PC kapt er soms mee

Pagina: 1
Acties:

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
soms als ik ff weg loop bij me pc en doe later me beeldscherm weer aan, is ie afgesloten en boot ie niet meer, hij blijft dus hangen voor het gedeelte van de geforce zeg maar, beetje alles aandouwe op je mobo, hoppa doet het nog steeds niet, er branden ook 4 rode ter hoogte van me printerpoort, na tijdje wachte , nog een keer alles aandouwe nog een keer opstarte, nee blijft nog hangen, en dan later nog eens probere, hoppa en hij doet het

ik niet weten wat het probleem kan zijn :(
iemand die mij kan helpe?

hallo

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
probeer iig eens een keer een andere screensaver, die heeft bij mij ook al regelmatig roet in het eten gegooid.
En zet je power management eens uit/ andere config.

specs

Verwijderd

heb je Sinds kkort XP?

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik heb win98, maar dit lijkt me niet een os fout omdat als ik me pc uit doe, en aan, dan gaat me beeldscherm niet aan, en doet me pc niks, hij piept niet, geen cd-rom die ff rateld, gewoon stroom op alle onderdelen maar er gebeurt niks

hallo

Verwijderd

aangezien je pc hangt bij het initaliseren van je videokaart kan het daar wel eens aan liggen, heb je dat alleen nadat je PC is afgesloten door die schermbeveiliging?

• beest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-06 11:46
Ik zou ook eens een beetje gaan experimenteren met het power managment gebeuren. Dat veroorzaakt wel vaker problemen.

Verwijderd

Helemaal geen beeld??
Start ie meteen op met 3-rode ledjes? of krijg je eerst nog groene ledjes te zien,,?
Hoe draait je PSU fan?

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
ik krijg 4 rode ledjes
ik heb net me pc geformateerd en heb nu in 1 uur het probleem al 2x gehad , 1x bij windows-key invulle en toen ik aan het CounterStriken was, heb hem net weer aan de praat gekregen, geen id hoe, maar na 20 mins wachte en om de 5 mins probere me pc opnieuw aan te doen deed ie het ineens weer

hallo

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

Topicstarter
dit staat in MSI boekje
system power = on , system d-led will hang here the processor might be damaged or not installed properly
damage discharge lithium battery
cpu is niet kapot want anders kan ik dit niet typen ;)

hallo

Pagina: 1