Be Stronger Than Your Excuses
Je hebt toch niet die japanse versie gedownload en gefikt he?
Wat zie je in het japans en wat in het engels?
Wat zie je in het japans en wat in het engels?
Ik zie alles door elkaarheen. B.v. het startmenu (zoals bij windows b.v.)zie ik japanse tekst en engelse tekst door elkaar heen.
Zelfs in netscape staan onder de iconen bij de een japans en de andere engels
Het staat echt door elkaar heen. Contextmenu en alles. Vreemd he
Zelfs in netscape staan onder de iconen bij de een japans en de andere engels
Het staat echt door elkaar heen. Contextmenu en alles. Vreemd he
Verwijderd
Zo te zien heb je idd de japanse versie gedownload. Ff de goeie downloaden en eroverheen installeren. Iets anders zit er niet echt op.
En pak dan ook meteen de 7.1 versie
En pak dan ook meteen de 7.1 versie
Is mij ook eens gebeurd.. toen stond de Japanse versie op ftp.chello.nl. Wist ik veel
sinds wanneer kan je een FTP install doen met redhat 7.0Op vrijdag 12 oktober 2001 12:04 schreef TheNarfstyler het volgende:
Je kunt ook een paar diskettes downloaden, daar van booten en dan een FTP install doen. Moet je wel goed kijken dat je de juiste diskettes download, je NIC driver moet er namelijk zeker op staan.
Dat kon toch al een hele tijd, of vergis ik me ?Op vrijdag 12 oktober 2001 12:40 schreef RooT het volgende:
[..]
sinds wanneer kan je een FTP install doen met redhat 7.0
AMD XP2000+, 756MB, GF4 4600, 120GB, 17" TFT + klassieke 8 speed brander. Tevens eigenaar van een IRiver 'The craft' 256 MB mp3 speler :)
Dit kan al heel lang, een oude collega heeft dit gedan toen hij kabel kreeg, op het werk disk aangemaakt en thuis vanaf het i-net geinstalleerd. was ongeveer 1 1/2 uur bezig (geloof ik)
Heb maar opnieuw van andere site Linux gedownload.
Maar wat ik dan niet snap is als dat de japanse versie was, wat doen die engelse stukjes er dan tussen.
Heb nu maar gelijk red hat 7.1 gedownd.
Maar wat ik dan niet snap is als dat de japanse versie was, wat doen die engelse stukjes er dan tussen.
Niet alle software (als ProFTP-D e.d.) zijn ook vertaald naar het Japans. Vandaar zijn er nog stukjes Engels.Op zaterdag 13 oktober 2001 00:32 schreef KimSaRo het volgende:
Heb maar opnieuw van andere site Linux gedownload.
Pagina: 1