Bij ons op het werk zijn we massaal overgegaan op de aanschaf van nieuwe laptops. Hierdoor zitten we met een overschot aan oude laptops, die de verkoop in gaan. Die dingen worden onder alle medwerkers die belangstelling hebben verkocht. De vraag die nu rijst is: hoeveel moeten die dingen op gaan brengen? Het betreft 2 types laptops:
1 - de Toshiba Satellite 110CS.(16 mb ram, 720 mb harde schijf, Windows 95, 100 mhz processor)
2 - de Toshiba Satellite 220CS (16 mb edo-ram, 1,32 gig harde schijf, Windows 95, 133 mhz processor)
Beide typen laptop hebben geen cdrom drive!
IK heb geen idee wat zulke laptops nog op zouden moeten brengen. Internet heeft me tot op heden nog niet veel verder kunnen helpen. Hebben jullie een idee?
1 - de Toshiba Satellite 110CS.(16 mb ram, 720 mb harde schijf, Windows 95, 100 mhz processor)
2 - de Toshiba Satellite 220CS (16 mb edo-ram, 1,32 gig harde schijf, Windows 95, 133 mhz processor)
Beide typen laptop hebben geen cdrom drive!
IK heb geen idee wat zulke laptops nog op zouden moeten brengen. Internet heeft me tot op heden nog niet veel verder kunnen helpen. Hebben jullie een idee?