Hmm, ik heb me exact een maand geleden geregistreerd, en de 30 dagen zijn dus voorbij, maar ik zie nog geen SG en NSTM
. Goed, het is geen levensbehoefte, maar meer interesse om ook daar eens te kijken
.
Je moet even tot vanavond wachten, het scriptje dat checkt of je SG in mag draait alleen rond middernacht
Heb je genoeg posts?
Saved by the buoyancy of citrus
Met deze erbij 298, dus het lijkt me welOp vrijdag 12 oktober 2001 10:28 schreef Cyphax het volgende:
Heb je genoeg posts?
Dan is het iig zoals IceStorm al zei een kwestie van tijd
Geweldige bijdrage aan deze discussie. Als je niks te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet.Op vrijdag 12 oktober 2001 10:39 schreef THCdeMatthijs het volgende:
blaat
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Discussie wil ik het nieteens noemen maar je haalt me wel de woorden uit de mondOp vrijdag 12 oktober 2001 10:40 schreef Exirion het volgende:
[..]
Geweldige bijdrage aan deze discussie. Als je niks te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet.
Anders gooi 'm op slot ofzo?
Verwijderd
You've got mailOp vrijdag 12 oktober 2001 10:40 schreef Exirion het volgende:
[..]
Geweldige bijdrage aan deze discussie. Als je niks te zeggen hebt, reageer dan gewoon niet.
Vanwaar alle bombarie joh?! Doe allemaal es ff relaxed... Er zijn vaak genoeg meningsverschillen hier... Die post dat THCdeMatthijs's post geen zin heeft is helemaal waar, maar heeft zelf ook geen zin! Kappeh!Op vrijdag 12 oktober 2001 15:55 schreef THCdeMatthijs het volgende:
[..]
You've got mail![]()
Verwijderd
In dit topic staat niet het hele verhaalOp vrijdag 12 oktober 2001 16:25 schreef Escobar het volgende:
[..]
Vanwaar alle bombarie joh?! Doe allemaal es ff relaxed... Er zijn vaak genoeg meningsverschillen hier... Die post dat THCdeMatthijs's post geen zin heeft is helemaal waar, maar heeft zelf ook geen zin! Kappeh!
Het wordt idd tijd voor een slotje...
Ik zal het je even uitleggen: dit is LA. De topics in dit forum zijn gericht aan de crew. Mogen wij als crew zelf bepalen of we iemand ergens op aanspreken? Dank u.Op vrijdag 12 oktober 2001 16:25 schreef Escobar het volgende:
Die post dat THCdeMatthijs's post geen zin heeft is helemaal waar, maar heeft zelf ook geen zin! Kappeh!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Wat een geruzie zeg, relax 's allen, zowel de users die (terecht) de post van Matthijs oid. erg onzinnig vinden, als de crew. De admins nemen 't wel over om een mailtje te schrijven oid. vanwege één onzinnig postje.
Mooi, afgehandeld. Tijd voor een slotje
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()