nog niks ontdekt eigenlijk
maarja ik heb me er nog niet echt mee bezig gehouden
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
(Is trouwens voor de A7V NIET voor de A7V133 !!!)(Check Sig persoon boven me)
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
draai trouwens the modded 1009b nu, voor raid enzo
draait lekker + amd logo erin
maak vanavond wel een nieuwe met de final +raid
als iemand nog geintereseert is .. laat het me weten in dit topic.
Kan ik die ook flashen als ik geen raid gebruik. Maar het voor de show erin wil hebbenOp vrijdag 12 oktober 2001 10:54 schreef Sanders het volgende:
zelfde als de beta heb ik zo'n idee van...
draai trouwens the modded 1009b nu, voor raid enzo
draait lekker + amd logo erin
maak vanavond wel een nieuwe met de final +raid
als iemand nog geintereseert is .. laat het me weten in dit topic.
Verwijderd
maarruhm, zijn er al lui wie wat veranderingen hebben gezien. ik heb iniedergeval dat mijn xp er iets sneller van zal gaan opstarten!!!
e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Verwijderd
kijk daarvoor op www.tweakhardware.com > en dan a7v raid guide zoeken
vanavond zet ik hier een reply neer met
a7v bios 1009 Final + integrated Fasttrak100 V1.31 bios + AMD logo
Beeping zat al in 1008Op vrijdag 12 oktober 2001 11:23 schreef JvdBosch het volgende:
Draait prima hier. Nieuw is volgens mij de Beeping optie als je fans ermee ophouden. Verder zullen er wel weer wat bugfixes inzitten.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Dat iets langzamer booten boeit mij eigenlijk niet zo (ook al heb ik liever niet), want ik interessanter vind is die XP-support
Heeft iemand al een XP op de kop getikt, en in een A7V gezet. Of kijken we allemaal de kat uit de boom?
Forget your fears...
...and want to know more...
Wat is die XP zooi dan precies
Want XP gaat met 1008 ook als een trein, Alleen booten duurt wat langer dan bij anderen heb ik 't idee, maar hibernate toch alleen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Athlon XP, het lijkt of jij het over WinXP hebt.Op zaterdag 13 oktober 2001 02:21 schreef LiquidSilver het volgende:
Ga 'm NU flashen.
Wat is die XP zooi dan precies
Want XP gaat met 1008 ook als een trein, Alleen booten duurt wat langer dan bij anderen heb ik 't idee, maar hibernate toch alleen.
Sinds 1009 is Athlon XP ondersteund op A7V, met 1008 werkt het ook, dan heet ie alleen geen XP.
Verwijderd
kom op de asussite niet verder dan 1002B
wilt iemand de link plaatsen waar die beta staat please
Als we het over A7V-266 zouden hebben, waarom zouden we dan allemaal A7V zeggenOp zaterdag 13 oktober 2001 11:45 schreef pandorama het volgende:
we hebben het toch over de a7v 266 of niet?
Dit topic gaat over de A7V.
Verwijderd
Nou sorry maar dit bracht mij in verwarring:Loopt perfect, geen problemen mee.Op zaterdag 13 oktober 2001 12:12 schreef Jake het volgende:
[..]
Als we het over A7V-266 zouden hebben, waarom zouden we dan allemaal A7V zeggen
Dit topic gaat over de A7V.
Hoezo verwarring, de persoon boven die post heeft een A7V 133, staat in zn signature. Daar is de Bios niet voor. Alleen voor de A7V, als ie voor de A7V266 was had dat er wel gestaan !!!Op zaterdag 13 oktober 2001 12:22 schreef pandorama het volgende:
[..]
Nou sorry maar dit bracht mij in verwarring:Loopt perfect, geen problemen mee.
Verwijderd
zeker met het verkeerde been uit bed gestapt:(Op zaterdag 13 oktober 2001 13:14 schreef bas_konings het volgende:
[..]
Hoezo verwarring, de persoon boven die post heeft een A7V 133, staat in zn signature. Daar is de Bios niet voor. Alleen voor de A7V, als ie voor de A7V266 was had dat er wel gestaan !!!
't was al laatOp zaterdag 13 oktober 2001 10:56 schreef Jake het volgende:
[..]
Athlon XP, het lijkt of jij het over WinXP hebt.
Sinds 1009 is Athlon XP ondersteund op A7V, met 1008 werkt het ook, dan heet ie alleen geen XP.
En zat in een topic over Athlon XP en ander over WinXP te lullen, liep beetje doorelkaar
Verwijderd
ja, en wat moet je ermee doen als je er aan hebt liggen kloten? Heb al 1 week de stroom van mijn bakkie er af gehaald. En nog geeft hij die irritante ene pieptoon.Op vrijdag 12 oktober 2001 11:23 schreef JvdBosch het volgende:
Draait prima hier. Nieuw is volgens mij de Beeping optie als je fans ermee ophouden. Verder zullen er wel weer wat bugfixes inzitten.
Kun jij me helpen?
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:33 schreef I.R-nothelldesk het volgende:
[..]
ja, en wat moet je ermee doen als je er aan hebt liggen kloten? Heb al 1 week de stroom van mijn bakkie er af gehaald. En nog geeft hij die irritante ene pieptoon.
