quake3 mods voor kinderen

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
weet iemand goeie quake3 mods, die voor (kleine) kinderen geschikt zijn (8-12 jr.)
Ik kon ze namelijk niet vinden, de een is nog bloederiger dan de ander. Ik zoek meer zoiets van paintball of waterpistolen ofzo.
maar het belangrijkste is dat ze zonder bloed zijn.
Thanx
Jake

Verwijderd

Tja...Q3 is niet echt gemaakt voor kleine kids. Ik vraag me dan ook wel af of er kind vriendelijke mods zijn.

Misschien moet je eens op zoek naar gimmic of fun mods. Gewoon pure onzin mods.

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12-2025

Foxz

343 Guilty Spark

Ik ken er wel eentje (weet zo gauw niet hoe ie heet) stond op een van de CD-ZONE cd'tjes. Die was inderdaad met Paintball... Zag er echt maf uit. Maar ander kun je natuurlijk altijd nog NERF ARENA BLAST gaan spelen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 13:19
www.planetquake.com staat vast wel dat paint ball ding, had laatst ook ergens een mario conversie voor Quake 3 weggehaald..weet alleen niet meer waar.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Zoals Foxz als zegt probeer Nerf Arena Blast. Het is geen mod voor Q3, maar een game gemaakt met de unreal engine. Probeer eerst een demo.

Verwijderd

me neefje van 8 speelt q3 al(full gore)
hij heeft er nix op tegen, en de ouders ook niet

je ziet nog ergere dingen in het nieuws, en dat is rieel en dit is virtueel, dat moet een kind van 8 toch echt wel snappen anders issie iq<100=retard

Verwijderd

Ik weet 'et niet. Ik zou een kind van 8 jaar toch met andere dingen laten spelen.

Trouwens, om van een spel te genieten als Q3 of UT is gore toch wel een van de minst belangrijke dingen, dus waarom hem dan ook nog op full gore te laten spelen ontgaat mij een beetje.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Bij mij staat ie op low..
Ik vind al dat bloed nou niet echt een geweldige optie en groen bloed os ook leuk Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/yummie.gif

Proober anders eens Amsterdoom Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

• Jake
  • Niet online
ik zal dat nerf arena blast ook eens proberen.
ik laat ze nu mysteries of the sith spelen en dat vinden ze geweldig, maar ja dat is ook nog eens star wars hè
maar ik ga ze toch echt geen quake3 full blood laten spelen, het probleem is juist dat kinderen van acht dat gewoon echt nog niet snappen. Ze denken dan dat normaal is.(dan vinden ze het nog niet meteen eng ofzo)
Jake

• Jake
  • Niet online
wat voor settings zijn er eigenlijk allemaal?
want ik heb alleen maar gevonden:
com_blood 0
en dan staat al het bloed uit, maar timpie2000 sprak over groen bloed
door gore op low te zetten, hoe doe je dat?

• boekenbon
  • Laatst online: 30-08-2023
Jake: zet in je config.cfg de volgende regel op "0" dus:

seta cg_gibs "0"

Nu zien je kinderen ook geen exploderende medespelers meer. Als je nu iemand fragged valt hij gewoon in 1 stuk op de grond. Dit truckje (samen met set blood "0") bezorgd je ook nog eens goede FPS winst in een chaotisch level.

• boekenbon
  • Laatst online: 30-08-2023
Wat je natuurlijk ook kunt proberen is de mod "Get The Chicken". Met z'n allen rennen achter diegene die de kip in zijn handen heeft. Geweldige mod voor Q3A, hij zit alleen in Beta-versie, maar is te downen en goed bespeelbaar in alle levels.

• Jake
  • Niet online
thanx
ff voor de duidelijkheid, personal bio etc.
het zijn niet mijn kinderen maar de kinderen van mijn nicht, ik ben pas 24, dus een kind van 12 wordt erg krap... Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif
(/edit typo's)
Pagina: 1