Toon posts:

Is jouw PC beter dan de next-gen console?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Je kunt wel zeggen "als ik nou eens een PC in elkaar zet met de nieuwste GeForce, 512+ MB geheugen, 21 inch monitor en een supersnelle processor" dat de PC beter is dan een console maar is JOUW PC dat ook?
En dan kun je ook lullen dat je kunt upgraden en zo de console verslaat qua hardware maar ja wie koopt er nou om de paar maanden de nieuwste GayForce, VoeDoe enzo?

Verwijderd

Mijn PC is beter ja. Ik kan er veeeeeeel meer mee doen. Surfen, programeren, gamen, telnetten, IRC'en en nog veel meer. En zelfs allemaal tegelijk. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif Probeer dat maar eens met je console. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/wink.gif

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Vriend van me had een DreamCast gekocht, bak spellen erbij (stuk of 50.. handig die bootloader cd ..<EG>).. Hele nacht op dat ding lopen spelen.

Echt beregave games!! Dead or Alive 2, Virtua Tennis, JetSet Radio.. echt helemaal goed, soepel, snel, fun..

En toch.. voel ik me nou niet geneigd om dat ding te kopen...

Ik heb zelf het gevoel dat ik f500,-- uitgeef... d'r een maand vet mee loop te spelen en daarna weer gewoon online Falcon 4.0 of Unreal Tournament ga spelen en dat het apperaat onder een dikke laag stof komt te liggen.

Overigens is het zo dat je veel geld neer gooit voor een dikke console en een jaar later komt er een nieuwere, veel gavere uit. Niet alleen is dat ding van jou geen ruk meer waard (wie wil dat ouwe ding nou? ze kopen liever die nieuwe).. jij wilt ook graag die nieuwe console maar ja.. die 920 games die je voor die ouwe hebt - die kan je niet meer spelen dan!!

Neuh ik gooi af en toe wel wat geld neer voor nieuwe 3d kaart of cpu of zo Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Je kan een PC niet echt vergelijken met een console.. Omdat je console maar 1 ding doet is hij daar enorm goed in. En da's nou ook net zo'n zwaktepunt.. je kan er maar *1* ding mee doen (games spelen)..

En upgraden van je console = oude in de vuilnisbak flikkeren (en proberen te vergeten dat je d'r toch 2000,- voor betaald heb.. console, extra memory, extra gamepad met supershock en tig games, NTSC/PAL converterkastje, aangepaste ROM chips zodat je gekopieerde cd's kan draaien) en weer naar de winkel rennen om met f2000,- in je handen weer de winkel te verlaten.

Toch leuk zo'n PC Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-02 13:19
Ja mijn PC is beter

Flickr | Lego collectie

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Blegh.. ik zei de vorige keer toch al dat je een Pc nie moet vergelijken met een console Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
Hoewel een console heeelveeel heeft van een toekomstige Pc, maar daarna zien we wel verder Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
Het enige wat ik weet is dat ik een Nintendo Game Cube + Playstation2 + Geforce2 + Gameboy en bla bla bla gaat kopen Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif
mmm... nog een paar daagjes die Geforce2 Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

heb ik niet meer :P

Verwijderd

Hebben jullie allemaal geld TE VEEL OFZO??

Jezus, als ik dat hier zo hoor, lijkt het wel of iedereen al 4 ruggen neto verdient per maand ofzo, ik dus NIET Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

Verwijderd

He locutus, inderdaad, we verdienen hier allemaal 4 ruggen netto per maand (of zelf meer) Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif.
Een ding is zeker. Programmeren kan dus niet op een Console. Wat moet ik trouwens met Delphi op zo'n ding. Ook is het zo dat de spellen die gemaakt worden voor de consoles allemaal op een PC gemaakt zijn. Wat is nu beter dan? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

Verwijderd

tazzman:
Neuh ik gooi af en toe wel wat geld neer voor nieuwe 3d kaart of cpu of zo
En wat betaal jij voor die 3d kaart of cpu?
Overigens is het zo dat je veel geld neer gooit voor een dikke console en een jaar later komt er een nieuwere, veel gavere uit. Niet alleen is dat ding van jou geen ruk meer waard (wie wil dat ouwe ding nou? ze kopen liever die nieuwe)..
Na een maand komt er weer een nieuwe cpu of 3dkaart uit. Of zelfs sneller. Ja dan is die van jouw tuurlijk nog bruikbaar, maar die console ook nog steeds na een jaar. Alleen is er dan een beter uit.

Net zoals jij zei:
Je kan een PC niet echt vergelijken met een console
Is gewoon zo.

