8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Ik weet niet welk programma je daarvoor gebruikt, maar ik heb toch echt een (1) partitie van 20Gb met als fs ext2
.
diskdruid, uit de instalatie, dan kun je da kiezen
8<------------------------------------------------------------------------------------
da's vaag
als je 't gewoon eens met fdisk of cfdisk probeert?
als je 't gewoon eens met fdisk of cfdisk probeert?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
fdisk vindt ik kij moeilijk, maar ik zal het straks eens proberen
Verwijderd
fdisk is niet moeilijki! tik gewoon 1x help oid. verder met p je partitietabel weergeven, d = delete, c = create. (of ik ben in de war met de openBsd partioner
) maarja, gewoon ff help tikken, of 'h' en t komt goed!
Nouja, het is 'm' voor help, maar dat zegt 'ie ook al:Op vrijdag 12 oktober 2001 09:56 schreef Reflex het volgende:
fdisk is niet moeilijki! tik gewoon 1x help oid. verder met p je partitietabel weergeven, d = delete, c = create. (of ik ben in de war met de openBsd partioner) maarja, gewoon ff help tikken, of 'h' en t komt goed!
code:
1
2
3
| [root@birkoff ~]# fdisk /dev/hda Command (m for help): |
Ik heb op m'n bakkie 1 partitie van 80gb.
Heb alleen bij fdisk expert mode, de heads en cycles handmatig op moeten geven omdat de bios de schijf maar voor 13gb zag.
Heb alleen bij fdisk expert mode, de heads en cycles handmatig op moeten geven omdat de bios de schijf maar voor 13gb zag.
t komt door die 1024 cylender grens oid.
kep nou 500 mb / en 18400 op /home en 100 swap, da werkt wel.
kep nou 500 mb / en 18400 op /home en 100 swap, da werkt wel.
Nope, het is p = print (naar scherm) en n = new, geen c = create. Maar wordt je als OpenBSD-figuur niet verondersteld om dergelijke basale dingen met 'dd' te doen?Op vrijdag 12 oktober 2001 09:56 schreef Reflex het volgende:
fdisk is niet moeilijki! tik gewoon 1x help oid. verder met p je partitietabel weergeven, d = delete, c = create. (of ik ben in de war met de openBsd partioner) maarja, gewoon ff help tikken, of 'h' en t komt goed!
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Pagina: 1