Advance wars is mijn favo spel (op emu totdat die uitkomt)...echt dat er zo veel op een cart kan
IMO is Advance Wars zo'n beetje de beste (wanneer die uitkomt..iemand een idee?)
Zelf heb ik (in volgorde van aankoop):
F-Zero (Jap tegelijk met m'n GBA)
Castlevania
Mario Advance
Tony Hawk 2
MarioKart
Tot nu toe vind ik Castlevania het leukst (60 uur aan een stuk door gespeeld), maar als je hem eenmaal hebt uitgespeeld hebt wil je hem liever een tijdje niet meer spelen als eer voor de gameplay....prachtspel
F-Zero...altijd al 1 van m'n favo's geweest en heerlijk in multi-player. Single een beetje saai als je (eindelijk) alles hebt.....perfectie is gelimiteerd tot je eigen vaardigheden en je eigen hi-scores continu verbeteren wordt na 2 maanden best saai.
Mario Advance: Tsja, nostalgy een beetje...spel zelf nooit echt gespeeld (ging altijd meteen na een 1/2 min dood en dus wilden ze liever zelf) maar wel vaak gezien tijdens middagpause bij vriendjes e.d
Tony Hawk 2, leuk spel tot je hem hebt uitgespeeld...(bij meeste spellen natuurlijk) erg teleurgesteld dat je geen Spiderman krijgt als je hem uitspeeld met alle chars e.d....is cheaten dan echt de enige mogelijkheid?
MarioKart: Vandaag pas gehaald (gisteren inmiddels), tijdje op emu gespeeld en heeft wat meer gameplay als F-Zero (al is F-Zero veel kewler als je op snelheid/nauwkeurighied let)
Final Fight One is een zwak aftreksel van de arcade versie maar wel een iets verbeterde tov de SNES versie. Helaas zijn alle wijfies vervangen door ventjes en schijnt de muziek erg brak te zijn.
X-Men: Lijkt wel kewl etc, maar is erg zwaar shit....Final Fight is stukken beter als je van dit soort spellen houdt.
Spiderman: Ziet er mooi uit en lijkt me een erg leuk spel als je er van houd.
Hint: Zelda: Oracle of Seasons/Ages is ook uit. Zeker ff de moeite waard om uit te checken, zeker als je Zelda fan bent.....must haves als je het mij vraagt (Komen beiden ook zeker in mijn verzameling al is het op wat langer termijn)
Zelf wacht ik meer op de wat betere 3d shooters zoals Doom, Ecks vs. Sever en Duke Nukem Forever. Maar helemaal op de crème de la crème, het hoogtepunt op een avond lang zwoegen (in bed

) Golden Sun.
Ik heb 'em ff op EMU gespeeld en

dat spel is mooi/kewl/verzin-het-maar....Ik heb hem op een gegeven moment maar gewist voordat ik het spel
echt ging spelen (zonde van het verhaal).
PS Praten over emu's is wel aardig toegestaan..zolang je maar geen rare links gaat posten hier....