Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
ja, als je niet wilt zoeken en er geen tijd in wilt steken, waarom vraag je dan watOp donderdag 11 oktober 2001 21:05 schreef Mightymouse het volgende:
Tja topic zegt in wezen wel genoeg...
Heb helaas geen tijd om alle reviews en search door te lezen dus...
Ben gewoon op zoek naar een goede ATA100 HD van rond de 20 gig verder stel ik niet zoveel eisen.
Grotere schijven zijn per GB meestal goedkoper, maar als het maar voor je ... is, maakt het niet uit (als die er geen verstand van heeft, en er niet veel mee doet.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Heb niks met willen te maken...Op donderdag 11 oktober 2001 21:09 schreef Klovan het volgende:
[..]
ja, als je niet wilt zoeken en er geen tijd in wilt steken, waarom vraag je dan wat
sommige mensen hebben meer te doen dan de hele dag op GoT te zitten.
Verwijderd
Western Digital WD200BB..... Snel, stil, en betrouwbaar.
Maxtor kan ook, maar western digital vind ik persoonlijk beter.
Ibm zou ik niet aan beginnen...Heel hoog uitvalspercentage en ik zet ook een dik vraagteken bij de kwaliteit van de onderdelen.
Kortom, WD is still the king!
Maxtor kan ook, maar western digital vind ik persoonlijk beter.
Ibm zou ik niet aan beginnen...Heel hoog uitvalspercentage en ik zet ook een dik vraagteken bij de kwaliteit van de onderdelen.
Kortom, WD is still the king!
Begrijp niet helem,aal wat je bedoeld maar kan keuze wel verduidelijken. Ik heb nu een hd van 12 en een van 10 gig beide zijn nog ATA 33. Bottleneck dus gezien huidige systeem deze wil ik dus vervangen voor hd van ongeweer 20 gig mag iets meer zijn maar hoef namelijk niet ben nogaal netjes met hd ruimte dus heb altijd zat over.Op donderdag 11 oktober 2001 21:12 schreef Resistor het volgende:
Grotere schijven zijn per GB meestal goedkoper, maar als het maar voor je ... is, maakt het niet uit (als die er geen verstand van heeft, en er niet veel mee doet.
Keuze:
Capaciteit / betrouwbaarheid: Maxtor
Snelheid / hitte: IBM
Snelheid / capaciteit: WD
It's up to you.
Persoonlijk zou ik voor maxtor kiezen, zeker omdat je nog wat langzamere schijven hebt.
Capaciteit / betrouwbaarheid: Maxtor
Snelheid / hitte: IBM
Snelheid / capaciteit: WD
It's up to you.
Persoonlijk zou ik voor maxtor kiezen, zeker omdat je nog wat langzamere schijven hebt.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()