Toon posts:

GT Advance Gekocht... :| Valt tegen....

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb vanmiddag GT Advance aangeschaft, maar ik vind um eigenlijk wel tegenvallen :( :( :(. Daarom ga ik um morgen omruilen voor een ander spel>:) .
Welk ander Spel Raden jullie mij aan :?
Ik heb al de andere topics over GBA Games doorgelezen maar werd er niet wijzer van :? :? :? :?.

Graag jullie Advies

Greetz!!

Verwijderd

Tsja.. wat voor soort spel wil je hebben :? mario Kart schijnt flink te roelen.. :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:50
Vond GT Advance rulen, is leukste game wat ik heb, maar Mario Kart heb ik nog niet echt uitgebreid gecheckt. Vond daar echter niet echt de SNES feel op zitten :(

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik heb Krazy Racers, Super Mario Advance, Mario Kart: Super Circuit en Tony Hawk Pro Skater 2 en ik vind dus Mario Kart het leukste dus ik zou daar voor gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
mario Kart heb ik al >:)
Die Ruled Zwaar
en naar tony hawk gaat mijn smaak niet echt uit :(

Verwijderd

Welke spellen hebbie dan allemaal?
Kuru Kuru Kurirn ofzow :D is ook erg leuk of je kan Castlevania proberen maar daar houd ik helemaal niet van...

Mischien een ideetje voor je: Download eerst is een emu en dan de roms als het een leuke spelletje is dan koop je hem origineel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 23:11 schreef LaptopDude het volgende:

Mischien een ideetje voor je: Download eerst is een emu en dan de roms als het een leuke spelletje is dan koop je hem origineel ;)
FOEI!!! MAG NIET HIER!!!

Ik heb Rayman En MArio KArt :)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kuru Kuru Kururin is wel leuk.. weer eens wat anders dan al die actiespellen (niet dat het minder frustrerend is), of anders Super Street Fighter 2 X Revival (wat een naam) maar die is volgens mij hier nog niet te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik mario Advance maar ga nemen.

De Nostalgie zweeft in de lucht :o

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als het goed is gaan ze ook nog super mario world van de SNES uitbrengen voor de GBA.. dat lijkt me ook wel koel.

Verwijderd

Bomberman advance lijkt me wel leuk

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

je hebt het over de snes
Ik zou ff een maandje wachten.
en dan Street Fighter II turbo kopen..
komt uit voor de GBA :)
dat is gewoon de bomb.
en super mario world komt ook uit ..

Verwijderd

Castlevania=goed (niet de beste castlevania out there, maar toch een leuk spel)
Mario Supercircuit=goed
Tony Hawk=goed
en Mario Advance=goed, maar dan moet je mario2 misschien niet uitgespeeld hebben vroeger...

Verwijderd

Mijn tip zou zijn: koop nu nog maar geen games over een maandje ofzow komen er al veel betere spellen uit dan heb ik het dus bijvoorbeeld over Advance Wars [die heeft een 10 van IGN gekregen], Street Fighter etc

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:27

Richard

Kuru Kuru Kururin

Of koop een developer-kit, en uhhhh maak je eigen games :+

20*350ZO45°

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 23:24 schreef RDK_NL het volgende:
Of koop een developer-kit, en uhhhh maak je eigen games :+
LOL @ RDK_NL :P
Idd wel zo praktisch als je nie cht weet wat je wil.
Al die spellen in de winkel (:? hehe) kopen word zo duur he *D

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 15:20
Heeft iemand trouwens al spiderman of final fight one gekocht en hoe zijn die games? Zag ook een nieuwe xman game ofzo?

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 00:03 schreef SCaffa het volgende:
Heeft iemand trouwens al spiderman of final fight one gekocht en hoe zijn die games? Zag ook een nieuwe xman game ofzo?
Spiderman is best wel leuk, Final Fight One is een soort Double Dragon [hou ik niet echt van] en die X Men spel zuigt aan alle kanten :)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik zou als ik jullie was op dit moment nog géén spellen aan gaan schaffen, tenzij je er echt lang naar uit hebt gekeken (Mariokart enzo). Vanaf eind october komen er echt lijsten met supergoede games uit, voor een goeed overzicht kan je Deze SPAM-site bekijken.

