Zieke Figuren

Pagina: 1
Acties:

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-10 17:02
Tijd voor een revolutie op GoT......
Elke keer als iemand vraagt welke hardware hij het beste kan kopen, bestaat 99% van de reacties uit "deze heb ik dus die moet jij ook maar nemen" en "de mijne is het best". Beetje kinderachtig allemaal en de topicstarters hebben niks aan subjectieve informatie, dus geef voortaan liever wat voor- en nadelen i.p.v. ik heb het dus het is goed.. Dank U

Verwijderd

als je objectiviteit wil moet je niet op een forum naar meningen vragen...

• Jaded
Dat is natuurlijk onzin. Mensen die berichten plaatsen kunnen toch met harde feiten komen ?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
En dan nog blijft het een subjectief antwoord..

Het zou beter zijn als de topicstarters dan gewoon eerst eens wat onderzoek doen.. Dan is een topic starten waarschijnlijk niet eens nodig!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je vraagt "welke videokaart kan ik het beste kopen?" krijg je meningen, das vrij logisch. Als je perse een advies wilt vraag dan VEEL duidelijker. Dus geef aan wat je wensen/eisen zijn, waar je de kaart voor wil gebruiken etc etc. Dan krijg je tenminste advies.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-11 10:39
Ja, idd, of vraag: waar vind ik recente benchmarks?
Nu is dit een beetje nutteloze vraag, aangezien je daarvoor gewoon ff op t.net moet kijken. Maar je kan iig meningen verwachten als je hier vraagt hoe goed iets is en wat het beste is. (Tip, vraag voor de gein maar eens wat beter is, Linux of Windows :) )

• Jaded
Op donderdag 11 oktober 2001 22:06 schreef IceStorm het volgende:
Als je vraagt "welke videokaart kan ik het beste kopen?" krijg je meningen, das vrij logisch.
Als gebruikers hun ervaringen delen kun je daaruit nog geen conclusies trekken, en daarnaast: Ik had het over het 'de mijne is het beste' effect

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 22:05 schreef Jaded het volgende:
Dat is natuurlijk onzin. Mensen die berichten plaatsen kunnen toch met harde feiten komen ?
ja maar als jij vraagt welke hardware je het beste kan komen, dan vraag je o.a. naar menigen en ervaringen die mensen met een product hebben...

de meesten hebben (lijkt me) toch niet allen producten in een category getest, dus zullen veelal 'hun' product aanprijzen, niet erg objectief, maar je verandert ze echt niet door er een thread over te starten hoor :)

• Jaded
Ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen. Het stoort me namelijk enorm, en velen met mij

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 22:11 schreef Jaded het volgende:
Ik wilde het alleen even onder de aandacht brengen. Het stoort me namelijk enorm, en velen met mij
jep, zijn meestal de wat jongere tweakers die hier nogal een handje van hebben...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 11 oktober 2001 22:02 schreef Jaded het volgende:
Tijd voor een revolutie op GoT......
Elke keer als iemand vraagt welke hardware hij het beste kan kopen, bestaat 99% van de reacties uit "deze heb ik dus die moet jij ook maar nemen" en "de mijne is het best". Beetje kinderachtig allemaal en de topicstarters hebben niks aan subjectieve informatie, dus geef voortaan liever wat voor- en nadelen i.p.v. ik heb het dus het is goed.. Dank U
Compliment dat het je ook opgevallen is... Ik was al bang dat ik de enige was.

Het probleem is alleen dat de meeste mensen die zo'n topic starten ook gewoon willen horen: Die heb ik, dus die is goed (echt waar!). Probleempje dus... Want verschillende mensen hebben verschillende spullen en zijn eigenlijk per defenitie erg tevreden over hun Gforce of radeon (immers, ze hebben er zelf voor gekozen en een foute keuze maken ze niet, toch? :z). Het gevolg: het hele topic gaat zichzelf tegenspreken en er gaan zelfs mensen totaal offtopic dingen lopen bleren (een Gforce MX twinview bij iemand die graag wil autocadten op twee schermen, want "dan kan je toch nog een spelletje spelen" |:().

Dit is ook precies de reden dat ik op het AV forum topics over "welke speakers moet ik kopen" vaak zo zwaar oninteressant vind... Vaak lopen ze offtopic trouwens wel weer erg goed, gaat het over waar je op moet letten als je ze koopt enzo :)

Overigens worden tegenwoordig veel van dit soort nutteloze topics gesloten onder de noemer opsomming...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:34

Jag

Compliment dat het je ook opgevallen is... Ik was al bang dat ik de enige was.
Je wist zoiezo dat ik het ook vond :).

Maar dit is idd een groot probleem. Doe je niks aan helaas :(.

• Jaded
Volwassen worden en je fouten kunnen onderkennen... Maar dat zul je de mens nooit zien doen.
Pagina: 1