Aantal posts: 14
*kuche*
ALleen doe ik het niet.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Oke, jij bent de vriendin van Femme niet, maar desondanks maken we GEEN uitzondering.
Voor niemand overigens ...
Yo waarom zit je de hele dag op me te pikken manOp vrijdag 12 oktober 2001 00:29 schreef Exirion het volgende:
Als jij nog ff zo doorgaat dan verdien je een BAN.
Omdat je je niet aan de regels houdtOp vrijdag 12 oktober 2001 00:32 schreef Patriot het volgende:
Yo waarom zit je de hele dag op me te pikken man
Verwijderd
Exirion heeft niks beters te doenOp vrijdag 12 oktober 2001 00:32 schreef Patriot het volgende:
Yo waarom zit je de hele dag om me te pikken man
Maaruh, dat ligt meer aan je reactie en gedrag in je andere draadjes
Yo, fawaka man! Omdat jij niet normaal kan doen weet jeOp vrijdag 12 oktober 2001 00:32 schreef Patriot het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Yo, fawaka man! Omdat jij niet normaal kan doen weet jeOp vrijdag 12 oktober 2001 00:32 schreef Patriot het volgende:
Yippie, ik heb mijn eerste ban kunnen uitdelenOp vrijdag 12 oktober 2001 00:36 schreef Patriot het volgende:
Is goed swa
Verwijderd
Als ik het me goed herinner kon je al eerder iemand bannenOp vrijdag 12 oktober 2001 00:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Yippie, ik heb mijn eerste ban kunnen uitdelenDank je wel.
Verwijderd
Hij post toch niets.. (lurker)
Hij moet zich aan de regels houden, net als de rest ...Op vrijdag 12 oktober 2001 00:42 schreef Maus het volgende:
Wat maakt het nou uit dat die jongen huiskamer acces krijgt ...
Hij post toch niets.. (lurker)
Hij is hier net pas.. (newbie)
Nah, das niet helemaal waarOp vrijdag 12 oktober 2001 00:44 schreef saviour het volgende:
Hij is hier net pas.. (newbie)
ROLFMAO ach een account of 40 alof er mensen zijn die er veel meer hebbenOp vrijdag 12 oktober 2001 00:44 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nah, das niet helemaal waar.. Hij heeft al een account of 40 achter de kiezen.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
Ghehehe. Alleen dat al is reden om die jongen meteen HK access te gevenOp vrijdag 12 oktober 2001 00:44 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nah, das niet helemaal waar.. Hij heeft al een account of 40 achter de kiezen.
Verwijderd
Alleen als je het op zo'n manier neerzet lijkt het net een kind van 5 die om een ijsje vraagt .. Je moet het iets diplomatieker aanpakken johOp vrijdag 12 oktober 2001 00:28 schreef Patriot het volgende:
Kan ik alvast HK access krijgen
Ik verdien het denk ik wel wegens mijn goed gedrag.
(had hij van mij dus niet gekregen)
(zit trouwens een modje nu mee te kijken en die heeft mijn vorige post gedelete.. lulletje, ik was net bezig met wijzigen. Beetje vertrouwen in elkaar mag ook wel
Verwijderd
Wat heb jij op vanavond? Niet helemaal lekker gevallen?Op vrijdag 12 oktober 2001 00:52 schreef Maus het volgende:
(zit trouwens een modje nu mee te kijken en die heeft mijn vorige post gedelete.. lulletje, ik was net bezig met wijzigen. Beetje vertrouwen in elkaar mag ook wel)
Doe ff relaxed joh, der heeft gewoon iemand een posts van je gedelete omdat het een dubbelpost was (alleen quote erin), wat is het probleem dan?
Verwijderd
Nou niet op mij he .. Ik ben hier niet degene die om HK-acces vraagt
Oh ik dacht dat je de quote knop voor 'edit' aangezien had dus ja die heb ik verwijderdOp vrijdag 12 oktober 2001 00:52 schreef Maus het volgende:
(zit trouwens een modje nu mee te kijken en die heeft mijn vorige post gedelete.. lulletje, ik was net bezig met wijzigen. Beetje vertrouwen in elkaar mag ook wel)
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Nou doe je het weerOp vrijdag 12 oktober 2001 01:00 schreef Maus het volgende:
Bedankt voor het meedenken .. spelfouten verbeteren of zo, Schoonmaker
Dat regelen we evenOp vrijdag 12 oktober 2001 01:00 schreef DeTeraarist het volgende:
Zou ik alstublieft in HK mogen?
Verwijderd
Euh, iedereen die aan de toegangseisen voldoet komt er gewoon in.Op vrijdag 12 oktober 2001 01:01 schreef Maus het volgende:
Kijk ... dat zeg ik nou .. die maakt (een beetje) kans van slagen Patriot
Als er iets foutgegaan is met het updaten van je status, terwijl je wel toegang hoort te hebben kun je gewoon even mailen naar gathering@tweakers.net en zit je er in no-time in.
Voldoe je niet aan de eisen, dan kom je er gewoon nog niet in
Oh en de volgende keer geen ijs in je Grand Marnier doen
Gelukkig ben ik er al een tijdje, 't ging even om het magische woordjeOp vrijdag 12 oktober 2001 01:01 schreef Maus het volgende:
Kijk ... dat zeg ik nou .. die maakt (een beetje) kans van slagen Patriot
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Ook bij het updaten bij die van Patriot ..
Ik denk dat jij gewoon te veel Grand Marnier bij je ijs gedaan hebtOp vrijdag 12 oktober 2001 01:10 schreef Maus het volgende:
Uhmm ik denk dat er iets mis is gegeaan bij het updaten van mijn statis (met de i van het ijs).
Verwijderd
Nee hoor, die is keurig geupate naar "Banned"Op vrijdag 12 oktober 2001 01:10 schreef Maus het volgende:
Verwijderd
Kun je trouwens ook beargumenteren waarom hij gebanned is?
(Ik word altijd lastig met ijs in me drank
Ja, ik ben in een slechte buiOp vrijdag 12 oktober 2001 01:13 schreef Maus het volgende:
Kun je trouwens ook beargumenteren waarom hij gebanned is?
Verwijderd
Patriot is btw gebant omdat het een kloon was/is.
Dit topic is gesloten.
![]()