwste Detonators te installeren?

M'n broertjes kaart (V7100 Pro, ook zonder andere enge aansluitingen) heeft het zelfde probleem.

Je zou toch denken dat de meegeleverde drivers goed zouden moeten werken :?

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
(jarig!)
hier heb ik dus ook al meerdere topics over geopent, ik wordt ook niet goed van dat installen van 2e monitor,

sommige spellen hebben hier supermoeite mee, zoals GP3, die vind dan 2 geforces :? en wil dan bij iedere start de 2e monitor calibreren die er dus helemaal niet is :? superirri, snap ook niet dan ze geen fatsoenlijke drivers maken, wat ze gedaan hebben is alle geforce 2 drivers bij elkaar pleuren dus kaarten zonder tv out krijgen toch tv out drivers mee, en daardoor ontstaan die problemen, ze zouden specifiek voor iedere type gf2 aparte drivers moeten maken

PIII 800@804 Mhz

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ehm... twinview uit zetten ?

• Noedelsupke
(jarig!)
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:35 schreef Chaser2600 het volgende:
helpt niet, blijft 2 monitoren installen....

ik zal mijn topics over dit onderwerp eens opgraven

dit is er 1:

[topic=172522/1/25]

PIII 800@804 Mhz

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:35 schreef Chaser2600 het volgende:
Hij is al *disabled*, maar hij blijft zeiken..
Dus dit is niet op te lossen door nieuwere drivers te installeren :?

• Noedelsupke
(jarig!)
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:38 schreef Tarin het volgende:

[..]

Hij is al *disabled*, maar hij blijft zeiken..
Dus dit is niet op te lossen door nieuwere drivers te installeren :?
nee ik heb echt ALLE detonators gehad, alle na de 6.50 doen dit......... de 6.50 zijn wel goed, maar stukken trager dan latere releases, das het mindere :(

PIII 800@804 Mhz

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:39 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

nee ik heb echt ALLE detonators gehad, alle na de 6.50 doen dit......... de 6.50 zijn wel goed, maar stukken trager dan latere releases, das het mindere :(
Hm.. ik krijg neigingen een andere kaart te gaan halen.. m'n cardexpert gf2 pro heeft hier geen problemen mee, maar die 2 gf2's van ASUS die ik gezien heb allebij wel..

Ik lever liever een systeem af wat netjes werkt eigenlijk, het is nl een peecee voor m'n tante..

• Noedelsupke
(jarig!)
trouwens dat probleem wat jij zegt met stretchen van het beeld heb ik dus niet :? dat moet je normaal gesproken kunnen uitschakelen door twinview te disablen of anders dat vinkje 'uitbreiden naar deze monitor' uitvinken als dat is aangevinkt :?

PIII 800@804 Mhz

• Tarin
  • Nu online

Tarin

Just plain weird.

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 10:54 schreef ViperGTS het volgende:
trouwens dat probleem wat jij zegt met stretchen van het beeld heb ik dus niet :? dat moet je normaal gesproken kunnen uitschakelen door twinview te disablen of anders dat vinkje 'uitbreiden naar deze monitor' uitvinken als dat is aangevinkt :?
Ik zal nog eens proberen te klooien op de pc van m'n broertje, en anders bel ik Informatique wel :)

Pagina: 1