Vriend van me had een DreamCast gekocht, bak spellen erbij (stuk of 50.. handig die bootloader cd ..<EG>).. Hele nacht op dat ding lopen spelen.
Echt beregave games!! Dead or Alive 2, Virtua Tennis, JetSet Radio.. echt helemaal goed, soepel, snel, fun..
En toch.. voel ik me nou niet geneigd om dat ding te kopen...
Ik heb zelf het gevoel dat ik f500,-- uitgeef... d'r een maand vet mee loop te spelen en daarna weer gewoon online Falcon 4.0 of Unreal Tournament ga spelen en dat het apperaat onder een dikke laag stof komt te liggen.
Overigens is het zo dat je veel geld neer gooit voor een dikke console en een jaar later komt er een nieuwere, veel gavere uit. Niet alleen is dat ding van jou geen ruk meer waard (wie wil dat ouwe ding nou? ze kopen liever die nieuwe).. jij wilt ook graag die nieuwe console maar ja.. die 920 games die je voor die ouwe hebt - die kan je niet meer spelen dan!!
Neuh ik gooi af en toe wel wat geld neer voor nieuwe 3d kaart of cpu of zo
Je kan een PC niet echt vergelijken met een console.. Omdat je console maar 1 ding doet is hij daar enorm goed in. En da's nou ook net zo'n zwaktepunt.. je kan er maar *1* ding mee doen (games spelen)..
En upgraden van je console = oude in de vuilnisbak flikkeren (en proberen te vergeten dat je d'r toch 2000,- voor betaald heb.. console, extra memory, extra gamepad met supershock en tig games, NTSC/PAL converterkastje, aangepaste ROM chips zodat je gekopieerde cd's kan draaien) en weer naar de winkel rennen om met f2000,- in je handen weer de winkel te verlaten.
Toch leuk zo'n PC
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)