De console is gewoon beter voor bepaalde dingen, vindt ik. Spelletjes spelen vindt ik dan ook leuker op de console als op de pc. Vooral sport spellen. Maar dat is niets meer dan je eigen smaak.

edit:

oeps.. ff ontopic denk ik maar. Ja m'n pc is beter dan de next gen console.

Verwijderd

Mijn pctje is vele malen beter en onderhoudender dan een next gen console, het probleem is alleen dat ik van console rpg's en arcade games hou >> games vind ik op een console toch gaver, op enkele pc games na

• Redje
  • Laatst online: 12-02 23:17
Mijn PC is tig keer beter dan een next gen console... niet dat het nou een supersnel ding is neuh, maar de games die ik speel heb je dus niet op een console, bv. goede race-sims(met nadruk op SIM) en natuurlijk de shooters, met muis en geen gamepad.

Natuurlijk ook het internetten... muziek make, mp3z luisteren(jawel), CD's branden(nog nooit een console gezien waar je CD's mee kon make), etc etc etc

Er komt volgens mijn nooit een console bij de pc in de buurt, de PC kan gewoon teveel... en consoles alleen spellen spelen, tis meer een phun ding.

Eigenlijk is dus een "beetje" pc al beter dan de nex-gen console.

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nou ja, ik doe met een beetje mazzel ongeveer een jaar met een videokaart e.d. Daarna hoef ik maar een of twee onderdelen te vervangen de PC gaat weer prima mee.

Probleem met consoles nou eenmaal dat je je verzamelde games (vaak) niet op een andere console kan spelen.. Terwijl ik Unreal Tournament (jaartje oud nu?) toch nogaltijd kan spelen..

Het ligt er eenmaal aan wat voor games je leuk vindt... Ja, vechtspellen zoals Dead Or Alive 2 of Soul Caliber (erhm spelling?) heb je niet op de PC en deze games zijn echt enorm gaaf om te zien en te spelen.. Maar ja, een goede flightsim heb je niet op een console (ja ik heb er diverse gezien, vind ze allemaal om te huilen).. ook first person shooters vind ik op de PC beter gedaan..

Iedereen zijn voorkeur hoor.. ik ben niet anti console.. ik vind het best gave dingen maar zelf hoef ik er niet zo gauw 1tje...

En ja ik verdien wel wat meer dan 4000,- in de maand... maar wel bruto Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif Om f4000,- netto te ontvangen moet je dan niet iets van 7000 - 8000 bruto krijgen??

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Speedy
Ik hoef geen 4 ruggen in de maand te verdienen hoor, gewoon in de vakantie elke dag werken en GeForce 2 GTS en TB 800 zijn voor elkaar, dat gooi ik in een pc van een jaar oud en ik ben weer klaar, console beat this!
Ow ja, en het enige wat moet blijven draaien is HL...en nog geen console met HL gezien (op wat DC shots na).

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Quote:

Ook is het zo dat de spellen die gemaakt worden voor de consoles allemaal op een PC gemaakt zijn. Wat is nu beter dan?

Uhh tja... dacht dat Delphi 4 in Delphi 3 is geschreven. Welke is nu beter volgens jou??? Delphi 3?

Ja okay je kunt wel meer met je PC maar ik post dit dus niet voor niets in een games forum en de meesten zeggen dan van "met een PC kan ik programmeren, CD's branden enzo".
Ik heb het dus puur over de gameplay anders had ik wel een thread gestart zoals "is je PC beter dan je TV/walkman/vriendin/whatever"

• Speedy
Ja, voor FPS en strategie games kan je niet om de PC heen, race games lopen hier ook prima (goed stuur, beter als die stuurtjes van 100 piek van MaDCatz ofzo), alleen platform games en beat em ups zijn stukken beter op een console.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

misschien heb ik 't nieuw ff niet gevolgd of ben ik gewoon niet geinformeerd, maar...uhm.. wat is een console? Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/frown.gif

• Speedy
LOL Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif *

*voor als ie het serieus meent:

Spelcomputer (je weet wel, zo'n ding wat je op je TV aansluit, op de bank gaat liggen en gamen maar....)

Flickr | Lego collectie

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 10:11
Mijn pc is beter totdat jullie mij een console kunnen geven waarop je relaxed AoE 2 kan spelen

• Speedy
Zag em in een PSX blad staan!! (snap er nog niks van, een MS (X-BOX) spel in een PSX blad. Heb het verder niet gelezen dus weet er ook niks vanaf verder.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Heb nog nooit zo gelachen als Red Alert op de PSX. Ik bedoel, het is al een tetris machine (lees:je ziet alleen maar blokjes) en dan gaat het nog langzaam ook.

