McFraGG de gekste !!
Verwijderd
terug naar de winkel en half-life generations kopenOp donderdag 11 oktober 2001 21:00 schreef RaR het volgende:
yo dit is de 1e keer dat ik counterstrike instaleer.
Ik heb in de winkel halflife-blueshift gekocht en ik heb een counterstrike patch gedl maar hijwerkt niet .
Hij zoekt naar hl.exe maar ik heb bshift.exe
Ik snap er helemaal geen hol van..
*DOUGH*
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Korte uitleg:
Counterstrike is een MOD voor halflife. Je hebt halflife nodig voor counterstrike. BlueShift is ook een MOD (uitbreiding actually, kweet niet of die los speelbaar was) voor halflife.
Voor het spelen van counterstrike heb je de originele Halflife nodig. Zoals iemand al zei, koop HalfLife Generations even erbij (F39,- ofzo) En je hebt Opposing force er ook nog eens bij (ook een uitbreiding).
Counterstrike is een MOD voor halflife. Je hebt halflife nodig voor counterstrike. BlueShift is ook een MOD (uitbreiding actually, kweet niet of die los speelbaar was) voor halflife.
Voor het spelen van counterstrike heb je de originele Halflife nodig. Zoals iemand al zei, koop HalfLife Generations even erbij (F39,- ofzo) En je hebt Opposing force er ook nog eens bij (ook een uitbreiding).
Dit is eigenlijk al een keer gezegd maaruh.......CS is een Half-Life MOD, geen Blue-Shift MOD.
ja sorry, ik heb het gelezen idd
ben ik weer 50,- voor niks kwijt
McFraGG de gekste !!
doe je goed Trex (denk dat jij het bentOp vrijdag 12 oktober 2001 11:59 schreef RaR het volgende:
ja sorry, ik heb het gelezen idd
maar ruil je hem om in de winkel??? beetje mooi inpakken. klaar!
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Pagina: 1