waarom hebben jullie het de hele tijd over ilegaal kopieren??
zouden julliemij a.u.b een normaal andwoord op willen geven??
bedankt
bedankt
LOLOp donderdag 11 oktober 2001 21:18 schreef koffiejunk2002 het volgende:
waarom hebben jullie het de hele tijd over ilegaal kopieren??
bedankt
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Verwijderd
wat is er mis met ruzie maken?Op donderdag 11 oktober 2001 21:22 schreef koffiejunk2002 het volgende:
maar dan hoeven jullie het daar toch niet de heltijd het er te over hebben??
dat word altijd ruzie!!:'(
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Doe ik nou toch??Op donderdag 11 oktober 2001 21:23 schreef justin01 het volgende:
Wat zij jullie een stelletje zeikkers!!! (niet allemaal)
Zitten een beetje te zanikken over het ilegaal kopieren van cd's.
laat wie dat wil toch kopieren.
maar hou in gods naam met die eindeloze discucies
Bedankt
Hmmm, wel lief zijn heAls het nu aardig vraagt
En er zijn nou eenmaal regels...
Het plaatsen van de laatste zin was voldoende, je hebt er niets aan om te quoten wat de topicstarter in de andere thread had neergezet.Op donderdag 11 oktober 2001 21:23 schreef justin01 het volgende:
Wat zij jullie een stelletje zeikkers!!! (niet allemaal)
Zitten een beetje te zanikken over het ilegaal kopieren van cd's.
laat wie dat wil toch kopieren.
maar hou in gods naam met die eindeloze discucies
Bedankt
Hmmm, wel lief zijn heAls het nu aardig vraagt
En er zijn nou eenmaal regels...
Verwijderd
Rede is al gegeven. Als wij het hier gaan hebben over illegale dingen, krijgen een paar mensen daar problemen mee. En we willen niet dat dit forum dichtgaat. Tweakers doen ook wel soms illegale dingen (beschuldig niemandOp donderdag 11 oktober 2001 21:26 schreef koffiejunk2002 het volgende:
[..]
Doe ik nou toch??
Ik ben het gewoon een heel klein beetje zat!!
Ik hou van echte vragen waar je mensen mee kan helpen en niet dat eideloos geruzie.
is dat nou zo veel gevraagd??
Ja, je hebt gelijk.....SorryOp donderdag 11 oktober 2001 21:27 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Het plaatsen van de laatste zin was voldoende, je hebt er niets aan om te quoten wat de topicstarter in de andere thread had neergezet.
Hij probeerd het immers nu opnieuw op een normale manier, geef hem dan ook een kans
GoT kan in de problemen komen als je gaat vragen naar warez oid -> BSA is het sleutelwoord (no flames intended)
3Op donderdag 11 oktober 2001 21:29 schreef Cheatah het volgende:
En een hoop tweakers komen dagelijks op dit forum, en dat willen we graaag ook blijven doen. Vandaar dat er niks illegaals toegestaan wordt.
De eigenaar van het domein is aansprakelijk voor alles wat er op de site staat, en tweakers.net en toebehoren probeert gewoon een nette legale site te zijn voor mensen die serieus geinteresseerd zijn in hard en software.
Ik kan wel raden dat jij hier alleen maar komt om er zelf beter van te worden, en als dat niet zo is dan kun je dat vanaf nu bewijzen. Warez zoek je maar ergens anders, evenals hulp bij het installeren of kopiëren ervan.
Het internet is groot, heel groot.
Geeft niets, ikOp donderdag 11 oktober 2001 21:31 schreef justin01 het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.....Sorry![]()
Vergis ik me als ik zeg dat je iest wilde branden op een cd (spel). En daarom gaan we uit van warezOp donderdag 11 oktober 2001 21:32 schreef koffiejunk2002 het volgende:
[..]
3
Wie vraagt hier om wearez???
Ik vraag gewoon dat er ook echte topic'skomen. die mensen die het weten het ook op kunnen lossen.
