Is Ben goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoi, omdat ik in Internet en Telefonie niet op 'Ben' mag zoeken, ( :( ) maar omdat er toch waarschijnlijk al redelijk wat topics over geweest zijn, vraag ik het hier maar ff:

Kunnen de mensen die Ben hebben er een oordeel over geven? Dit omdat ik een nieuw telefoontje wil en omdat Ben de goedkoopste is. :)

Alvast bedankt :)

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Laat je goed informeren in welke regio je geen bereik hebt :)
En om de zoveel tijd heb vage Engelsen aan de lijn,maar of dat aan Ben ligt :?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zoeken kan altijd nog via http://onno.dhs.org (ook veel beter! :) )

• Artcore
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 21:20 schreef Webgoodie het volgende:
Zoeken kan altijd nog via http://onno.dhs.org (ook veel beter! :) )
Ohja natuurlijk |:(

Maargoed, alle reacties zijn alsnog welkom hoor :)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Ben in Spijkenisse = geen bereik, omdat Spijkenisse (bij Rotterdam) volgens Ben geen randstad is :?

En ik kan nooit SMS-en naar iemand met een Ben abo... weet niet welke abo

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• blitzkrieg
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

blitzkrieg

Whoop Whoop!

hier noemen ze dat: ben ff berijk aan het zoeken. :P

het werkt hier (onder in drente) voor geen meter

Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ben® onbereikbaar.

Nee, dus.

Mother, will they like this song?

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Ik denk dat het wel belangrijk is waar je woont, als dat in de stad is zal je weinig problemen ondervinden denk ik.

Ik heb zelf ook Ben, en ik woon in Groningen, maar ik ben er erg over te spreken. Ik heb zelden dat ik geen bereik heb, in de binnenstad volledig signaal en thuis ook.

Mijn Firewizzie

• Xion
  • Laatst online: 14:17
Ik weet niet hoe Ben in Zwijndrecht is, moet ik ff naar de HelpDesk bellen, maar die is nu gesloten. Ga anders naar een telecom winkel, die kunnen dat zo voor je opvragen.

Verwijderd

Je mag best topics in IT posten als je er niets kan vinden hoor :)

moved SG>>IT

Verwijderd

ben in eindhoven is iig goed :+ en waar ik tot nu toe met maat van me ben geweest met ben was t ook altijd goed :+

heb zelf kpn voor geld dan ook kwaliteit 8-)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ADministratie van BEN zuigt!!!!!!!!!!!!

krijg telkens onverklaarbare rekeningen, en ze zeggen dat ik allemaal nix betaal terwijl ik wel 10x een kopie van me giro rekening heb verstuurd, ik heb gratis aansluitkosten en 2mnd abonnement, en dat wordt gewoon in rekening gebracht, en ze zouden het uitzoeken maar toch hebben ze me telefoon afgesloten.. en niet zeggen dat dit gewoon pech is ofzo met die ene abonnement, maar heb 3 abonnenmenten van ben gehad, en telkens d8 ik: ja was een foutje, nou BEN ik het zat, en hoef BEN nooit meer!!...pffffffeeeewwwww das weer opgelucht.. :)

• Guider
  • Laatst online: 12:04
Ik heb ook Ben en het zuigt
net buiten de kleinere steden werkt het helemaal niet.

Maar hoe zit dit met

Dutchtone
Telfort
Libertel
KPN

Ben ook op zoek naar een nieuw abbo namelijk

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 09:37 schreef Guider het volgende:
Ik heb ook Ben en het zuigt
net buiten de kleinere steden werkt het helemaal niet.

Maar hoe zit dit met

Dutchtone
Telfort
Libertel
KPN

Ben ook op zoek naar een nieuw abbo namelijk
D* is slecht
telfort is slecht op sommige gebieden goed
libtel is uitstekend
kpn is ook uitstekend

• Guider
  • Laatst online: 12:04
Het wordt voor mij dan dus een Libertel of KPN abbo ik wil gewoon overal bereik hebben

Bedankt

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Je hebt nooit "overal" bereik. Ik heb zelf al meer dan een jaar Ben en ben erg tevreden. Nu kom ik nooit in Schubbekuttenveen en heb ik een erg fatsoenlijk toestel(nokia 7110) en dat scheelt kennelijk. Ik ben er tot nu toe eigenlijk pas twee keer uitgevallen, waarvan een keer in een dorp waar de dekking matig was en een keer in een tunnel (wat niet raar is). Ook bellen in het buitenland gaat prima, ze hebben kennelijk heel fatsoenlijke roaming overeenkomsten afgesloten. Verder heb ik uitermate goede ervaringen met de service (incl. de helpdesk) van Ben.
Mensen die nu nog KPN nemen omdat ze denken dat ze dan "altijd" bereik hebben zijn een dief van hun eigen portemonnee (en daar heb ik ook ervaring mee).

