The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Verwijderd
Grote kans dat het iets in je BIOS is. Als je een Award BIOS hebt (wie niet?Op donderdag 11 oktober 2001 21:44 schreef martin.h het volgende:
Ik had net ff zitten te gamen en voor de zoveelste keer liep windows vast... Uit pure luihied heb ik toen ff snel 5 sec op mijn uitknop gedrukt om zo mijn pc uit te doen. Dat ging hij ook en ik ging daarna ff tv kijken.
Springt opeens tijdens het tv kijken mijn pc aan?
Weet iemand ook hoe dit kan komen?
Ok dat kan het zijn, maar waarom nu opeens? ik heb namelijks in de BIOS veranderd....
En de NIC kan het niet zijn want ik heb dat kabeltje voor het booten van deze pc via het netwerk niet op het moederbord zitten.....
En waar moet ik in de Bios kijken voor het automatisch aanzetten van mijn pc?
En de NIC kan het niet zijn want ik heb dat kabeltje voor het booten van deze pc via het netwerk niet op het moederbord zitten.....
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Hoogstwaarschijnlijk Wake-On-LAN of Wake-on-Ring van resp. je netwerkkaart of je modem...
Gebruik voortaan aub eerst de zoekfunctie voordat je dit soort vragen post, deze vraag heb ik al wel 100 keer voorbij zien komen...
Gebruik voortaan aub eerst de zoekfunctie voordat je dit soort vragen post, deze vraag heb ik al wel 100 keer voorbij zien komen...
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
/me even *Op donderdag 11 oktober 2001 21:52 schreef martin.h het volgende:
Ok dat kan het zijn, maar waarom nu opeens? ik heb namelijks in de BIOS veranderd....
Bij Power. Daar staat als 't goed is "Automatic Power Up" en het kan ook liggen aan "AC PWR Loss Restart" (heb ik zelf al verschillende keren gehad; als de stroom er dan afgaat, en er weer opgaat, dan gaat de PC automatisch aan).
Verwijderd
shit hey ik heb het precies andersom die van mij gaat plotseling uit, zonder vastlopers errors of cpu's die te warm worden
weet iemadn hoe dat kan heb men stekkertjes al gechecked
Nee maar soms loopt hij vast en dan ben ik een beetje lang om hem opnieuw op te laten starten.Op donderdag 11 oktober 2001 22:54 schreef Proost het volgende:
Hoe doe je dat dan met uitzetten Martin.h?? Gaat dat nog handmatig?
Cool, als je dan kan instellen dat ie om 6uur aan gaat en dan een leuk mp3ke afspeelt dan vliegt mijn wekker uit het raam.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
ik heb AMI biosOp donderdag 11 oktober 2001 21:49 schreef Kyori het volgende:
[..]
Grote kans dat het iets in je BIOS is. Als je een Award BIOS hebt (wie niet?)
dikzak
Pagina: 1