20*350ZO45°

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 10:24 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Spiderman is best wel leuk, Final Fight One is een soort Double Dragon [hou ik niet echt van] en die X Men spel zuigt aan alle kanten :)
Heb jij nog nooit Final Fight gedaan?! Dat was echt 1 van mijn favo SNES spellen... hij is nou gewoon omgezet naar de GBA (met meer processorkracht, dus snellere besturing).

En wat zag ik over Advance Wars? Een 10? Toch wel een 10 op de 100, want het is echt een bud spel.

Maar er zullen een hele hoop GBA spellen uitkomen binnenkort (sinterklaas en kerst, altijd een leuke periode in de gameswereld). En ik zelf zit te hopen op een Zelda Advance (jaja, ik ben een Zelda freak).

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-02 15:34

MartNL

red faction fifa 2002 f12001 commandos 2

p.s gooi die magnetron in de prullebak!

Verwijderd

Advance wars is mijn favo spel (op emu totdat die uitkomt)...echt dat er zo veel op een cart kan :9~

IMO is Advance Wars zo'n beetje de beste (wanneer die uitkomt..iemand een idee?)

Zelf heb ik (in volgorde van aankoop):
F-Zero (Jap tegelijk met m'n GBA)
Castlevania
Mario Advance
Tony Hawk 2
MarioKart

Tot nu toe vind ik Castlevania het leukst (60 uur aan een stuk door gespeeld), maar als je hem eenmaal hebt uitgespeeld hebt wil je hem liever een tijdje niet meer spelen als eer voor de gameplay....prachtspel

F-Zero...altijd al 1 van m'n favo's geweest en heerlijk in multi-player. Single een beetje saai als je (eindelijk) alles hebt.....perfectie is gelimiteerd tot je eigen vaardigheden en je eigen hi-scores continu verbeteren wordt na 2 maanden best saai.

Mario Advance: Tsja, nostalgy een beetje...spel zelf nooit echt gespeeld (ging altijd meteen na een 1/2 min dood en dus wilden ze liever zelf) maar wel vaak gezien tijdens middagpause bij vriendjes e.d

Tony Hawk 2, leuk spel tot je hem hebt uitgespeeld...(bij meeste spellen natuurlijk) erg teleurgesteld dat je geen Spiderman krijgt als je hem uitspeeld met alle chars e.d....is cheaten dan echt de enige mogelijkheid?

MarioKart: Vandaag pas gehaald (gisteren inmiddels), tijdje op emu gespeeld en heeft wat meer gameplay als F-Zero (al is F-Zero veel kewler als je op snelheid/nauwkeurighied let)

Final Fight One is een zwak aftreksel van de arcade versie maar wel een iets verbeterde tov de SNES versie. Helaas zijn alle wijfies vervangen door ventjes en schijnt de muziek erg brak te zijn.

X-Men: Lijkt wel kewl etc, maar is erg zwaar shit....Final Fight is stukken beter als je van dit soort spellen houdt.

Spiderman: Ziet er mooi uit en lijkt me een erg leuk spel als je er van houd.

Hint: Zelda: Oracle of Seasons/Ages is ook uit. Zeker ff de moeite waard om uit te checken, zeker als je Zelda fan bent.....must haves als je het mij vraagt (Komen beiden ook zeker in mijn verzameling al is het op wat langer termijn)

Zelf wacht ik meer op de wat betere 3d shooters zoals Doom, Ecks vs. Sever en Duke Nukem Forever. Maar helemaal op de crème de la crème, het hoogtepunt op een avond lang zwoegen (in bed :P ) Golden Sun.
Ik heb 'em ff op EMU gespeeld en :9~ dat spel is mooi/kewl/verzin-het-maar....Ik heb hem op een gegeven moment maar gewist voordat ik het spel echt ging spelen (zonde van het verhaal).

