[wc] Spacer & Core hoogte...

Pagina: 1
Acties:

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 13:15

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Jow...

Ik wil voor de veiligheid (ik ken mezelf) toch een spacer op mijn (toekomstige) tualatin's...

Nu zit ik alleen op die dev-site van intel te kijken, zie ik daar dat de core-hoogte kan varieren van 2.26mm tot 2.69mm... Das dus mooi kut...

Hoe moet ik dit nou oplossen? (Ik ga de spacers zelf (laten) maken, omdat dit goedkoop is, en er zijn nog bijna geen spacers voor tualatin's)...

En zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden (specifiek voor tualatin's)?

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

:?

Tualatin's hebben toch zo'n heatspreader :? Dan kkun je toch noooooit die core mollen....

En je merkt het toch wel of het er allemaal recht op zit.

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 13:15

Skef

Ik scheer.me

Topicstarter
Maar met een koperblok van 60x60x30mm wil ik geen risico lopen. Ik bedoel... die blokken wegen een kilo per stuk (nog nie gefreesd), en ik denk dat ze straks iets van 600 gram per stuk wegen... Dat is wel heavy...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Ja, maar een Tualatin krijg je volgens mij echt niet kapot. Een gewone PIII is al moeilijk te slopen.

Verwijderd

ga nog ff naar plaatjes kijken van de tualatin... daar heb je van je lang zal ze leven geen spacer voor nodig

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 15:59

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op donderdag 11 oktober 2001 23:31 schreef Skef het volgende:
Maar met een koperblok van 60x60x30mm wil ik geen risico lopen. Ik bedoel... die blokken wegen een kilo per stuk (nog nie gefreesd), en ik denk dat ze straks iets van 600 gram per stuk wegen... Dat is wel heavy...
Ja ze zijn zwaar he... ;)
* Demo kan het weten, hij heeft ze zelf gezaagd :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

ik heb ook 600 gram aan koper op me athlon zitten. Zonder spacer want daar crasht ie van. Als je goed oplet kun je zelfs een AMD niet mollen :)

Verwijderd

Idem hiero: ook een blok van 55x65x30mm op m'n Athlon zitten. Zonder problemen.

Voor de P4 en Tualantin heb je geen spacer nodig.
Pagina: 1