Resoluties zuigen op een TV. (ik geloof 733x???). Er wordt vaak gezegt dat een console nooit problemen heeft. Heb laatst nog Street Fighter alpha van de GBC laten crashen, krijg je zo'n leuk hexidecimaal debug schermpie. Vaak schokken spellen als de neten op een console. Kan je met een PC simpel ff nieuw kaartje kopen..gaan zelfs je oudere spellen sneller, maar zo'n console is gewoon vast. Tuurlijk memblokje kopen voor de N64 was leuk, maar Turok2 schokte nog steeds met die vlammenwerper.

Ook de grafisch kwaliteit vind ik van de PC nog steeds niet evenaard terug bij de consoles. DreamCast bv zou mooier moeten zijn als de PC. Heb je wel eens dat Taxi spel erop gezien...damn...lijkt wel doom op de psx. Conclusie PC doet het veel beter.

Voordeel van de console...je hebt geen conflicten ed. maar als een spel eens crashed kan je er ook nix meer aan doen.

Enige console die me leuk leek was de X-Box met z'n 100miljoen polies, maar nVidia brengt alweer een chip uit die het ook kan, nv25 geloof ik.

Ach zo blijf je aan de gang. Enige wat ik echt tof vind en waar ik best een console voor zou willen kopen is Zelda....blijven mooie spellen. Vechtspellen houd ik toch niet zo van. En de PC is bijna altijd wel sneller.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Qua hardware wel, nu nog qua software Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/biggrin.gif

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-01 15:28

Akropolis

Still stupid...

Jep mijn PC is (geloof ik) beter

• Akropolis
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-01 15:28

Akropolis

Still stupid...

lol dit is al wel een beetje oud :D

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 12:02

Sick Nick

Drop the top!

Ik denk dat ik wel kan stellen dat mijn PC wel beter is dan de huidige consoles en aankomende consoles (XBox, enz.)
CPU is gewoon veeeel sneller, meer RAM, meer opslag ruimte, snellere DVD/cd leesprestaties, betere GPU, meer pipelines, enz.
Conclusie: Mijn PC is beter :)
Maar is idd een beetje oud, maar toch leuk om te zien dat de PC's nu nog steeds sneller zijn dan console's (die van mij iig wel)

Verwijderd

Hoezo ouwe koeien uit de sloot halen. Dit is wel een heel oud geval.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Idd....Appels en Peren verhaal.... |:(
Welke is beter?! Een voetbal of een stoplicht.. ;) (no flame intended..)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

/me is het eens met radkil

Dit is de zoveelste keer dat deze volslagen onzinnige discussie wordt gehouden. Er is geen "beter" tussen PC en een nextgen console, het zijn twee totaal verschillende machientjes.

[funny mode]
De PC is beter want hij kan meer!!!! jaaa!
De console is beter want die crasht nooit en boot sneller!!! jaaa!
[/funny mode]

*zucht* :)

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

mijn pc is sterker dan de X-Box (de console met de hoogste specs)

Ikkuh heb:

PIII 500
256 MB RAM
GF2 GTS 64 MB DDR
DVDspeler @ 5 speed
Soundblaster Live Player

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 15:30 schreef MrRudi het volgende:

Dit is de zoveelste keer dat deze volslagen onzinnige discussie wordt gehouden. Er is geen "beter" tussen PC en een nextgen console, het zijn twee totaal verschillende machientjes.
och, laat de console spelers met minderwaardigheids complexjes & de pc spelers die bang zijn voor de consoles het zelf eens uitzoeken.

Verwijderd

Het enigste voordeel van een console vind ik dat je niet op je hardware hoeft te letten als je een spel ervoor gaat kopen :) O ja en je hoeft ook niet al te lang te wachten voordat je er mee kan spelen, als mijn windows er al een tijdje opzit wordt ie namelijk steeds langzamer en moet ik hem er maar WEER es opnieuw opzetten :(

Maar ik koop deze maand toch een nieuwe pc ;) t Wordt in ieder geval een amd thunderbird 1.4 ghz 2x256 ddr geheugen en een geforce 3, moet maar weer es zien hoeveel jaar het gaat duren voordat een console dit aan kan >:)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:12

Flexx

This side up

Daar zit je dan met je 2+ GHz en 1024MB geheugen GeForce 3 64MB. Nieuweste van het nieuwste, en dan worden er geen games meer gemaakt voor de PC.

