ik vroeg me dat nu af voordat ik me er echt in ga verdiepen, wat zijn nu echt de voordelen om XML te gaan gebruiken, en zijn er ook nadelen?
Een van de grootste voordelen in volgens mij toch wel het gemak waarmee data tussen verschillende XML-based aplicaties geshared kunnen worden.
Maarrrr, je zegt al dat je je wil gaan verdiepen in XML, dus je zal wel een beetje een idee hebben waarom ook? Mijn vraag dus, waarom? (Ben hier een beetje benieuwd naar omdat veel mensen vaak een verkeerd idee hebben bij XML)
Maarrrr, je zegt al dat je je wil gaan verdiepen in XML, dus je zal wel een beetje een idee hebben waarom ook? Mijn vraag dus, waarom? (Ben hier een beetje benieuwd naar omdat veel mensen vaak een verkeerd idee hebben bij XML)
Powered by Manetti (compiled by Jura)
Verwijderd
voordeel: standaardisatie
nadeel: overhead..
maar volgens mij moet je eigenlijk de vraag in een vergelijkende vorm stellen, wat zijn de voordelen/nadelen van XML vergeleken met bijv. EDI..
nadeel: overhead..
maar volgens mij moet je eigenlijk de vraag in een vergelijkende vorm stellen, wat zijn de voordelen/nadelen van XML vergeleken met bijv. EDI..
tjaa waarom, wil gewoon weer wat nieuws leren, programmeer al een tijdje php en asp , en doe ook genoeg JS en wil gewoon graag iets nieuws leren, en daarom was ik erg nieuwsgierig naar XML.Op vrijdag 12 oktober 2001 09:27 schreef MrBrown het volgende:
Een van de grootste voordelen in volgens mij toch wel het gemak waarmee data tussen verschillende XML-based aplicaties geshared kunnen worden.
maar wat bedoel je precies met het het sharen van date tussen verschillende XML based applicaties hoe moet ik dat zien?
Verwijderd
Wat zijn de voordelen/nadelen van de fiets vergeleken met het vervoermiddel?cartman3380: Wat zijn de voordelen/nadelen van XML vergeleken met bijv. EDI.
Zoek idd maar ff goed op GoT... Heb weinig zin om iedere keer als iemand bedenkt dattie maar eens naar XML zou moeten gaan kijken een heel stuk over de fantastische toepassen ervan te gaan kloppen
.
Zoek eens op toekomst xml en xslt, dan vind je wel een paar aardige topics waar het prima in staat
.
Zoek eens op toekomst xml en xslt, dan vind je wel een paar aardige topics waar het prima in staat
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
In dit topic staat een paar links naar andere goede topics 
[topic=219528/1/25]
[topic=219528/1/25]
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Pagina: 1