<font color="00A0DC">Ben</font>® erg goed over ze te spreken
Serieus: ik heb al 2,5 jaar een Ben-abbo en wil echt niet anders meer, daarvoor abbo's gehad bij andere aanbieders, en in de tussentijd prepaidkaartjes, maar het bereik van Ben laat echt nauwelijks te wensen over.
Om het niet te hebben over het feit dat ik in Utrecht op school vaak beter bereik heb met Ben dan mijn klasgenoten met *welke* andere provider ook (zoals libertel of kpn).
Verder hebben ze een voortreffelijke service, klantenservice is top (hebben niet voor niets een prijs gewonnen voor beste klantenservice) en ook met de administratie heb ik eigenlijk nooit problemen gehad. Alles ging altijd zoals het hoort, en daar heb ik bij andere providers wel eens anders over gehoord (om het niet te hebben over de troubles die ik zelf met Libertel heb gehad vóór ik een Ben abbo had).
Verder heeft Ben gewoon de beste prijs kwaliteitsverhouding IMHO.
<font size="1">Over het feit dat je niet op "Ben" kan zoeken zal ik eens een balletje opgooien in het CF, maar ik denk dat dat iets te maken heeft met het feit dat dat een "veelgebruikt woord" is, wat automatisch een reeks zoekresultaten zou geven die inrelevant zijn. Elk topic waar iemand "ik ben (..)" zegt is meteen een geldig resultaat. Vandaar dat ik bang
ben dat hier weinig aan te doen is... </font>