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb nooit problemen met Ben.

Ik zal misschien in een dorp met 6 inwoners wel een streepje minder bereik hebben dan iemand met Libertel, maar ik vind dat niet een reden om niet voor Ben te kiezen.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
met Ben geen ervaring maar dutchtone is hier in de achterhoek wel redelijk.. heb ook nog een KPN gsm'etje, daar kan ik kort over zijn..masterlijk..overal bereik, zelfs in de kleinste boeren gaten :)

Verwijderd

Ben is best goed. Het is iig goedkoop, en ik heb er eigenlijk nog geen probelemen mee gehad. Zeker niet als ik het vergelijk met de dingen die ik hoor over andere providers. Zoals Telfort en D*, daar krijg ik braakneigingen van. KPN naait je vaak, maar werkt wel goed. En Libertel is ook redelijk, maar ook te duur. Dus, met Ben bel je goedkoop, het netwerk is nooit down bij mij, (provincie groningen!) de smsservice werkt lekker snel, en dat kan ook niet iedereen zeggen! Ben heeft een ideologie en een eigen netwerk, het is gewoon relaxed. En de klantenservice is gratis, tegen mij altijd vriendelijk en geduldig, en redelijk goed bereikbaar. Ik heb al eens overwogen om iets anders te nemen, maar iets beters is er voor mij niet, ik Ben al anderhalf jaar!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
<font color="00A0DC">Ben</font>® erg goed over ze te spreken :P

Serieus: ik heb al 2,5 jaar een Ben-abbo en wil echt niet anders meer, daarvoor abbo's gehad bij andere aanbieders, en in de tussentijd prepaidkaartjes, maar het bereik van Ben laat echt nauwelijks te wensen over.

Om het niet te hebben over het feit dat ik in Utrecht op school vaak beter bereik heb met Ben dan mijn klasgenoten met *welke* andere provider ook (zoals libertel of kpn).

Verder hebben ze een voortreffelijke service, klantenservice is top (hebben niet voor niets een prijs gewonnen voor beste klantenservice) en ook met de administratie heb ik eigenlijk nooit problemen gehad. Alles ging altijd zoals het hoort, en daar heb ik bij andere providers wel eens anders over gehoord (om het niet te hebben over de troubles die ik zelf met Libertel heb gehad vóór ik een Ben abbo had).

Verder heeft Ben gewoon de beste prijs kwaliteitsverhouding IMHO.

<font size="1">Over het feit dat je niet op "Ben" kan zoeken zal ik eens een balletje opgooien in het CF, maar ik denk dat dat iets te maken heeft met het feit dat dat een "veelgebruikt woord" is, wat automatisch een reeks zoekresultaten zou geven die inrelevant zijn. Elk topic waar iemand "ik ben (..)" zegt is meteen een geldig resultaat. Vandaar dat ik bang ben dat hier weinig aan te doen is... </font>

Verwijderd

Ik heb een Ben Vrij abonnement en ik ben eigenlijk wel tevreden.
Heb hier in t Westland een goed gebruik over het algemeen. En toen ik op vakantie was in Overijssel had ik ook nog steeds bereik, zij het wat minder sterk.
Alleen viel die op sommige stukken in de trein weg.
Mij hoor je niet zeggen dat het bereik van Ben super is, maar als je gunstig dichtbij de Randstad woont is het goed te doen.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 12:00 schreef Herr_Schnitzel het volgende:
Alleen viel die op sommige stukken in de trein weg.
Mjah, maar dat doen (in de randstad) op bepaalde stukken álle providers. Zowel met Libertel als KPN heb ik dat ook al meegemaakt.

Verwijderd

Op zaterdag 13 oktober 2001 12:04 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Mjah, maar dat doen (in de randstad) op bepaalde stukken álle providers. Zowel met Libertel als KPN heb ik dat ook al meegemaakt.
Zou best kunnen :7
K heb alleen ervaring met Ben Vrij.
ben nog nie zo lang lid van de mobiele brigade... *D

Verwijderd

Moa BEN mag dan niet overal berijk hebben maar ik ben tevreden overal waar ik berijk moet hebben heb ik het.

