Toon posts:

mouse/keyboard error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met een pc van mij, als ik hem aan zet dan geeft hij de error dat hij geen keyboard en geen muis heeft gevonden, alles is goed aangesloten!
Vervolgens start hij ook niet door en blijft dan op het windows opstartscherm staan, de keer dat hij wel doorstart kan ik hem alleen in veilige modus opstarten, en dan geeft hij de melding dat ik nu veilig een muis aan kan sluiten, terwijl alles al goed aangesloten is!!

Wie weet hoe dat kan??

Alvast bedankt voor de reacties!!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-08 18:13
Weet je zeer zeker dat je je muis en keyboard kabeltje niet hebt verwisseld? Dan werkt het nameluk niet |:(

Als alles goed is aangesloten mot je ff in je bios kijken of de settings goed staan...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

Topicstarter
Alles zit goed aangesloten, en doordat mijn toetsenbord het niet doet, kan ik ook onmogelijk in de bios komen!!!

Groetjes

• equationunequal
Ander toetsenbord geprobeerd???

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hankey, dat heb ik inderdaad nog niet geprobeerd, ga ik wel even doen, de uitslag post ik hier!!!

Groetjes

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor een ander toetsenbord doet het ook niet op die pc!!
Wat nu??

Groetjes

• equationunequal
Default settings van je bios terugzetten (kan via jumpertje op je moederbord: zie handleiding) en als dat niet werkt ffies langs de computerboer gaan (dan zal er waarschijnlijk iets niet goed zijn met je moederbord...)

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt Hankey, moet ik de computer toch maar even open gaan maken was er al bang voor!!

Groetjes

• equationunequal
np, suc6 :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb dus het jumpertje van de bios op default gezet, denk ik!! Ik heb de cmos leeggehaald doormiddel van een jumptertje is dat ook goed??
Daarna de computer weer opgestart en toen deed hij helemaal niks meer het lijkt of er geen eens stroom meer opzit!!
Hoe kan dat? Wat heb ik fout gedaan??

Groetjes;)

Verwijderd

Je moet die jumpers wel weer terugzetten, had je dat ook gedaan?
(Het is een reset functie, even op reset zetten, 30 sec. wachten en weer terug)

;) Overigens wordt het op prijs gesteld als je niet steeds 'groetjes' onde jouw postings zet. Het is heel vriendelijk, maar ook een beetje overbodig.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb de jumpers terug gezet, maar ik hou het zelfde probleem, nog steeds kan hij geen toetsenbord en muis vinden, met het gevolg dat ik nog steeds niks kan doen, en hij ook niet verder door wil starten!!
Waar kan het nog meer aan liggen??
Pagina: 1