Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik geloof dat de knop die je gebruikt om te springen ook je start knop is. Wel ff je toetsen instellen voor je het spel opstart.
edit: toetsen kun je trouwens instellen in het menu wat je krijgt met autorun geloof ik. iig op dezelfde plek als waar je je graphics kan instellen
edit: toetsen kun je trouwens instellen in het menu wat je krijgt met autorun geloof ik. iig op dezelfde plek als waar je je graphics kan instellen
Uhm waar kan ik mijn knoppen instellen?? Want ik zie geen file waar ik mijn knoppe kan instelle
elke x als ik het spel wil opstarten ziet hij mijn drivers nie van mijn video kaart en springt hij weer terug naar 320x zoveel maar hij ziet ook mijn toetsenbord niet ook al heb ik het ingesteld de knoppen
Wanneer ik Evil Twin opstart dan doet me toetsenbord het niet meer dus ken ook neit op Enter drukken of alsuiten...wat dus betekent dat ik elke keer moet rebooten
En me joypad doet het ook niet.
Da heb ik ook als ik Evil Twin opstart mijn toetsenbord doet het niet
Je kunt los van het spel je controls aanpassen, zoek eens naar zo'n configuratiebestand in je Evil Twin directory
Verwijderd
nou bij iedereen waar het toetsenbord het niet doet zal wel WinXp/2k hebben
bij mij deed het toetsen bord het eerst dus ook niet wat je moet doen is:
Hint:
Check isonews forum.
Hint:
Ja nou vertel het eens, is toch gewoon een manier om het te fixxen of niet???Op vrijdag 12 oktober 2001 11:11 schreef OverCast het volgende:
nou bij iedereen waar het toetsenbord het niet doet zal wel WinXp/2k hebben
Hint:Check isonews forum.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Pagina: 1