If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
euh... kan je ff je vraag wat duidelijker formuleren?
ik snap er zo niets van
kan ook aan mij liggen, 't is nog vroeg
ik snap er zo niets van
kan ook aan mij liggen, 't is nog vroeg
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Als ik na ICQ surf, dan krijg ik een melding van Novell Bordermanager, dat de pagina forbidden is. Nu heb ik ooit een site gevonden, waar ik dan de URL intikte en deze gaf dan de pagina weer, waardoor ik hem toch kon gebruiken.
* BlackBurn wil ICQwebbie gebruiken, tis namelijk mijn laatste contact met de buitenwereld
* BlackBurn wil ICQwebbie gebruiken, tis namelijk mijn laatste contact met de buitenwereld
Thx ik ben weer helemaal
Shit, het belangrijskte waar eht eigenlijk om gaat heb ik nog niet aan de gang, ICQwebbie (http://www.icq.com/icqwebbie)
Hij begint te zeuren over navigation cancelled.
Iemand nog een idee ?
Iemand nog een idee ?
hij laad ook geen java zag ik net..
moet je apart aanklikken en dan opent ie alleen het java gedeelte..en de andere frames niet... ook lekker
moet je apart aanklikken en dan opent ie alleen het java gedeelte..en de andere frames niet... ook lekker
.........www.raketje.com....................soon.....
Zag ik ook net, ik krijg wel het venstertje van ICQwebbie, maar daar houd het mee op 
En toch gaat het me lukken, is het niet vandaag, dan na de herfstvakantie
* BlackBurn gaat zo weer naar huis
En toch gaat het me lukken, is het niet vandaag, dan na de herfstvakantie
* BlackBurn gaat zo weer naar huis
Schop, Kick omhoog
Ben maar weer begonnen om het voor elkaar te krijgen, maar die kl*te school heeft www.safeweb.com afgeschermd.
Nu moet ik dus weer helemaal vooraan beginnen
Zonder zoiets als safeweb kom ik nooit op icq.com, alle urls waar het woordje ICQ in voorkomt worden afgebroken, dus als ik bijv. met google zoek naar "webbased icq" ofzo, wordt deze ook afgebroken 
Iemand nog ideeen of tips ?
Ben maar weer begonnen om het voor elkaar te krijgen, maar die kl*te school heeft www.safeweb.com afgeschermd.
Nu moet ik dus weer helemaal vooraan beginnen
Iemand nog ideeen of tips ?
Pagina: 1