Toon posts:

Netwerkkaart dirver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WinXP build 2600 en een Realtek netwerk kaart voor mn @home aansluiting (isa :( ). WinXP heeft een driver geinstalleerd genaamd:

"NE2000 Compatible ISAPNP Ethernet Adapter (Generic)"

Toen ik win2000 had zag hij hem dacht ik wel als een Realtek en heeft die drivers ook geinstalleerd. Is het verstandig om Realtek drivers te zoeken? Of maakt het niks uit?

• NiPeng
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

NiPeng

I am the slime

Het is altijd verstandig om specifieke drivers te zoeken ivm stabiliteit/performance e.d.

Some people like cupcakes better, I for one care less for them.

Verwijderd

Topicstarter
Nog effe een vraag, Heb geen idee welk type Realtek ik heb? Ik weet alleen dat het een isa kaart is op 10Mbit. Heb hem met @home gekregen. Kan iemand mij vertellen welke drivers ik nou moet hebben? De driver-site heb ik, alleen nog het type kaart dus... Wie?

• dennis_LU
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 09:34
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:15 schreef Mr.SubZero het volgende:
Ik heb WinXP build 2600 en een Realtek netwerk kaart voor mn @home aansluiting (isa :( ). WinXP heeft een driver geinstalleerd genaamd:

"NE2000 Compatible ISAPNP Ethernet Adapter (Generic)"

Toen ik win2000 had zag hij hem dacht ik wel als een Realtek en heeft die drivers ook geinstalleerd. Is het verstandig om Realtek drivers te zoeken? Of maakt het niks uit?
Doet ie het?

Gewoon afblijven dan. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben jij nou een echte tweaker of niet! :+

• dennis_LU
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08 09:34
Op vrijdag 12 oktober 2001 09:34 schreef Mr.SubZero het volgende:
Ben jij nou een echte tweaker of niet! :+
Aan drivers voor netwerkkaarten kan je voor zover ik weet nou niet echt bepaalt veel tweaken.
Pagina: 1