Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
er zijn cheats, had ik ook gebruikt ..
Maar je ventjes naast je zijn zo dom dat het gewoon niet mee te spelen is !
ik heb het dus maar zonder ze gespeelt ..
Maar je ventjes naast je zijn zo dom dat het gewoon niet mee te spelen is !
ik heb het dus maar zonder ze gespeelt ..
Ik ben dus niet de enige. Ik word ook finaal afgemaakt door Mercurio. Ik heb het idee dat je iets moet doen met dat lamia-hoofd dat je vind in de studeerkamer van die tutor van Mercurio. Hij schrijft immers in zijn journal dat hij op ieder moment iets tegen mercurio kan doen omdat die dat geval heeft. Ik heb alleen geen idee hoe je het kreng gebruikt, dus enige tips zouden op hun plaats zijn voor mij. Iemand?
Verwijderd
Hmm, ik vond et vrij simpel.
wat je met je niet luisterende medespelers moet doen is:
je kunt als je die gasten aanklikt dus met hen spelen. Wat opvalt is dat Christoff, heel actief is, of je hem nu zelf bent of niet.
Als je mercurio gaat meppen wordt zelf dan lekker Wilhelm, Christoff mept hem toch wel.
Als je ventjes doodgaan. Gewoon laten liggen.
Ik had alleen wilhelm over toen het over was. Je kan die andere gasten toch weer terughalen met een scrolletje.
Wat bij mij heel vaak gebeurt is dat dat vrouwtje (weet naam ff niet) heel vaak spontaan mensen leeg ging zuigen, dit flikte ze ook bij mercurio, ze pakte em gewoon en ging lekker zuigen
Dus gewoon als gek gaan meppen met iedereen, en dat vrouwtje gewoon ook equipen met zwaard en schild.
wat je met je niet luisterende medespelers moet doen is:
je kunt als je die gasten aanklikt dus met hen spelen. Wat opvalt is dat Christoff, heel actief is, of je hem nu zelf bent of niet.
Als je mercurio gaat meppen wordt zelf dan lekker Wilhelm, Christoff mept hem toch wel.
Als je ventjes doodgaan. Gewoon laten liggen.
Ik had alleen wilhelm over toen het over was. Je kan die andere gasten toch weer terughalen met een scrolletje.
Wat bij mij heel vaak gebeurt is dat dat vrouwtje (weet naam ff niet) heel vaak spontaan mensen leeg ging zuigen, dit flikte ze ook bij mercurio, ze pakte em gewoon en ging lekker zuigen
Dus gewoon als gek gaan meppen met iedereen, en dat vrouwtje gewoon ook equipen met zwaard en schild.
edit:
cheaten is triest. Als je hier al moet gaan cheaten, gooi het spel dan maar de deur uit
cheaten is triest. Als je hier al moet gaan cheaten, gooi het spel dan maar de deur uit
Dat Lamia-hoofd heb je nodig om de deur open te maken, je kan het denk ik niet gebruiken om hem mee te slaan.
Lord Daemon
Natuurlijk is cheaten triest. Maar vast zitten in het begin van een spel is nog triester.cheaten is triest.
Hel, waar heb jij een vrouwtje vandaan getoverd? Ik heb alleen Christof en Wilhelm.Wat bij mij heel vaak gebeurt is dat dat vrouwtje (weet naam ff niet) heel vaak spontaan mensen leeg ging zuigen, dit flikte ze ook bij mercurio, ze pakte em gewoon en ging lekker zuigen
Lord Daemon
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
Verwijderd
Hmm, shit
je hebt gelijk
vrouwtje krijg je pas als je die Mercurio molt
is al tijdje geleden dat ik speelde.
hmmm, ik dacht echt dat dat met vrouwtje was.
ik word al oud
je hebt gelijk
vrouwtje krijg je pas als je die Mercurio molt
is al tijdje geleden dat ik speelde.
hmmm, ik dacht echt dat dat met vrouwtje was.
ik word al oud
Pagina: 1