"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Tualatin's hebben toch zo'n heatspreader
En je merkt het toch wel of het er allemaal recht op zit.
Maar met een koperblok van 60x60x30mm wil ik geen risico lopen. Ik bedoel... die blokken wegen een kilo per stuk (nog nie gefreesd), en ik denk dat ze straks iets van 600 gram per stuk wegen... Dat is wel heavy...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Ja, maar een Tualatin krijg je volgens mij echt niet kapot. Een gewone PIII is al moeilijk te slopen.
Verwijderd
ga nog ff naar plaatjes kijken van de tualatin... daar heb je van je lang zal ze leven geen spacer voor nodig
Ja ze zijn zwaar he...Op donderdag 11 oktober 2001 23:31 schreef Skef het volgende:
Maar met een koperblok van 60x60x30mm wil ik geen risico lopen. Ik bedoel... die blokken wegen een kilo per stuk (nog nie gefreesd), en ik denk dat ze straks iets van 600 gram per stuk wegen... Dat is wel heavy...
* Demo kan het weten, hij heeft ze zelf gezaagd
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
ik heb ook 600 gram aan koper op me athlon zitten. Zonder spacer want daar crasht ie van. Als je goed oplet kun je zelfs een AMD niet mollen
Verwijderd
Idem hiero: ook een blok van 55x65x30mm op m'n Athlon zitten. Zonder problemen.
Voor de P4 en Tualantin heb je geen spacer nodig.
Voor de P4 en Tualantin heb je geen spacer nodig.
Pagina: 1