Ja kan, en nee je hebt geen cd-rom drive nodig. Je kan nl. een speciale UT Dedicated server (ut rip) downen. Die versie is gratis en speciaal voor servers, heb je geen cd nodig, en de laatste petsj zit er in.
antwoord: kleine kans (zeker niet als je een windoze UT server wilt draaien)
een p120 is een beetje traag... CPU usage zall bijna altijd dicht bij de 100% zitten, en levels laden duurt enorm lang.
Als je het onder linux draait heb je nog een kans, er is dan wel geen echte UT Server version van UT (zoals die voor windows wel is), maar dat maakt toch niet uit. Maar 32mb is wel erug weinig. 48 is toch echt wel het minimum (voor linux dan, windows: 64).
Het is een poging waard, maar geef je weinig kans.
een p120 is een beetje traag... CPU usage zall bijna altijd dicht bij de 100% zitten, en levels laden duurt enorm lang.
Als je het onder linux draait heb je nog een kans, er is dan wel geen echte UT Server version van UT (zoals die voor windows wel is), maar dat maakt toch niet uit. Maar 32mb is wel erug weinig. 48 is toch echt wel het minimum (voor linux dan, windows: 64).
Het is een poging waard, maar geef je weinig kans.
Verwijderd
Ik heb hier een pc staan met een 550 K6-2 proc. en 256Mb Ram, deze draait ook op het internet of op de LANparty als UT server. Het is alleen geen goed iedee om Unreal eerst op te starten, instellingen te maken en dan op dedicated te drukken. Dit vreet aan je ram en processor. het beste is om een bat file te maken en een copy van de ut ini. Als je deze opstart draait je ut server in 20 sec. en mocht de doel in ut vast lopen dan herstart de bat je ut servertje weer op nieuwe op
en dat maakt het leven makkelijker.
Dan zou zelfs een p120 nog aardig mee kunnen (laten we niet over drijven, maar 4 mensen moet wel kunnen
).
en dat maakt het leven makkelijker. Dan zou zelfs een p120 nog aardig mee kunnen (laten we niet over drijven, maar 4 mensen moet wel kunnen
).
het gaat heek lastig worden.. (vooral onder windows)
Hou toch eens op met windows af te zeiken man. Windows 95 is net zo snel als linux met 32 MB, en dan is er nog nog steeds ruimte voor een ut server.
32mb is echt niet genoeg voor een UT server te draaien. Met windows zit al bijna het hele geheugen vol aan windows (16+MB) (onder linux 4+MB). Maar aangezien UT ongeveer 30MB geheugen vereist voor een server (tenminste onder linux, ik weet niet hoeveel het precies is in windows), moet de rest via de harddisk te gaan. Dit vereist een snelle harddisk als je niet al te lang wilt wachten. (Windows is niet zo goed als linux als het gaat te mem swappen).
Ik zit hier niet perse windows af te zeiken, ik zeg alleen dat de server (als je hem aan de praat krijgt met 32MB), niet fatsoenlijk zal draaien. HD ruimte is niet het problem, maar de MEM en de CPU.
En ik zeg alleen dat linux minder system resources gebruikt dat windows (zelfs windows 95), en hij heeft al zo weinig.
Ik zit hier niet perse windows af te zeiken, ik zeg alleen dat de server (als je hem aan de praat krijgt met 32MB), niet fatsoenlijk zal draaien. HD ruimte is niet het problem, maar de MEM en de CPU.
En ik zeg alleen dat linux minder system resources gebruikt dat windows (zelfs windows 95), en hij heeft al zo weinig.
Heb P133 draaien als dedicated (met de CD, wnat die rip die doet het dus voor geen centimeter hier)..
En ik kan niet zeggen dat het echt langzaam gaat
En ik kan niet zeggen dat het echt langzaam gaat
Je hebt vast en zeker meer dan 32mb ram daar in.
Maar vraagje: hoezo met cd ??
Je kan het beter met "ucc server" starten, dat scheeld nog net iets aan resources (niet dat het veel uitmaakt), maar het scheeld je in iedergeval een CD.
Maar vraagje: hoezo met cd ??
Je kan het beter met "ucc server" starten, dat scheeld nog net iets aan resources (niet dat het veel uitmaakt), maar het scheeld je in iedergeval een CD.
hmm... ok dat zeg ik maar: wow nooit gedacht dat'ie dat trok...
Pagina: 1