Mindere prestaties

Pagina: 1
Acties:

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 21:30
Ik heb al een vrij oud systeempje met een p3-550@787, 128MB, GF 1 DDR. Maar het valt mij meer en meer op dat alles beduidend slomer gaat dan eerst. Dit is ook zo na verse windows installatie en verschillende drivers. Kan het zijn dat bv m'n GF er niet meer zo'n zin in heeft(sljtage) ?
Ik kan het me haast niet voorstellen overigens...

iRacing Profiel

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Op vrijdag 12 oktober 2001 01:22 schreef Razkin het volgende:
Ik heb al een vrij oud systeempje met een p3-550@787, 128MB, GF 1 DDR. Maar het valt mij meer en meer op dat alles beduidend slomer gaat dan eerst. Dit is ook zo na verse windows installatie en verschillende drivers. Kan het zijn dat bv m'n GF er niet meer zo'n zin in heeft(sljtage) ?
Ik kan het me haast niet voorstellen overigens...
Vrij oud?? Koop er 128 of 256 Mb bij en je kan nog wel ff vooruit denk ik. Slijtage kan ik me niet echt voorstellen, die GeForce is toch niet zo oud...
(wou dat ik je config had :))

specs

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Na een tijdje verslijt alles. Dus ja, 't kan wel... Maar ben je er zeker van dat je niet gewoon de HD es moet formatten? Of geheel vervangen? (slijtage op de mechaniek)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 21:30
Het is nu zo'n 2 a 2,5 jaar oud denk ik. Maar format + nieuwe installaties hebben niet geholpen. Het is vooral het 32bit gedeelte in spellen dat niet echt meer wil(dus de spellen die ik altijd speelde) Q3A bv ging altijd prima in 1024 alles max, maar nu wil ie in 800 alles max niet eens goed draaien.

iRacing Profiel