PS Praten over emu's is wel aardig toegestaan..zolang je maar geen rare links gaat posten hier....

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 02:55 schreef CommDante het volgende:

Tony Hawk 2, leuk spel tot je hem hebt uitgespeeld...(bij meeste spellen natuurlijk) erg teleurgesteld dat je geen Spiderman krijgt als je hem uitspeeld met alle chars e.d....is cheaten dan echt de enige mogelijkheid?
Als het goed is kan je met Tony Hawk door echt alles uit te spelen (dus overal 100%, niet erg makkelijk ik weet het, maar het MOET toch mogelijk zijn)... Maar je hebt gelijk op een zeker moment wordt het te makkelijk, ik kan het momenteel met elk character in ongeveer 1-1,5 uur uitspelen (echt waar, ik zit niet te bluffen ofzo, dat lukt iedereen wel na lang spelen), dan is het ook niet zó meer.

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Advance wars is mijn favo spel (op emu totdat die uitkomt)...echt dat er zo veel op een cart kan :9~

IMO is Advance Wars zo'n beetje de beste (wanneer die uitkomt..iemand een idee?)

[...]
ik heb gehoord in week 43. Vernomen via een internetkennis die in een gamestore werkt.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 03:11 schreef Peppers4ever het volgende:

[..]

Als het goed is kan je met Tony Hawk door echt alles uit te spelen (dus overal 100%, niet erg makkelijk ik weet het, maar het MOET toch mogelijk zijn)... Maar je hebt gelijk op een zeker moment wordt het te makkelijk, ik kan het momenteel met elk character in ongeveer 1-1,5 uur uitspelen (echt waar, ik zit niet te bluffen ofzo, dat lukt iedereen wel na lang spelen), dan is het ook niet zó meer.
Toch maar eens die gaplist compleet maken dan...wil gewoon alles verdiend hebben, cheaten kan iedereen! Waarschijnlijk wel met een gaplist guide, want anders ben ik over 3 jaar nog bezig met die gaplist! Misschien is dat ook wel een beetje cheaten, maar om nou op goed geluk proberen een spel uit te spelen wordt ook erg saai/irritant!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Heb ik nou het verkeerder spel in gedachte, of is het dat spel wat in mijn ogen meer op schaken lijkt :?

20*350ZO45°

Verwijderd

Bomberman Tournament is ook onwijs stoer, maar een leuke quest mode en natuurlijk de multiplayer :)

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 19:37 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Heb ik nou het verkeerder spel in gedachte, of is het dat spel wat in mijn ogen meer op schaken lijkt :?
Klopt, lijkt wel wat op schaken, alleen dan veel leuker.
Misschien een beetje saai voor mensen die alleen actie of snelheid willen, maar ideaal voor de RTS/puzzelfans.

(Ik weet het, dit spel is niet realtime, maar wel een goede turn based)

Vooral de vele extra's erbij maakt het een must-have voor strategie die-hards, ik verwacht dat de speelbaarheid praktisch oneindig is (wat wil je met een map-editor :9~ ). Ook worden alle battles gewaardeerd zodat je 'perfectie' kan trachten te achterhalen. Bovendien verdien je 'AdvanceWars coins' waar je vele nieuwe mappen en CO's mee kan 'kopen'. Leukste van alles vind ik nog de 4 player mode op 1 GBA. (Kan ook met 4 GBA's al dan wel/niet met 1 cart, maar je moet toch wachten...).

Zoals ik al zei, dit spel is meer voor die-hards. Lijkt het je nix, dan is het voor jou waarschijnlijk nog minder!
Net zoals vele mensen F-Zero 'saai' vinden. (Zeker nog nooit met een JetVermilion een map geraced met vele turbos. Geloof me, gemiddeld 550 is snel). Maar ja, blijkt maar weer dat smaken verschillen.

Mijn advies: Check spellen eerst uit op een EMU (lekker rustig thuis ipv gehaast in een drukke winkel) en betaal dan de ontwikkelaars waar ze recht op hebben of speel het spel niet meer.
Pagina: 1