Toon posts:

mini packets eruit filteren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd heb ik het gevoel dat mijn hongerige amd tb 1400 :Y) koe niet genoeg eten krijgt. Al die packets met 1 of 2 wu's schieten echt niet op |:(. Nu heb ik op mijn netwerk nog meer koetjes zitten (2 PII 350's). Kan ik die pc's de kleine packets er niet uit laten filteren door ze gebruik te laten maken van 1 buff-in ofzo?

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

uitfilteren kan niet echt, en inderdaad hebben veel meer mensen last van de kleine pakketjes die tegenwoordig worden afgestuurd... ;(

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik neem aan dat ik wel mijn 3 pc's gebruik kan laten maken van 1 buffer. moet ik dan in menu 2 een remote buffer directory opgeven of moet ik gewoon het pad van mijn buff-in en buff-out veranderen op mijn andere computers?

Verwijderd

Het pad aan passen van de buff-in en buff-out zou voldoende moeten zijn.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:23
Op vrijdag 12 oktober 2001 07:56 schreef daskull het volgende:
Maar ik neem aan dat ik wel mijn 3 pc's gebruik kan laten maken van 1 buffer. moet ik dan in menu 2 een remote buffer directory opgeven of moet ik gewoon het pad van mijn buff-in en buff-out veranderen op mijn andere computers?
Kan gewoon door het goede pad in de verschillende clients in te vullen.
Je moet er alleen opletten dat het kan gebeuren als de clients met verschillende cores werken, dat je soms een packet opnieuw moet beginnen. Als je dan nl de ene PC afsluit, en daarna een andere PC opstart/fetched hij kijkt of de gesavede packet met dezelfde client versie/core is gedaan, zo niet begint ie het packet opnieuw, ipv verder te gaan waar de vorige is gebleven. Voor de rest gaat kun je een buffer zonder problemen op meerdere PC's gebruiken.

[removed]

Verwijderd

Als ze allemaal een zelfde soort OS draaien dan. Windows en Linux door elkaar is niet zo slim.

Verwijderd

Topicstarter
is dit ook de beste manier om in een netwerk zo veel mogelijk te grazen?

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
als je alle rechten hebt om bestanden te delen.

Anders kun je beter een personal proxy opzetten, kun je ook nog stats :) opzetten en zien welke pc er het meeste doet.

Verwijderd

Ik draaide eerder ook altijd met shared buffers, maar heb snel een proxy geïnstalleerd...

Ik had frequent-buffer-checking aan staan om alle koeien zo vol mogelijk te houden in geval van crash, maar als je dat doet met shared buffers gaat er iets mis; zo'n beetje 10% van de blokjes werd door de server niet ge-accepteerd met de melding bad block...

Proxy is het meest handige, zeker in het netwerk... Als Dnet er weer eens uitligt, heb je zelf nog wat om ff vooruit te kunnen, BV: Mijn proxy fetched nu steeds kleine blocks, maar mijn PC's draaien nog op grote blocks van 32 die eerder gefetched zijn... Zodra de packets weer groter worden, en ikzelf door de grote packets heen ben, Laat ik de proxy-buffer weer opnieuw vollopen...

(Is opzich niet zo netjes; die kleine packets worden dan over een maand of 3 wéér opnieuw uitgegeven, maar ik kan echt niet overweg met de huidige packetssizes...)

Verwijderd

Topicstarter
Ok nu heb ik de personal proxy geinstalleerd van de d.net site. wat moet ik nu instellen in de clients om de personal proxy te gebruiken?
Pagina: 1