Verwijderd
Hoe bedoel je dat. Kan je die vraag iets beter formuleren?Op donderdag 11 oktober 2001 21:32 schreef koffiejunk2002 het volgende:
[..]
3
Wie vraagt hier om wearez???
Ik vraag gewoon dat er ook echte topic'skomen. die mensen die het weten het ook op kunnen lossen.
Gaan we het ontkennen, jij domme @#$^$@#. Onze relatie is vanaf nu overOp donderdag 11 oktober 2001 21:34 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Geeft niets, iknog steeds van je
![]()
Maar niet op de manier die jullie denken, we hebben geen relatie ofzo
Nee. deze topic's gaan over windows bestuuring systemen. en niet over kopieren.Op donderdag 11 oktober 2001 21:35 schreef nelske het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat. Kan je die vraag iets beter formuleren?
Je wil dus dat mensen via dit forum met jou mee gaan helpen aan iets dat illegaal is? (tenminste dat begrijp ik eruit).
Dat is iets dat nooit zal gebeuren op GoT.
SorryOp donderdag 11 oktober 2001 21:39 schreef koffiejunk2002 het volgende:
Ik wil dat er gewoon echte vragen komen over istaler boote of andere vragen?
Verwijderd
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik snap er niks meer van.Op donderdag 11 oktober 2001 21:39 schreef koffiejunk2002 het volgende:
[..]
Nee. deze topic's gaan over windows bestuuring systemen. en niet over kopieren.
Ik wil dat er gewoon echte vragen komen over istaler boote of andere vragen?
Hmzz... hier zit nog zo iemandOp donderdag 11 oktober 2001 21:40 schreef justin01 het volgende:
[..]
Sorrymaar zal wel de enige zijn die het niet volgt
Alle twee normale vragen en normale antwoorden.Op donderdag 11 oktober 2001 21:43 schreef nelske het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik snap er niks meer van.
Wat wil je nu?
Dat er fantsoenlijke vragen komen over OS-en?
Dat er fantsoenlijke antwoorden komen?
Omschrijf je vraag of probleem eens goed.
/me snapt hhet echt niet meer
Let sowieso op je spelling, dat leest wat makkelijker![]()
ben gelukkig niet de enige die het niet snaptOp donderdag 11 oktober 2001 21:43 schreef nelske het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik snap er niks meer van.
Wat wil je nu?
Dat er fantsoenlijke vragen komen over OS-en?
Dat er fantsoenlijke antwoorden komen?
Omschrijf je vraag of probleem eens goed.
* We Are Borg snapt hhet echt niet meer
Let sowieso op je spelling, dat leest wat makkelijker![]()
Okee. Worden ook normale vragen gesteld en daar komen ook normale antwoorden gegeven. Zolang het niet illegaal is en niet 1000 keer is gevraagd en dus makkelijk met de search te vinden is. Dus wat is het probleemOp donderdag 11 oktober 2001 21:45 schreef koffiejunk2002 het volgende:
[..]
Alle twee : normale vragen en normale antwoorden.
Verwijderd
Is dat je probleem?Op donderdag 11 oktober 2001 21:45 schreef koffiejunk2002 het volgende:
[..]
Alle twee normale vragen en normale antwoorden.
nee, je bent de derde die dit meldOp donderdag 11 oktober 2001 21:56 schreef IceStorm het volgende:
Ligt het aan mij of snap ik het gewoon niet helemaal (ja het is laat).
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Bericht hierboven
Aannames zijn fataal.
Nou ja zeg, hebben we een bemiddelaar, dan begrijpt hij het niet. Hoe kan dat nouOp vrijdag 12 oktober 2001 10:30 schreef GaMeOvEr het volgende:
Whehehe. Ik wil best bemiddelen voor iets, maar dan moet ik het wel begrijpen.
Iemand moet mijn informatie even "upgraden", misschien dat ik dan wel in staat ben iets zinnigs te zeggen.Op vrijdag 12 oktober 2001 14:48 schreef justin01 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, hebben we een bemiddelaar, dan begrijpt hij het niet. Hoe kan dat nou![]()
Aannames zijn fataal.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq