Ik kan dus voor 1375 gulden een 2 jaar oude TSA4632HT 18.1" lcd monitor kopen. Er zitten speakers, koptelefoon en 4x usb aansluiting bij. En ik zit zwaar te twijfelen, wat denken jullie, doen of niet ?
Verwijderd
Kijk eerst of dat beeld wel 'perfect' is... Moet je goed kijken of alle kleuren wel de kleuren zijn die afgebeeld moeten worden... (Begrijp je me nog?!
) ...en of er geen 'donkere' balken horizontaal/verticaal op je beeldscherm zitten die lastig zijn?! (jah, als ik zo een topic zag van de VisionMaster 450)
Maar voor dat geld, is dat wel een koopje
Maar voor dat geld, is dat wel een koopje
Ik moet nog goed kijken naar het beeldscherm, wat ik bij hem zag was dat het beeld goed was.. maar ik heb niet echt detaillistisch gekeken. Het is trouwens een TFT geen LCD.
TFT, LCD, WC... boeien. Plat schermpie. Ik heb een Philips 105B staan, aan een Matrox G200. Wow, wat is dat fijn werken zeg! Gewoon 60 Hz draaien, super scherp, trillings vrij (oneindig Hz), geweldig. Alleen in games 'vlekt' hij, maar dat is met alle oudere 'platte schermpies'.
Schrijf anders ff een programma'tje dat alle kleuren heel snel langs loopt (QBasic ofzo), draai dat een paar keer en kijk goed.
Schrijf anders ff een programma'tje dat alle kleuren heel snel langs loopt (QBasic ofzo), draai dat een paar keer en kijk goed.
sluit es je eigen pc erop aan, kan je ook meteen zien hoe het er op jou pc uit zal zien. btw vraag ook ff naar bonnetje. want als er iets is kan je altijd naar iiyama bellen. btw wel erg intressant prijsje
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1