Goedkoopste tarieven, Niks te klagen dus

ik geef wel toe dat ben een K*T berijk heeft

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zou toch Vodafone of KPN nemen. volgens mij is Dutchtone de 'best of the rest'...

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:08
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:35 schreef doubleduh het volgende:
volgens mij is Dutchtone de 'best of the rest'...
Dacht het niet :( heb met D* niet eens bereik in me eigen huis in Rotterdam West (8min van het centrum)... dus is gewoon gaar.
Wat betreft Ben, die is wel redelijk en Telfort vind ik zelf goed, geen problemen mee. Met de drie 1800MHz providers heb ik alleen vrijwel geen bereik in Hoogvliet, althans in een gebouw. Buiten is het wel goed.

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 22:09 schreef Case het volgende:
Ik denk dat het wel belangrijk is waar je woont, als dat in de stad is zal je weinig problemen ondervinden denk ik.

Ik heb zelf ook Ben, en ik woon in Groningen, maar ik ben er erg over te spreken. Ik heb zelden dat ik geen bereik heb, in de binnenstad volledig signaal en thuis ook.
Ik woon ook in Groningen en heb altijd 4 strepen ontvangst. Nog meer benners in provincie of stad Groningen?

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb met me Ben toestel steeds meer bereik :) :) :) Nu zelfs een paar kilometer buiten Rotterdam >:) >:)

Het gaat de goede kant op :) :)

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op zaterdag 13 oktober 2001 16:35 schreef doubleduh het volgende:
Ik zou toch Vodafone of KPN nemen. volgens mij is Dutchtone de 'best of the rest'...
Libertel en KPN zijn zeker wel de beste :) . Maar Dutchtone is echt niet beter als BEN.. Dutchtone zuigt ook :r :r

Verwijderd

Nou, ik heb nu al meer dan een jaar BEN prepaid, en ik ben zeer tevreden, ik heb op 1 plekje geen bereik, maar daar hebben de andere providers ook geen bereik, buiten KPN. Dus das niet de schuld van Ben, ik ben zeer tevreden over BEN, mijn telefoon was ook een keertje stuk, en toen kreeg ik gewoon gratis een nieuwe van de BEN service, ze kwamen em gewoon ophalen enz. heel tevreden. ik kan et niet anders zeggen, maar BEN is hier beter als KPN en DUTCHTONE, TELFORT, de enigste die Ben hier overtreft met zijn bereik is Libertel, die heeft overal volle ontvangst, op die ene plek na. Maar mijn standpunt blijft, ik blijf bij BEN, ook vanwege hun aantrekkelijk service, goedkope telefoons en tarieven. P.S. ik woon hier in Zuid-Limburg in Kerkrade

• funnie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09-2023
BEN wel te spreken over het bereik van BEN (woon hier aan de grens met Duitsland. Zodra ik in Overdinkel of Glanerbrug kom zit ik ineens op duits netwerk dan zet ik me foon uit tot ik weer in Enschede ben), maar BEN absoluut niet over hun administratie te spreken.

Veel ellende. Nu is alles weer goed , betaal alles gewoon via de bank en niet meer automatisch. Bevalt me stukken beter. Maar heb wel erge ruzie met ze gehad om alles. En idd met een klachtenbrief mijn gelijk gehaald. Maar zit zwaar te twijvelen of ik volgend jaar weer opnieuw bij hun een abbo neem. Ik vind de rest te duur eigenlijk en Dutchtone hoor ik nog slechtere dingen over.

Dus Kraad het je niet af maar ook niet aan..
Dus zinloze reply? Nee kheb me hart ff kunnen luchten :+

How many babies can a motherboard have?

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
BEN is kut, qua service, afhandeling klachten, facturen zijn onoverzichtelijk, kut bereik, valt vak weg.

Ik heb nu dutchtone, bereik is prima (waar ik het nodig heb, maar dat kan voor een ander weer anders zijn, dat weet ik niet dus) service heb ik nog geen kennis meegemaakt.

Verwijderd

Hier in Deventer is het BEN ONBEREIKBAAR en zelfde geld met D* Telfort daar integen heeft wel weer bereik hier:?

Maar als je een goed Abbo zoekt neem er dan 1 van Libtel of KPN..

Ik zelf heb al 2 jaar een KPN abbo geen problemen,goede service via de helpdesk, ook bij hun vestigingen no problem.

mzzls Casper
Pagina: 1