Verwijderd

Mijn PC is beter dan elke console(Dat moest er ff uit) !!!
Ennuh, wat heel belangrijk is, is dat je met een PC }:O kan draaien. :)

Verwijderd

Met een paar vrienden achter de TV op een console spelen is dus echt wel 10x beter dan multiplayeren op internet met je PC.

Get a life... PC's en consoles zijn niet te vergelijken.

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08-2025
ligt er ook aan welke spellen je op de console speelt

fighting games zijn zeker op de console beter dan op de pc.
maar rts games zijn op de pc veel beter speel baar.

rpg's daarbij verschillen de meningen wel eens.

en shooting games zijn op de console ook beter.
(met geweer)

fps games op de pc weer beter.
want op de console speelt echt niet

race games verschilt weer.

valt dus eigenlijk niet te vergelijken

"If u do something do it with style, or do it at all."

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Of het beter is, tja de vergelijking gaat idd niet [echt] op.
Het leuke aan de PC is het sleutelen eraan en het vervangen van onderdelen.
Ik heb ooit een jaar of 7 terug een nieuwe computer aangeschaft [486dx] ter vervanging van m'n Olivetti. [een verslaving was geboren]
Daarna dmv upgrades etc een [continu]volwaardig systeem onder m'n kont :)
'T is veel leuker om de [paar] maand[en] of zo iets te upgraden.
Voor mij is de pc een hobby en zou een console [want die heb ik niet] alleen maar vermaak alla tv zijn :)
De kick alleen al als je thuis komt met een nieuw reepje geheugen en dan kijken wat dat met je systeem doet :9 [voorbeeldje]
Waar ik trouwens niet aan moet denken is een compleet systeem kopen :(

Ehm, verdienen jullie hier echt maar 4000 ballen p/m schoon? [daar kom ik m'n bed niet voor uit] :P

Only fools are enslaved by time and space.

• Frenkpie
  • Laatst online: 08-02 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

mijn pc is sneller dan de nieuwste console

en ik blijf upgraden en verkoop mijn oude spullen voor een mooi prijsje dus ik blijf up to date zonder echt veel kosten :)

Verwijderd

Tuurlijk is tie beter dan de console.
Need i say more!!!!!!
>:) >:) >:) >:) >:) >:)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Geef eerst eens een defenitie van "beter".
Dan kunnen we pas gaan praten.

Heb je vroeger nooit op je donder gehad omdat je tijdens je studie in je eerste rapportje schreef: "De resultaten zijn goed"..

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 15:30 schreef MrRudi het volgende:

[funny mode]
De PC is beter want hij kan meer!!!! jaaa!
De console is beter want die crasht nooit en boot sneller!!! jaaa!
[/funny mode]

*zucht* :)
Ik had een playstation 1 gewoon, en die is zeker wel tientallen keren gecrashed, echt waar, en ik ken memsen met dreamcasts die ook crashen, dus dat is niet helemaal waar.
Maar een PC crashed wel vaker, m'n systeem is veel beter en sneller dan een next gen-console. Fifa xxxx spelen is gewoon veel leuker op een console, dat speelt lekkerder met een gamecontroller, maar een shooter op een console is echt klote :9~

• baskabas
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-02 15:53
Op maandag 06 augustus 2001 18:49 schreef Insomnia het volgende:
Met een paar vrienden achter de TV op een console spelen is dus echt wel 10x beter dan multiplayeren op internet met je PC.

Get a life... PC's en consoles zijn niet te vergelijken.
I heb mijn PC op mijn breedbeeld TV aangesloten en kan met mijn 2 JoyPad's toch flink gamen: Playstation, N64 en normale PC games op 800x600 met FSAA... ik heb op die manier toch wel een vette console!! >:)

btw. FPSjes zijn over LAN echt wel vetter als met zijn 4-en op 1 TV schermpje!

• syberjunky
  • Laatst online: 09-02-2025
Ja mijn pc is ook beter dan een console. B-)

• IceStorm
  • Laatst online: 22:42

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ook zo heerlijk nuttig als je nog nooit een X-Box in actie hebt gezien. Daarnaast is het sowieso al NIET te vergelijken en is het OOK al niet eerlijk om een 'NEXT-gen console' met je HUIDIGE pc te vergelijken.

