[samba] printen...

Pagina: 1
Acties:

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:05

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Topicstarter
hee mensen

ik zit met een best wel irritant probleem> ik draai freebsd 4.4, en daar wil ik een hp deskjet 540 bij gebruiken... printer geinstalleerd in freebsd dat gaat allemaal prima, alleen als ik iets wil printen vanaf een van m'n windows werkstations krijg ik een fout: kan de netwerknaam niet vinden

wat doe ik verkeerd?

filesharing werkt overigens wel perfect

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Verwijderd

de naam van je printer klopt niet?
probeer is:
network nabourhood>>entire network>>workgroup>>pc>>printer>>install

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 08:21 schreef compukid het volgende:
de naam van je printer klopt niet?
probeer is:
network nabourhood>>entire network>>workgroup>>pc>>printer>>install
installeren gaat verder prima, printer zie ik ook in de network neighbourhood.. en de printer staat keurig bij m'n printers op m'n workstation
alleen het printen gaat niet :(

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• aKeY
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-08 16:39
En heb je ook recht om te mogen printen?

Een dag is een dag...

• Chiron

Chiron

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 12:03 schreef aKeY het volgende:
En heb je ook recht om te mogen printen?
hm da's een goeie... maar dan zou ie toch met wat anders aan moeten komen dan 'error cannot find network name' ?

• Chiron

Chiron

Topicstarter
zijn er nog meer samba'ers? :)
en zo ja wat zijn exact de stappen die doorlopen moeten worden om de boel aan de praat te krijgen?

Pagina: 1