ik zoek de "driver" voor dat apperaat!!Op donderdag 11 oktober 2001 21:48 schreef thegamer het volgende:
weet iemandde software voor dit stuurwiel?
op het stuur staat "ergenic"!!
wie o wie kan mij helpenOp donderdag 11 oktober 2001 21:48 schreef thegamer het volgende:
weet iemandde software voor dit stuurwiel?
op het stuur staat "ergenic"!!
Als het een 'standaard' stuur is, kun je hem in windows gewoon installeren als generic wheel denk ik 
Dus : Game Controllers -> ADD -> Custom -> en dan kiezen hoeveel buttons en assen
Dus : Game Controllers -> ADD -> Custom -> en dan kiezen hoeveel buttons en assen
Er is geen software nodig. Gewoon installeren als een standaard stuurwiel.
Toch vind ik mijn Thrustmaster Modena 360 Pro veel lekkerder rijden
Toch vind ik mijn Thrustmaster Modena 360 Pro veel lekkerder rijden
probeer er 1 te maken door zelf in te stellen wat het is, dan kan volgens mij bij invoegen en dan kun je kiezen tussen stuurwiel en een paar andere...
verder kun je tot 4 knoppen laten configureren...
het heeft bij mij ook gewerkt en ben er erg tevreden mee...dit werkt natuurlijk niet als je te veel knoppen hebt die je allemaal wil gebruiken...;)
verder kun je tot 4 knoppen laten configureren...
het heeft bij mij ook gewerkt en ben er erg tevreden mee...dit werkt natuurlijk niet als je te veel knoppen hebt die je allemaal wil gebruiken...;)
Some things can not happen until they happen...
Ergenic?
Je bedoelt Generic?
Bij Generic-drivers ben je afhankelijk van de ondersteuning van een spel zelf. Als je hem op Direct Input kan zetten gebruikt hij Windows-drivers
Je bedoelt Generic?
Bij Generic-drivers ben je afhankelijk van de ondersteuning van een spel zelf. Als je hem op Direct Input kan zetten gebruikt hij Windows-drivers
Pagina: 1