Nutteloos :+

• Carel
  • Laatst online: 12-02 20:24
Jah, maar toch he , kijk naar GT3, oke een spelcomputer werkt heel anders, dan een normale videokaart in een pc(lagere reso, maar toch mooi) , met details uiteindelijk dan ...
Een PC heeft een groot probleem ... er zijn tig verschillende soorten hardware, met vooral gericht op de videokaarten, een PS2 bijvoorbeeld is altijd even snel, dus hier kan je ook optimaal op programeren...., bij een pc is het gewoon onmogelijk om een spel te maken wat alleen op de gf3 loopt, met 1200 mhz minimaal ..(kan wel, maar dat ga je ook weer snel failiet)

En dan nog iets, op een pc wordt veel meer software illegaal gekopieerd , dan op een spelcomputer, en aangezien grote bedrijven veel geld willen zien, zitten er veel echte toppers zicht te richten op de spelcomputer..

DE pc is veel verder kwa hardware, en je hebt tig keer meer mogelijk heden, maar er zijn gewoon een paar grote mankementen aan
( tis meer net hoe je dat ziet..)

Verwijderd

Mijne natuurlijk ook, die is echt wel beter :D ;)
Spellen voor de pc zijn altijd mooier en leuker vind ik... beter geluid etc...
PC roels B-)

Verwijderd

't is maar wat je wilt en leuk vindt denk ik....

Dreamcast is IDD erg vet, top spellen...toch heb ik er geeneen... Ik vind veel console spellen echt top maar ik kan met mijn pc veel meer en playstation spellen kunnen er ook op....er zijn bovendien zat goeie spellen op pc...het zou me in feite alleen maar meer geld kosten voor nog meer spellen...geen zin in; de meeste genres zijn wel vertegenwoordigd op pc en anders doen ze et wel op een psx emulator...toegegeven, iets als DOA2 is er helaas niet op de pc, maar ja, je kunt niet alles hebben.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Doe ik nog ff mee >:)

Mijn neefje van 5 vindt zijn gameboy color dus wel ff stuk GAVER als mijn P3 650/768Mb/G400 DH 32Mb/21" philips CRT

En als je hem voorstelt te ruilen zal ie nee zeggen.

Techniek heeft dus niets te maken met speelplezier, en dat beleeft iedereen op zijn manier.

Loderunner en "Attack of the Mutant Camels" op de C64 zijn ook nog steeds mijn Favo's :+
En nee loderunner PC versie haalt het niet bij die van de C64 :P

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Ik wil niet zeiken hoor... maar een topic van een jaar oud omhoogschoppen, met de info:
Jep mijn PC is (geloof ik) beter
is toch wel een beetje stom...

Ontopic: PC roelt! Geeft mij een console waar je CS online, en met toetsenbord en muis kan spelen. Dan zie ik nog wel :) .

Steam

Verwijderd

Misschien al genoemd, maar volgens mij is het quite simpel

Je PC is technisch gezien altijd sterker.. alleen gebruikt een console een besturingssysteem enkel en alleen aangepast op die console (dus geen nutteloze windhoos drivers en shit)

En ten tweede, is een PC iets heel anders dan een next-gen console, naast het feit dat de programmatuur verschilt is het enkel en alleen bedoelt voor spelen en een PC moet meer kunnen.. Tja, daar gaan de system recources al :P

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
ik vind de pc veel beter.

was eerst een fantiek AvP speler.
toen ging ik ff dat spel op de PS spelen

aaarrggghhh, precies 1 minuut gedaan en toen kapte ik, wat een bagger besturing en lelijk damn.
en het is wel een redelijk vergelijken want mijn compu heeft ook niet echt fantastische resulaten.

P2 350 192 mb ram met voodoo2 8mb/intel 740i kaart.

ik ben dan ook anti console, zal er nooit op gaan spelen.....

maar ja smaken verschillen.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op dinsdag 07 augustus 2001 15:34 schreef vinkie het volgende:

aaarrggghhh, precies 1 minuut gedaan en toen kapte ik, wat een bagger besturing en lelijk damn.
en het is wel een redelijk vergelijken want mijn compu heeft ook niet echt fantastische resulaten.

dat is het zeflde als dat je nu UT gaat spelen op de PS :) voor sommige spelletjes kan een console wel leuk zijn, toch geniet ik meer van de vrijheid qwa grafiks (zelf instellen) en vooral de besturing, (MUIS!)

Verwijderd

RTS, FPS & Multiplayer LAN: PC

Al het andere: console(s)

Ik heb ze allebei, een goede PC en een paar goede Consoles en ik vind ze allebei beter dan de ander. Alleen op andere gebieden.

Nogmaals *zucht*

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-01 10:49

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op dinsdag 07 augustus 2001 15:34 schreef vinkie het volgende:

Aliens versus Predator op de Psx? Niet van gehoord...
Maar de gamecube schijnt ontiegelijk geweldig te worden, en zo zien we er nog wel meer...

www.avpnews.com

Pagina: 1