Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)
ik heb fast adsl, dus dan kies ik 1, dan heb ik preciesie en snelheidOp donderdag 11 oktober 2001 22:42 schreef Flyduck het volgende:
Wat hebben we liever
1. Netcode die erg precies is maar daardoor vet traag waardoor het helemaal niet lekker speelt en je dus een kutspel hebt (QUAKEIII)
2. Netcode die niet precies is maar wel lekker snel en soepel speelt en waarmee je de meest fantastische dingen beleeft en ondervind (Unreal Tournament)
Ik zelf zou waarschijnlijk voor 2 kiezen, .. wat jullie ?
Verwijderd
enne de beste netcode vin ik halflife hebbe
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Waar staat die dan? NOG nergens maar ik zeg het maar alvast
Verwijderd
quake3 is gewoon nog speelbaar met ping 100
unreal speelt al kut met ping 30
En het herladen/schieten gaat UBERtraag, hij speelt wel soepel maar ik merk nou niet echt verschil tussen q3 of UT
ik kies toch voor q3 voor makkelijke speelbaarheid etc
Verwijderd
Ja, en voor 'beginners' die maar een beetje nutteloos lopen te raggen, niet wetend waar ze nou precies op moeten schieten. Geef mij maar UT.Op donderdag 11 oktober 2001 23:28 schreef Bigs het volgende:
Ik heb kabel, dus dan heb ik ook liever 1. Ik vind Q3 trouwens zoiezo lekkerder spelen dan UT. Q3 is voor echte bikkels
Voor buitenstaanders: dat is dé MOD voor UT.
Lijkt wat op counterstrike.
Verwijderd
haha nee, een rocket launcher die 7 rockets in 1 keer schiet maakt het spel er erg moeilijker op..... en headshots verlaagt het newbie gehaalte ook erg zeg....Op donderdag 11 oktober 2001 23:32 schreef 007 het volgende:
[..]
Ja, en voor 'beginners' die maar een beetje nutteloos lopen te raggen, niet wetend waar ze nou precies op moeten schieten. Geef mij maar UT.
Verwijderd
Noem je dat een flame? Laat je ballen eens zien manOp donderdag 11 oktober 2001 23:38 schreef Artwido het volgende:
Als we toch gaan flamen.........ik speel sinds kort alleen nog maar TO (tactical operations)
Voor buitenstaanders: dat is dé MOD voor UT.
Lijkt wat op counterstrike.
Dentist
"Vinden jullie ook niet dat het zo is dat..."
Lekker objectief dus. (NOT)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
net als unreal
hoe kom je dr bij dat UT een goeie netcode heeft
maarja, quake vind ik geen ruk aan dus wat
moet je dan he, heeft wel een goeie netcode imho
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik neem aan dat je CS bedoelt?Op donderdag 11 oktober 2001 22:48 schreef HateBreeder het volgende:
enne de beste netcode vin ik halflife hebbe(naja 1.3 is al minder
)
Verwijderd
Die download ging met 52 k/s, maar ik merkte er nix van in wolfenstein, terwijl ik maar max 55 k/s kan halen. Mijn ping was ongeveer 150, en ik had nergens last van
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
RTCW == toch gewoon een Quake 3 mod?Op vrijdag 12 oktober 2001 18:27 schreef OiSyN het volgende:
nou, ik moet zeggen, ik was daarnet RTCW aan het spelen (ik heb adsl), terwijl mirc op de achtergrond draaide, en iemand stuurde mij de nieuwe Enterprise episode (ik heb ingesteld dat ie dcc sends auto accept)
Die download ging met 52 k/s, maar ik merkte er nix van in wolfenstein, terwijl ik maar max 55 k/s kan halen. Mijn ping was ongeveer 150, en ik had nergens last van