Toon posts:

iiyama Vision Master Pro 451

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb zaterdag deze 19" monitor gekocht, maar sinds hij hier op mijn kamer staat, ruikte het hier branderig op mijn kamer. Ik krijg er zelfs steeds hoofdpijn van ...

Ik zie geen rook, alles werkt perfect, maar toch blijft die geur hier hangen in mijn kamer

Verscheidene mensen zeggen dat het met de 'nieuwigheid' heeft te maken en dat het wel langzaam weg trekt, maar ik heb hem nu bijna een week dus en merk eigenlijk nauwelijks dat die lucht minder begint te worden

Verwijderd

das nieuwigheid jah heb ik ook een tijdje gehad... na een tijd is het weg of merk je het niet meer :P

Verwijderd

Topicstarter
Vraag is dus waar het aan kan liggen ? of dat het normaal is in het begin ? :)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:41
Hebben zowat alle nieuwe schermen hoor, laatst een nwe Comprak 17" aangegooid.. ook stinken. Maar na een week ofzo is dat wel weg.
Anders je raam open gooien, helpt ook wel.

Verwijderd

[flauw]
ow die is stuk hoor... ik zou em HEEL snel wegdoen... weet je wat.. ik kom em wel ophalen bij je!!!
[/flauw]

[serieus]
ik heb dezelfde monitor en kan me herrineren dat hij de eerste paar dagen redelijk stonk... als het over een week of 2 nog stinkt zou ik me zorgen gaan maken..

Ik heb toen wel de winkel meteen laten weten dat hij stonk.. just in case...
[/serieus]

Verwijderd

Je IIyama is een beeldscherm. Dus ik verplaats deze naar V&B :)

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Ik had ook zo'n Iiyama (tot ik de beruchte problemen kreeg) en die stonk ook geweldig. Ik was precies rubber aan 't barbecue'en ofzo :)

Na mijn problemen heb ik een Sony gekocht en die had daar geen last van. Geen een van mijn vorige schermen had dat probleem trouwens. Zal wel iets met dat specifiek model te maken hebben (een maat van mij heeft een Iiyama 22" (oude versie) en die heeft dat nooit voorgehad).

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

De eerste dagen gewoon goed ventileren. Gaat vanzelf weg die lucht.

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

tip :
[topic=130527] houd dat topic goed in de gaten :)

• 666AnGeL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11-2023
ik heb ook de vision master 451 en heb r geen last van gehad

• apa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 09:42

apa

Run Forest, ruuuuuuuuuunnnnn!!

Ben blij voor u (meen ik), maar je bent spijtig genoeg een van de weinigen. En als je de topic hier over de Iiyama 451 en anderen gelezen hebt, dan zou het toch niet al te slim zijn om nu nog zo'n Iiyama te kopen vind ik... zelfs als er toch nog een paar een goed scherm hebben.

PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305

Pagina: 1