Kun jij me helpen?
je fan op de goede aansluiting zetten
Verwijderd
eh... laat ik het zo zeggen. Ik heb eerst in de hardware monitor gekeken naar de Vcore waarde van de CPU.[b]Op zaterdag 13 oktober 2001 22:37 schreef
je fan op de goede aansluiting zetten
Die was 1.69V. Toen heb ik de voltage waarde van de cpu van de auto afgehaald en op manual gezet. Die 1.69V heb ik bekeken en opgeschreven. Teruggegaan.
Ik kon kiezen tussen 1.65V en 1.70V. Nou 1.65V is het niet, maar 1.70V kon wel dacht ik (afwijking van 0.01V). Die thermal beeping optie ook aangezet voor de zekerheid dat hij het niet deed. En waarempel hij beept 1x.
Maar van 0.01V te hoog kan dat kreng toch niet ineens overgeclocked of zoiets van zijn?
btw. doe ik mijn naam eer aan?
en hij doet het gewoon
dus hier zou het niet aan moeten liggen
maar het vreemde is bij mij dat als ik hem in de bios op 1.65 zet, dat ik in windows zie dat ie de ene keer op 1.75 staat en de andere keer op 1.8
Verwijderd
Op zaterdag 13 oktober 2001 22:45 schreef I.R-nothelldesk het volgende:
btw. doe ik mijn naam eer aan?
maar is hier een oplossing voor. Ik heb namelijk alleen aan instellingen liggen rommelen en gelukkig nog niet de kast opengehad.
maar wat is het probleem dan
hij piept en start niet op
of hij piept en start gewoon op
Verwijderd
[b]Op zaterdag 13 oktober 2001 23:06 schreef hij piept en start niet op en doet daarna automatisch een
shutdown (schakelt zichzelf uit).
voedingsprobleem is het niet zeer zeker niet. Want de scsi cdrom knippert nog bij opstarten. Ik krijg alleen geen beeld en hij schakelt automatisch uit
heb je de bios al geresetOp zaterdag 13 oktober 2001 23:08 schreef I.R-nothelldesk het volgende:
[..]
en in de bios staat daar dat ie eerst moet opstarten van de onboard ide
Verwijderd
Hoe gaat dat als je een totaal blank scherm heb, er niet in kunt en het systeem zichzelf automatisch uitschakelt?
Is er ook zoiets als het batterijtje softwarematig kortsluiten? Dit moederbord van ASUS was toch jumperless?
hij kan op jumperless staan , maar ook met schakelaartjes op het moederbordOp zaterdag 13 oktober 2001 23:18 schreef I.R-nothelldesk het volgende:
> Heb je je bios al gereset.
Hoe gaat dat als je een totaal blank scherm heb, er niet in kunt en het systeem zichzelf automatisch uitschakelt?
Is er ook zoiets als het batterijtje softwarematig kortsluiten? Dit moederbord van ASUS was toch jumperless?
waarom kan je je compu niet openmaken
Verwijderd
Maar kan ik die batterij ook hardwarematig kortsluiten?
Ik bedoel je zult toch ook situaties hebben als een system startup password vergeten?
btw. als die CMOS clear of CMOS kortsluit jumper al aanwezig is, waar zit die dan?
die 2 kleine zilverkleurige puntjes, die moet je ff met een schroefendraaier met elkaar verbinden
maar je kan ook het batarijtje er ff een minuut of 5 uithalen
maar hij zou in ieder geval niets onthouden
zijn er verder nog aanpassingen? zoals meer multipliers? want anders gaan we niet veel hebben aan die AthlonXP support
Verwijderd
wat dan?
euh... raden.
1. mobo dood
2. cpu dood
wat mag het zijn meneer een nieuwe herman brood?
btw. hoe weet ik of de cpu of dat het mobo dood is?
die batterij is er slecht voor het gehuegen van de bios (ROM) heeft continu spanning nodig. Nu niet gelijk van een muis een olifant maken..Op zaterdag 13 oktober 2001 23:58 schreef I.R-nothelldesk het volgende:
en wat als je de batterij al 5 minuten hebt verwijderd?
wat dan?
euh... raden.
1. mobo dood
2. cpu dood
wat mag het zijn meneer een nieuwe herman brood?
btw. hoe weet ik of de cpu of dat het mobo dood is?
heeft iemand een mirror van deze final bios?Op zondag 14 oktober 2001 23:56 schreef Snippie het volgende:
[..]
die batterij is er slecht voor het gehuegen van de bios (ROM) heeft continu spanning nodig. Nu niet gelijk van een muis een olifant maken..
edit
laat maar!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
In 1009 spint de hle tijd m'n HD down en krijg 'm bijna niet meer opgestart, Klote zooi1 Soory voor de uitdrukking, maar d8 net ff dat m'n HD dood was. Spinde niet meer bij 't opstarten dus ga ff snel wat backups maken.
YEAH
* NiMu83 is ZOOOOOOOOOOO blij nu!
Alleen mijn PC start zo'n 10 sec. langzamer op. Iemand ander hier ook last van ?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
komt door de nieuwe promise bios (bij mij dan net), het detecteren duurde vet langOp maandag 15 oktober 2001 23:18 schreef Smarron het volgende:
Bij mij draait hij superstabiel! Ik zat de afgelopen tijd een beetje te klooien met de bios updates, maar deze lijkt erg goed.
Alleen mijn PC start zo'n 10 sec. langzamer op. Iemand ander hier ook last van ?