Ik heb m'n computer geformatteerd, en Win98 + Office hierop geinstalleerd. En een paar kleine dingetjes als een drivertje en Acrobat reader.
Het probleem is dat ik veel werk met Access en VBA, nu krijg ik constant als ik ff bezig ben de melding "Onvoldoende geheugen" in zo'n VBA schermpje. Ook andere programma's starten dan niet meer, me beeld toont de meest vreemde creaties van allerlei programmas door elkaar heen. Nu was dat ook al zo voor de format hoor, die was omdat ik dacht dat het dan opgelost zou zijn, ik werd er ietwat gek van.
Nu is mijn vraag
a) Waar kan dit aan liggen ?
Het is een Pentium 2 450 met 256 intern
b) Het kan toch niet zo zijn dat Office (2000) te zwaar is voor deze computer ?
Ik heb er ook SuSE 7.1 op staan, deze installeerd in LILO ook een dingetje "memtest86", wel leuk, maar als ik dat zo reboot ie spontaan na 20 seconden testen.
c) Kan ik hieruit afleiden dat er iets mis is met m'n geheugen ? En hoe kan ik dat goed testen ?
Ik kreeg laats ook spontaan een windows foutmelding met het volgende:
Dat pad bestaat niet.
Het probleem is dat ik veel werk met Access en VBA, nu krijg ik constant als ik ff bezig ben de melding "Onvoldoende geheugen" in zo'n VBA schermpje. Ook andere programma's starten dan niet meer, me beeld toont de meest vreemde creaties van allerlei programmas door elkaar heen. Nu was dat ook al zo voor de format hoor, die was omdat ik dacht dat het dan opgelost zou zijn, ik werd er ietwat gek van.
Nu is mijn vraag
a) Waar kan dit aan liggen ?
Het is een Pentium 2 450 met 256 intern
b) Het kan toch niet zo zijn dat Office (2000) te zwaar is voor deze computer ?
Ik heb er ook SuSE 7.1 op staan, deze installeerd in LILO ook een dingetje "memtest86", wel leuk, maar als ik dat zo reboot ie spontaan na 20 seconden testen.
c) Kan ik hieruit afleiden dat er iets mis is met m'n geheugen ? En hoe kan ik dat goed testen ?
Ik kreeg laats ook spontaan een windows foutmelding met het volgende:
code:
1
2
3
4
| Hlink Assert! Assertion "0" failed! MemLeak : Allocated at C:\BINDER9\hlink\hlbc.cpp Line 267 Alloc#2 File C:\BINDER9\hlink\hlmem.cpp, line 257; (A=exit; R=break; I=continue) Afbreken | Nogmaals | Negeren |
Dat pad bestaat niet.