Toon posts:

mijn neefje sloopt het WTC....

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
voorbeeld: Red Alert 3: Middle East Revenge

amerika wordt aangevallen door terroristen.. jij moet alles verdedigen en de terroristen afmaken....

net zoals WOII.. toen was het erg.. en nu zit je gewoon coole games ervan te spelen...

hoe lang zou het duren voordat we hier een spel over krijgen?? zijn daar nu al plannen voor???

straks zit gewoon je neefje/nichtje/broertje/whatever over 3 jaar ofzo gewoon dat te spelen en er kei hard om te lachen als er weer een gebouw kleiner is...

zullen er echt zulke 'profiteurs' rondlopen??
wie zou de eerste zijn???

Verwijderd

Niet om het een of ander, maar hoort die niet gewoon in Spielerij thuis?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 oktober 2001 21:11 schreef Kyori het volgende:
ik wist het niet echt.. het is niet echt een vraag over een spelofzo.. maar meer om de makers ervan.. weet ook niet echt waar het zou horen.. ik vond het meer hier passen dan daar

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 21:11 schreef Kyori het volgende:
Lijkt me niet, gaat niet om de spellen, maar of er mensen van de aanslag willen profiteren. Nu is dat bijv. met computerspellen, maar dat zou net zo goed kunnen met films e.d.

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 01:00

Neowam

[Booting...]

Ik denk dat inderdaad over een aantal jaren hetzelfde gebeurd. Je hebt nu ook al flightsims met missies uit de golf oorlog :?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
't zal wel ff duren.... voordat er computergames kwamen over woII waren we ook al heel wat jaartjes verder... of kwam dat door iets anders (nog geen computers of zo :+ )

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Films:
Pearl harbor heeft ook zo'n 60 jaar geduurd :) Titanic bijna 90 jaar. Je mag blij zijn als je hem ooit nog te zien krijgt (niet blij vanwege het onderwerp, maardat je dan nog leeft :))

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Yep, deze gaat van [forum=34] naar [forum=12]

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 21:26 schreef Mr.Durden het volgende:
Films:
Pearl harbor heeft ook zo'n 60 jaar geduurd :) Titanic bijna 90 jaar. Je mag blij zijn als je hem ooit nog te zien krijgt (niet blij vanwege het onderwerp, maardat je dan nog leeft :))
:? :? Er zijn al veel oudere films over Titanic en Pearl Harbor. Heeft echt geen 90/60 jaar geduurd, dat zijn gewoon de laatste nieuwe, waar jij het nu over hebt. ;)

Verwijderd

Op donderdag 11 oktober 2001 21:17 schreef Marv het volgende:
't zal wel ff duren.... voordat er computergames kwamen over woII waren we ook al heel wat jaartjes verder... of kwam dat door iets anders (nog geen computers of zo :+ )
Het ddurde wel even ??
1945 weet je..computergames ??
Pentium 0,0000001 VC :+

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Ook van de ramp wat er met de WTC zullen films enz. komen, zeker weten. Maar euh jah als dit allemaal een beetje verledentijd is zal dit ook gebruikt worden.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

ik gok binnen 1,5 jaar zijn er spellen van. (en binnen 3 mnd. Mod's)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

ja je had toch ook zo'n HL MOD dat je een school binnen ging en zoveel mogelijk leerlingen moest doden.. die zou er iig aankomen.. toen na een petitie zijn ze gestopt..

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:45
Zou best wel eens kunnen dat dat in spellen komt

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

Bzzje

Negeren is vooruitzien

denk dat het toch wel een beetje met de kant van het onderwerp te maken heeft.
Je hebt ook geen spelletjes waarbij je kampbeul bent in WOII.
Ik denk dus ook niet dat je games zal krijgen met als doel "blaas het WTC op", maar dan weer wel een flightsim waarbij je tegen de afghanen vecht.

Negeren is vooruitzien

Verwijderd

Hoe zit het trouwens met sim city 3000? Daar kon je toch ook de twin towers van het WTC in je stad zetten en er vervolgens rampen op loslaten?

Verwijderd

het is altijd het goede tegen het kwade waar jij het goede bent.. denk maar aan de WWII spellen, of SWAT3 of Rogue Spear of weet ik veel wat :) of zelfs SoF

Ik denk dat de amerikanen hier geen spel van zullen maken, dat hoort gewoon niet

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 oktober 2001 18:59 schreef WouteRF het volgende:
het is altijd het goede tegen het kwade waar jij het goede bent.. denk maar aan de WWII spellen, of SWAT3 of Rogue Spear of weet ik veel wat :) of zelfs SoF

Ik denk dat de amerikanen hier geen spel van zullen maken, dat hoort gewoon niet
mwah.. kijk naar red alert 2...
daar zijn opzich niet echt goede of slechte.. maar ik vind dat de USA daar meer als goede overkomt.. geavanceerder en beter.. met die prisma en mirage tankjes van ze...

al zijn de russische apocalypsen ook zeker niet slecht! maar het komt zo anders oud/goedkoop over..

wat ik wil zeggen bij red alert 2 kan je goed EN slecht zijn.. dat hoort gewoon bij red alert...

daarom denk ik dat ook dit in een nieuwe red alert terugkomt.. maar ik denk niet dat je dan als 'slechte' de missie krijgt van kaap dat vliegveld en stuur vliegtuigen naar het wtc... maar toch...

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

En als je nu al een game wil spelen die aardig in de buurt komt: Moet je JointStrikeFighter spelen. Heeft al missie's over Afghanistan. Is best Cool :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Er wordt pas een spel gemaakt als het conflict over is.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op vrijdag 12 oktober 2001 18:59 schreef WouteRF het volgende:

De amerikanen niet neej... maar wat dacht je van Afgahnistanen (ja ik bedoel inwoners van Afgahnistan :))

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Op vrijdag 12 oktober 2001 22:28 schreef emingee het volgende:

[..]

De amerikanen niet neej... maar wat dacht je van Afgahnistanen (ja ik bedoel inwoners van Afgahnistan :))
Dat heet Afghanen. En dat zijn de badguys (nou niet zozeer het klootjesvolk, maar dat misdadige regime).

Laten we de discussie "Amerika zuigt en is fout bezig" nou alsutblieft bewaren voor AOV, en dit forum vrijhouden van halfzachte geitewollensokken-hippies die overal wat achter zoeken en complottheorieën verzinnen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

HOHO

laat ik je even iets duidelijk uitleggen afghanen zijn niet de badguy hier! Ze zijn de good guys de hossy's zeg maar, die smerige tali ban zijn de bad guys.

Click hier niet

Pagina: 1