Toon posts:

Asus v7700 Pro Deluxe 64mb Ddr(Pobleem = Help !)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb enige tijd geleden een Asus v7700 kaart gekocht, maar nu krijg ik de tv-out niet aan de praat onder win2k.

En het capture doet de kaart ook eigenlijk niet ik kan maximaal een keer capture op 300*300 (ofzo) met 25fps.
Dit Was eigenlijk niet de bedoeling ik meende dat mijn kaart wel beter zou kunnen capture :'(

Zou iemant mij kunnen helpen, ik heb namelijk al de nieuwste Nvdea(21.85) drivers geinstalleerd.

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 15:01

shades

huh ?

Doe ff een search (op shades of v7700 in V&B)

Ik heb een week geleden ofzo hierover ook een vraag gesteld. In het kort: De nieuwe asus drivers missen een hoop deluxe fuctionaliteit en tvout in w2k heb ikzelf alleen nog maar aan de gang met de drivers die op de cd stonden (5.33 dacht ik, lekker oud dus). TV instellen en w2k wil dan reboten.. Tijdens het reboten wordt er dan overgeschakelt naar de tv (pal codering)

Terug naar ME/98 of de oude brakke drivers gebruiken

Je hebt het trouwens over nvidia drivers. Die doen het natuurlijk maar de 'deluxe'-features worden dan niet ondersteunt en kun je alleen maar games..

https://k1600gt.nl

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik had zelf ook veel problemen met capturen onder W2K. Mailtje naar Asus gestuurd, van de week antwoord. Installeer beta driver 14.10 voor de 7700 en Asus Live 4.6 beta 5.
Capturen werkt nu als een speer!!

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ik Heb de beta driver 14.10 voor de 7700 en Asus Live 4.6 beta 5 geïnstalleerd, Maar capturen werkt wel, maar ik kan nogsteeds niet capture op 700x600 (ofzo) met 30fps :(

Misschien kan iemand mij helpen met wat ik verkeerd doe.
Ik gebruik wel divx om op tenemen. (Welke gebruiken jullie)