Pc wil niet meer booten

Pagina: 1
Acties:

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik heb op m'n p100 terwijl ie aanstond de stroom stekker van een hd dr in gedrukt. Systeem liep meteen vast maar dat had ik eik wel verwacht ;). Maar nu wil ie helemaal niet meer booten :(. Hij komt nog wel door de memtest, maar daarna niks meer, zelfs niet meer de bios (ik kom de nog wel in als ik tijdens memtest del inram). Iemand een tip? Of heb ik met mijn actie de ide controller opgeblazen...?

Exposure.

You're so fucking special. I wish I was special.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

nope, yup...

Gambit.

MechWarrior || Monsters Game

• Exposure
  • Niet online
Mja ik denk het ook, als ik de ide uit zet boot ie wel nl..

Dus, iemand nog een simpel ide controllertje in de kast liggen?

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

nope, soz. Koop anders meteen een UDMA100/RAID kaartje, heb je later misschien nog wat aan als je 2 harde schijven hebt.

Heb je trouwens je harde schijf eerst getest? misschien dat die kapot is gegaan. koppel je HDD anders los en kijk of ie dan wel door de tests heen komt. Als dat niet zo is, dan zal je HDD nog wel goed zijn.

Wie plugt er dan ook stekkertjes in terwijl zijn pc aanstaat..... waag het eens om zoiets met jumpers te doen, kan je gelijk alles weggooien.

MechWarrior || Monsters Game

• Exposure
  • Niet online
Tja, ik dacht dat ie het wel kon hebben :o
Tis een ouwe bak dus ga dr echt geen nieuwe controller voor kopen. HD's die erin zitten zijn ook pio4 en ata33, dus dat schiet ook niet op. Als ik alles afkoppel doet ie het nog niet, ik ga wel op zoek naar een 2e hands ide controller van 5 jaar oud ofzo

Exposure.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

isie AT of ATX

bij AT = lief vragen

bij ATX = Stekker druit, 20 sec knoppie indrukken, stekker drin.
Pagina: 1