Toon posts:

nieuwe microsoft muizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand de 3.0 revisies van de M$ Intellimouse explorer en Wireless mouse al ergens te koop gezien? Deze muizen zijn namelijk ultiem voor gamers aangezien de updaterate naar 6000 updates/sec is verhoogd. De muis flipt dus niet meer bij snelle bewegingen en is nog preciezer dan ie al was. Vandaar dat ik nogal ongeduldig uitkijk naar deze nieuwe muizen (in USA zijn ze al paar weken uit).

Verwijderd

Xs you suck! :)

Ik heb ze nog niet gezien

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Dynabyte heeft de Wireless IntelliMouse Explorer sinds een paar dagen in de winkels liggen (Fl. 175,95). Informatique krijgt hem over een paar dagen binnen ook binnen (Fl. 175,-). Ik weet niet of die 3.0 revisie al te koop is, maar ik zou gewoon voor de Wireless editie gaan, das veel relaxter :).

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

[topic=289438/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
Die wireless is ok voor desktop usage, maar een beetje normaal gamen kan niet door de gelimiteerde refresh rate (40 of 60 hz ofzo).

Verwijderd

Wist niet dat een muis een refreshrate had.. oohh en die Wireless haalt ook gewoon de 6k

Verwijderd

Topicstarter
ja die sensor update met 6k, alleen de interval waarmee een signaal van de muis aan de pc wordt doorgegeven is gelimiteerd aan 60 hz (ipv 125hz voor standaard USB en 200 voor ps2).
Pagina: 1