Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
Verwijderd
Ok, welke gegevens staan hoe in de database ?
En wat is het probleem / wat lukt er niet om deze gegevens daar uit te halen en te printen ?
En wat is het probleem / wat lukt er niet om deze gegevens daar uit te halen en te printen ?
Dacht al dat het een beetje vaag is/was
Maar wat ik wil hebben is eigenlijk een datum van 8-10-2001 die elke dag een nieuwe datum aanmaakt maar de 8-10-2001 laat staan. dus dat je een helenieuwe datum krijgt.
dus morgen 09-10 en overmorgen 10-10 enzo.
Maar wat ik wil hebben is eigenlijk een datum van 8-10-2001 die elke dag een nieuwe datum aanmaakt maar de 8-10-2001 laat staan. dus dat je een helenieuwe datum krijgt.
dus morgen 09-10 en overmorgen 10-10 enzo.
Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
ik snap 't bijna denk ik
je wilt dus dat het aantal bezoekers van elke dag in een database wordt gezet zodat je leuke grafiekjes kan maken of iets dergelijks?
je wilt dus dat het aantal bezoekers van elke dag in een database wordt gezet zodat je leuke grafiekjes kan maken of iets dergelijks?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Ja ik zet alles in 1 tabel wat ik binnen krijg... en nu wil ik het er per dag uit halen.
Verwijderd
PHP:
1
2
3
4
| <? $Datum = Date(Y-m-d); // Huidige datum $NieuweDatum = date("Y-m-d", mktime(0,0,0,10,13,2001)); // Maakt morgen ?> |
Zoiets ?
anders check zowieso http://www.php.net/manual/en/function.mktime.php voor meer over datum en tijd enzo.
Verwijderd
Wat voor taal(en) gebruik je en wat voor database?
Hoe ziet de tabel in de database eruit?
Hoe ziet de tabel in de database eruit?
Pagina: 1